Brian Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan forhindre at det oppdateringsvinduet hopper opp hver gang jeg starter winamp? Jeg har ikke den aller nyste versjonen men føler at versjonen jeg har nå er mer enn bra nok inntil videre, og jeg vil heller laste ned selv når jeg føler for det. Begynner å bli et lite irritasjonsmoment akkurat den greia der. edit: ah, selvfølgelig fant jeg det rett etter at jeg postet, så klart. Endret 15. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) winamp men finnes det pink floyd skin til winamp? 8866381[/snapback] det er en flott ting som kalles google. pink floyd skin winamp nei sepå det her du http://www.google.no/search?source=ig&hl=n...-s%C3%B8k&meta= Endret 15. juni 2007 av naits360 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hva er problemet med itunes? bedre en WMP i hverfall jeg synes hele greiene med at iTunes sletter det som er på iPoden hvis spillelistene ikke samsvarer mellom programmet og iPoden. dessuten spiser iTunes systemresurser og minne til frokost, deler av synkroniseringen med videoer, bilder og kontaktlisten i Outlook fungerer dårlig synes jeg. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hva er problemet med itunes? bedre en WMP i hverfall jeg synes hele greiene med at iTunes sletter det som er på iPoden hvis spillelistene ikke samsvarer mellom programmet og iPoden. dessuten spiser iTunes systemresurser og minne til frokost, deler av synkroniseringen med videoer, bilder og kontaktlisten i Outlook fungerer dårlig synes jeg. 8866434[/snapback] er enig med deg der ja Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hva er problemet med itunes? bedre en WMP i hverfall jeg synes hele greiene med at iTunes sletter det som er på iPoden hvis spillelistene ikke samsvarer mellom programmet og iPoden. dessuten spiser iTunes systemresurser og minne til frokost, deler av synkroniseringen med videoer, bilder og kontaktlisten i Outlook fungerer dårlig synes jeg. 8866434[/snapback] Fryktelig enig off-topic: Jeg tror ingen kjøper iPod fordi den er så bra, men rett og slett av samme grunn som mange kjøper klær. Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i (iTunes, synkronisering, quicktime som kreves av iTunes er en skrekkhistorie i seg selv) on-topic: Winamp har jeg brukt siden 0.2 beta, og det er den desidert beste avspilleren man får tak i, bra plug-in support, mange skins, pluss at det er en grunn til at den har overlevd mange andre avspillere. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jaja det er din mening. nå sakl det nevnes at jeg aldri har kjøpt iPoden min. det var en gave fra foreldrene mine. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i noen som vet om det går ann å patche programvaren til ipod slik at en får endret formatene en kan bruke til musikk og video? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i noen som vet om det går ann å patche programvaren til ipod slik at en får endret formatene en kan bruke til musikk og video? 8866628[/snapback] Kanskje denne kan hjelpe? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 iPod 60 GiB 4. generasjon passer ikke bra med den derre. Endte med formatering av dritten dessverre. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har brukt Winamp en del år nå, elsker den Hvilket skin bruker dere? Jeg bruker MMD3 skin'et. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Har brukt Winamp en del år nå, elsker den Hvilket skin bruker dere? Jeg bruker MMD3 skin'et. 8874378[/snapback] Jeg bruker Virtual Dimension, beste og tøffeste skinnet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Winamp er helt greit. men neitakk. holder meg til MediaMonkey Endret 17. juni 2007 av iMono Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Brukt winamp i alle år og er drit fornøyd, bruker bare iTunes til iPoden og har det aldri oppe utennom det. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Finnes det en mulighet(hurtigtast) for å merke hvilke sanger som skal spilles? At man lager en slags playlist i det man scroller igjennom hele listen? Mener jeg så noen gjøre det en gang, men har ikke forsket så mye på det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 på en tidligere versjon av Winamp (jeg sitter nå med 5.35 pro) kunne jeg slette videoer som på på iPoden men jeg ser ikke denne muligheten i denne versjonen. noen som vet hvilke plugin jeg må ha inn for å kunne gjøre dette? jeg har installert iPod support 3.00 Lenke til kommentar
Raines Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) jeg bruker også winamp og jeg elsker det! , men etter at jeg sletta det og installerte det på nytt tar det en evighet å starte programmet opp. hjelp? ellers bruker jeg mono dark som skinz. et lite tips! gå inn på preferences og så innpå modern skinz. der stiller dere hvor mye timers resolution ska være. jeg selv bruker 15 ms der. winamp er best! må bare si det edit: fått fiksa oppstarten på programmet. Endret 13. juli 2007 av Raines Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 et lite tips! gå inn på preferences og så innpå modern skinz. der stiller dere hvor mye timers resolution ska være. jeg selv bruker 15 ms der. 9063911[/snapback] Hva med å forklare hva det gjør/skjer da? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Brukte Winamp for mange år siden, men det var irriterende med æøå-problematikken. Er det ordnet nå eller havner melodier som starter på nevnte bokstaver på vilkårlige plasser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå