byrdie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei. Rett etter å ha formatert pcen slukker pcen fullstendig da jeg prøver å åpne en nettleser. Skjermen blir svart, bildet kommer tilbake igjen, fortsetter å blinke slik gjentatte ganger før skjermen blir svart. Dette var etter jeg hadde innstallert alle mulige skjermdrivere og lignende. Jeg formaterer pcen igjen, og den starter opp. Nå er skjermen full av mange prikker - akkurat som det er masse døde pixler på skjermen. Etter at windows xp baren kommer opp blir skjermen helt svart igjen. Den vanligvis grønne lampa på skjermen er nå oransje akkurat som den pleier når pcen er i "sleeping mode". Pcen fortsetter å dure. Jeg har nå formatert pcen tre-fire ganger og det samme gjentar seg gang etter gang. Spørsmålet er; hva er feil? Peace! Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Prøv en annen skjerm for og eliminere skjermfeil først. Post tilbake med hardware info vist det ikke er skjermen din som er røket. Sitat av førstepost fjernet av moderator Endret 15. juni 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Mest sannsynlig skjerm eller skjermkort. Det høres ut som om en eller begge av de holder på å ta kvelden. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 har hatt samme problem selv en gang og da var det skjermen som hadde gått. så jeg tror det er skjermen din som er på vei til å gå . får du opp masse rare farger når du slår på skjermen så har skjermen gått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå