chil Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 klippet og limt Rettstatens fallit - Borgervern mot innvandrergjenger i svenske byer Skrevet av Iblis 31. januar 2006, klokken 17.22 Det svenske, multikulturalistiske drømmesamfunnet har brutt fullstending sammen. Staten greier ikke engang å innfri sine grunnleggende plikter ovenfor innbyggerne. Tryggheten er borte. I Malmø er innvandrervolden nå så grov at foreldre har innført borgervern for å sikre barnas trygghet. Når loven forsvinner, forsvinner også sivilisasjonen. Hva er det politikerne har gjort med vårt nordiske velferdssamfunn? Når innbyggerne organiserer borgervern er det fordi rettstaten er for svak. Loven har slått feil. Tilbake står barbariet. Det samme kommer også til uttrykk i denne saken. En kurder voldtok en jente 300 ganger gjennom to år uten at loven reagerer. Svaret begynner å bli mer og mer tydelig. Barbariet er multikulturalismens pris. Samtidig akter norske muslimer å demonstrere mot ytringsfriheten og avisen Magazinet. Motdemonstrasjon noen? Det ser ut som vi er nødt til å sloss for våre verdier! Stikkord: islam | innvandring | politikk | borgervern | kriminalitet Trackback-URL: http://www.vgb.no//track.php?art=28142 Kommentarer #1 Kommentar fra UngKonservativ (svar): Det er helt naturlig at foreldre forsvarer sine barn når politiet ikke gjør det. Noen menn med baller igjen i Sverige ser det ut til. Skulle tatt etter amerikanske http://www.protestwar... hvis de starter en sånn demonstrasjon. Kunne vært greit å ha en sånn organisasjon som motvekt ved andre demonstrasjoner også. Upassende? Tips moderator!Skrevet 31. januar 2006, klokken 17.31 #2 Kommentar fra Wizious: Javisst! Vi burde ha en norsk versjon av protestwarrior! En motvekt til islamittiske pøbler og blitz mm. Upassende? Tips moderator!Skrevet 31. januar 2006, klokken 20.07 #3 Kommentar fra tsp28 (svar): Malmø er så å si totalt islamisert og fortapt. Skaden har skjedd og kan ikke reverseres! Svenske myndigheter har brukt uttalige milliarder på integreringstiltak. Hva har slått feil? Integreringspolitkken? eller er det innvandrerne som ikke vil la seg integrere? Svensk Dagblad skriver 5. desember 2004 at antallet ”gettolignende” områder i Sverige har økt fra 3 til 136 på bare 14 år, takket være massiv muslimsk innvandring, i følge en undersøkelse utført av ”Statistiska centralbyrån”. BBC laget en reportasje om Malmø i 2003. Malmø opplever en eksplosjon av muslimsk innvandring. Kun 2 av 1000 skoleelever i Malmø er etnisk svensk. 2 av 1000! Avisen Expressen kjørte i fjor høst en en artikkel kalt “Malmø, 24 dager i august”. Den er en eneste lang oppramsing av ran, overfall, knivstikking, voldtekt og overfall, og vitner om en by som ser ut til å være ute av styring. Tallet på overfallsvoldtekter i Malmø er fordoblet på ti år. Avisen Sydsvenskan skrive 15. januar 2005. Antall voldtekstanmeldelser i Malmø er 5-6 ganger høyere per innbygger enn i København, som er mye større, men har langt lavere andel innvandrere. Sydsvenskan hevder også at så mye som 14 000 mennesker flyttet ut av Malmø i 2003, det høyeste tallet på mange tiår. En meget stor del av dette er innfødte svensker, som oppgir kriminalitet og generell utrygghet for sine barn som viktige grunner til at de ikke lenger orker å bo i sin egen hjemby. Saken taler vel stort sett for seg selv! Upassende? Tips moderator!Skrevet 1. februar 2006, klokken 00.44 #4 Kommentar fra Yngve (svar): Ekstremtilfeller skaper ekstremmennesker...og sjelden kommer de beste løsningen fra disse menneskene. Likevel er det lett å skjønne at noen "tar igjen". Frustrerte og drevet av alt for mange "vinklede" reportasjer i media. Da mener jeg også at vinkling av samfunnsutviklinger kan dras til flere enn ett ytterpunkt... Upassende? Tips moderator!Skrevet 3. februar 2006, klokken 11.25 #5 Kommentar fra OA (svar): Husk at de aller største og rikeste oljenasjonene i verden er under islamsk styre. Man kan derfor trygt si at islam har penger nok til å innføre velferdsgoder for samtlige muslimer. Fysiske landområder har muslimene også nok av, jeg nevner Saudiarabia, Irak, Iran, Nord-Afrika, osv. De mangler derfor ikke plass til å huse muslimene. Men selv om de har overflod av oljepenger og masse ledig land, er det islams politikk å IKKE heve levestandarden i de muslimske land (f.eks. permanent verdiskapning, industri, osv). Det er derfor klart at det finnes en felles islamsk oppfattelse av at de muslimske land skal føre en politikk som fører til folkevandring til Europa (og andre velmenende land). Når muslimene først er "plassert"/innvandret til Europa og andre land, da blar de rike muslimske oljenasjonene opp med penger og betaler for flotte moskeer, islamske skoler og kultursentre. De islamske nasjoner ansetter selv sine folk på disse stedene og oppretter med andre ord en slags "koloni" hvor de IKKE ønsker integrering eller sameksistens. Den islamske politikk produserer altså "velferdsflyktninger" i bl.a. Europa og oppretter moskeer, islamske skoler, kulturhus og foreninger som skal fungere som islamske parallellsamfunn. Det har aldri vært meningen at muslimene skal integrere seg eller tilpasse seg de land de har flyttet til. Det beviser den islamske felles politikk og de muslimske innvandrerne. Det er kun vestlige politikere og visse høytskrikende radikale grupper som vil tro dette (det har de trodd i 40 år) og det er utnyttet maksimalt av islamistene. Islam har flere ganger i historien forsøkt å overta Europa, men denne gangen har de nesten klart det. Kun våkne velgere kan stoppe dette ved de neste valg. Om noen få år er det for seint! ------------------ ------------------ http://www.aftenposte... VG 2002 http://www.vg.no/pub/... Fra 1999 http://www.angelfire.... http://www.aftenposte... Upassende? Tips moderator!Skrevet 14. februar 2006, klokken 10.02 #6 Kommentar fra Iblis: OA: Tviler på om du noengang leser dette, men grunnen til at innlegget ditt ikke ble godkjent før nå skyldes glipp fra min side. Det beklager jeg på det sterkeste. Jeg misliker VGs praksis med at ikke-bloggeres innlegg må godkjennes, og i dette tilfellet har jeg oversett deg. Desverre. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 8:12 "Slay the unbelievers wherever you catch them" Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 skremmende... angående det med gettoer, der jeg vokste opp fram til jeg var 4 og flyttet, har nå blitt til en getto med bare muslimer. de gamle som bor der er redde, for det er mye bråk der. husker når jeg bodde der, da var det et fint nabolag. nå er mange av de gamle husene forandret til en "muslim-look" som gjenspeiler gettoen. er der ofte, fordi mine besteforeldre har bodd der så lenge jeg har levd. heldigvis byr kommunen over innvandrerene på boliger nå, så det ikke skal forverre seg. de blir faen ikke integrert når de klynger seg sammen på den måten. blir bare en muslim-celle, og de er nok hyppe på å muslimisere hele området. avslutter med å si at vi sårt trenger en ny innvandringspolitikk. lurer på åssen det ser ut her om 20-30 år hvis ingenting skjer. Lenke til kommentar
chil Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) feilpost.. Endret 15. juni 2007 av chil Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Førsteposten definerer ikke noe emne for/spørsmål til diskusjon. Den er sakset uten kommentar fra et annet forum, og ingen av linkene i den virker. Dermed stenges den i tråd med reglene for posting i denne kategorien. Trådstarter må selvsagt gjerne starte en tråd om dette emnet dersom han tar seg bryet med å forfatte den selv og sette premissene for diskusjonen. Sitater må man gjerne bruke, men det er greit om de følges av fungerende linker... Ellers har vi alltid Såpeboksen, dersom man føler for å poste sitater uten noen poengtert problemstilling. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg