Gå til innhold

Ericsson T65, har den t9 ordliste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke glemt den enda men har sett en del på T300 i stede. Grunnen er at den ikke er så mye dyrere og den har fargeskjerm bedre ringetoner og litt slik men er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe enda. Har en halv time og bestemme meg på nå men jeg skal IKKE ha Nokia. Har hatt en og det holder (3310).

Lenke til kommentar
det er jo hyggelig av deg å si det da..  

nå tar sikkert trondbu å glemmer den telefonen takket være deg...

Ikkje heilt sikker på kva du meinte med det, eg opplyser berre fakta. I sommar var det blant anna oppe i fleire aviser at T65 hadde store problem, men Ericsson nekta å innrømme det.

I skrivande stund har eg og ein T65 inne på ei reklamasjonssak. Men det er ein fin telefon når den funkar. På den andre sida så er den over eit år gammal, så kanskje ein T300 kan vere like bra?

Lenke til kommentar

Har nå bestilt Ericsson T300, men jeg lurer på om det følger med noe for å koble den opp mot pc (programmvare)? Kan denne mobilen bruke samme datakabel som Ericsson R320,R520,T39,T65 og T68? Selger usb kabel til som passer til de telefonene for 349 med programmvare på clasohlson.

Lenke til kommentar

Ericsson er rette valget for deg som ønsker en avansert telefon som IKKE trenger å være innom service en gang i uken.... (Noe som min Nokia trengte!!!!!!!!!!!) Når det gjelder Nokia er det noe som IKKE anbefales og håper at de stakkarene som har det får seg et annet merke!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...