stigfjel Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Selv foretrekker jeg gode gamle KeyTronic. Tastaturene er sterke og holder lenge. Billige er de også. Og de mangler alt det tullet man finner på såkalte "moderne" tastaturer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Var derfor jeg tenkte på keytronic, men syntes det ble for dyrt og betale så masse for et så gammelt tastatur. Men steelkeys er en mer moderne versjon av keytronic, det er litt dyrt. Men er uten alt det fancy man finner på andre tastaturer. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) heey alle sammen eg lurte på ein ting og det er kossen velger du språket eller tastane på tastaturet 8870811[/snapback] Eller du kan trykke "ALT + SHIFT". Da bytter den mellom språk du har lagt til. Endret 18. juni 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Eehm, hva svarte du på der Demonizer? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Redigerte innlegget.. jeg som er litt trøtt og ikke så side nr 2 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Er ikke poenget med steelkeys 6g tastaturet at det skal ha så lynkjapp respons på tastetrykk pga de er gullbelagt? Også derfor det skal ha en rimelig stiv pris lapp for tastatur å være... Endret 19. juni 2007 av amiganostalgia Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg merker ikke noe forskjell på respons når det kommer til tastetrykk.. Er det virkelig noen som er såpass sære? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 kjøp heller razer tarantulla 8865737[/snapback] Vet du om et sted man kan få det med norsk layout? Virker som om det bare finnes med US layout, men muligens jeg som ikke har de beste googleskills =P Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Sølv leder bedre så rart at de har brukt gull egentlig. Endret 19. juni 2007 av amiganostalgia Lenke til kommentar
haalo Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Sølv leder bedre så rart at de har brukt gull egentlig. 8894124[/snapback] Det er bare fordi markedsføringsavdelingen ikke vet når de skal stoppe. Gull er mer "eksklusivt". Jeg ser tre grunner til å kjøpe Steelkeys: - Mekaniske taster - Tåler sikkert Stepmania-spillingen min (i motsetning til visse andre tastatur) - Det er garantert at flere taster kan holdes inne samtidig Endret 19. juni 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 kjøp heller razer tarantulla 8865737[/snapback] Vet du om et sted man kan få det med norsk layout? Virker som om det bare finnes med US layout, men muligens jeg som ikke har de beste googleskills =P 8887175[/snapback] Har kun funne det med US og svensk, er vel slik som G15, at det ikke finnes på norsk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=569228 Der står det.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg merker ikke noe forskjell på respons når det kommer til tastetrykk.. Er det virkelig noen som er såpass sære? 8886840[/snapback] I FPS-type spill merket jeg fort forskjell når jeg fikk meg ett G11 tastatur fra logitech. Det er rimelig tregere å strafe med enn andre tastatur jeg har prøvd. Men liker det pga det er solid ellers og litt kjekt med lyd knappene, samt av/på bryter for windows knapper, mute-knapp osv. de ekstra 18 knappene kunne jeg vært foruten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå