Egil87 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Halla! Jeg bestilte noen komponenter fra Netshop.no på mandag. Deres kontorer ligger i Sandefjord og jeg bor i Skien. Ca 45 minutter unna. Jeg så på min konto at de ikke har sendt varen enda. Og ved sidenav står orderestatur: Plukkliste. Betyr dette at jeg må komme dit og hente varen min, eller er det bare de som er litt treige med leveringen? Og hva er din erfaringer med Netshop.no? Peace! Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dersom du har valgt henting som leveringsmåte så får du en mail når varen er klar til å hentes. Valgte du at pakken skulle sendes mottar du en mail med sporingsinfo. Men du husker vel hva du satt som levering. Ring til de og spør. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Dersom du har valgt henting som leveringsmåte så får du en mail når varen er klar til å hentes. Valgte du at pakken skulle sendes mottar du en mail med sporingsinfo. Men du husker vel hva du satt som levering.Ring til de og spør. 8866012[/snapback] Jeg kjøpte for en del kroner så jeg fikk rabatt. Da sa han at han skulle ordne alt og at jeg bare skulle betale når jeg fikk pakken. Jeg bare sa hva jeg ville ha også ordnet han med all levering osv. Han sa at det kom til nermeste postkontor, men jeg leste at når orderestatusen står som plukkliste så betyr det at man skal komme å hente varene sine selv. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dersom du har valgt henting som leveringsmåte så får du en mail når varen er klar til å hentes. Valgte du at pakken skulle sendes mottar du en mail med sporingsinfo. Men du husker vel hva du satt som levering.Ring til de og spør. 8866012[/snapback] Jeg kjøpte for en del kroner så jeg fikk rabatt. Da sa han at han skulle ordne alt og at jeg bare skulle betale når jeg fikk pakken. Jeg bare sa hva jeg ville ha også ordnet han med all levering osv. Han sa at det kom til nermeste postkontor, men jeg leste at når orderestatusen står som plukkliste så betyr det at man skal komme å hente varene sine selv. 8866248[/snapback] Når varene står som plukkliste så skal man hente dem selv? Det må være noe av det sløveste jeg har hørt på lenge. Det betyr kort å greit at de er i ferdig med å plukke varene fra lager for klargjøres til sending Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Dersom du har valgt henting som leveringsmåte så får du en mail når varen er klar til å hentes. Valgte du at pakken skulle sendes mottar du en mail med sporingsinfo. Men du husker vel hva du satt som levering.Ring til de og spør. 8866012[/snapback] Jeg kjøpte for en del kroner så jeg fikk rabatt. Da sa han at han skulle ordne alt og at jeg bare skulle betale når jeg fikk pakken. Jeg bare sa hva jeg ville ha også ordnet han med all levering osv. Han sa at det kom til nermeste postkontor, men jeg leste at når orderestatusen står som plukkliste så betyr det at man skal komme å hente varene sine selv. 8866248[/snapback] Når varene står som plukkliste så skal man hente dem selv? Det må være noe av det sløveste jeg har hørt på lenge. Det betyr kort å greit at de er i ferdig med å plukke varene fra lager for klargjøres til sending 8866272[/snapback] haha... Ja da så! Lenke til kommentar
Commanders Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Siden du bare har 45 min å kjøre, ville jeg valgt "hentes i Sandefjord" da kan du hente varene i hentebua... Jeg bor ca 20 min fra Netshop i Sandefjord og jeg kan bestille en vare og hive meg i bilen, frese bort og få varen med en gang.. Dette er veldig kjekt hvis du trenger ting ASAP Comanders Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Når det står plukkliste så betyr det vel at det er Netshop som holder på og plukke bestilte varer da.....Har bestandig stått når jeg har bestilt ihvertfall.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå