Gå til innhold

Den lille Winamp-tråden !

1915

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg kan forhindre at det oppdateringsvinduet hopper opp hver gang jeg starter winamp? Jeg har ikke den aller nyste versjonen men føler at versjonen jeg har nå er mer enn bra nok inntil videre, og jeg vil heller laste ned selv når jeg føler for det. Begynner å bli et lite irritasjonsmoment akkurat den greia der. :)

edit: ah, selvfølgelig fant jeg det rett etter at jeg postet, så klart. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er problemet med itunes? bedre en WMP i hverfall

jeg synes hele greiene med at iTunes sletter det som er på iPoden hvis spillelistene ikke samsvarer mellom programmet og iPoden. dessuten spiser iTunes systemresurser og minne til frokost, deler av synkroniseringen med videoer, bilder og kontaktlisten i Outlook fungerer dårlig synes jeg.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

jeg synes hele greiene med at iTunes sletter det som er på iPoden hvis spillelistene ikke samsvarer mellom programmet og iPoden. dessuten spiser iTunes systemresurser og minne til frokost, deler av synkroniseringen med videoer, bilder og kontaktlisten i Outlook fungerer dårlig synes jeg.

8866434[/snapback]

er enig med deg der ja :)

Lenke til kommentar

8866434[/snapback]

Fryktelig enig

off-topic:

Jeg tror ingen kjøper iPod fordi den er så bra, men rett og slett av samme grunn som mange kjøper klær.

Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i (iTunes, synkronisering, quicktime som kreves av iTunes er en skrekkhistorie i seg selv)

on-topic:

Winamp har jeg brukt siden 0.2 beta, og det er den desidert beste avspilleren man får tak i, bra plug-in support, mange skins, pluss at det er en grunn til at den har overlevd mange andre avspillere.

Lenke til kommentar
Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i

noen som vet om det går ann å patche programvaren til ipod slik at en får endret formatene en kan bruke til musikk og video?

Lenke til kommentar
Grunnlaget for å si det? iPod er teknisk underlegen(se støttede filformater) de fleste andre mp3-spillere, pluss at den er den mest brukerfiendtlige du får tak i

noen som vet om det går ann å patche programvaren til ipod slik at en får endret formatene en kan bruke til musikk og video?

8866628[/snapback]

Kanskje denne kan hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

på en tidligere versjon av Winamp (jeg sitter nå med 5.35 pro) kunne jeg slette videoer som på på iPoden men jeg ser ikke denne muligheten i denne versjonen. noen som vet hvilke plugin jeg må ha inn for å kunne gjøre dette? jeg har installert iPod support 3.00

Lenke til kommentar

jeg bruker også winamp og jeg elsker det! , men etter at jeg sletta det og installerte det på nytt tar det en evighet å starte programmet opp. hjelp?

ellers bruker jeg mono dark som skinz. :)

et lite tips! gå inn på preferences og så innpå modern skinz. der stiller dere hvor mye timers resolution ska være. jeg selv bruker 15 ms der.

winamp er best! må bare si det :D

edit: fått fiksa oppstarten på programmet.

Endret av Raines
Lenke til kommentar
et lite tips!  gå inn på preferences og så innpå modern skinz. der stiller dere hvor mye timers resolution ska være. jeg selv bruker 15 ms der.

9063911[/snapback]

Hva med å forklare hva det gjør/skjer da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...