Gå til innhold

Keytronic Vs. Steelkeys 6G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var derfor jeg tenkte på keytronic, men syntes det ble for dyrt og betale så masse for et så gammelt tastatur. Men steelkeys er en mer moderne versjon av keytronic, det er litt dyrt. Men er uten alt det fancy man finner på andre tastaturer.

Lenke til kommentar
Sølv leder bedre så rart at de har brukt gull egentlig.

8894124[/snapback]

Det er bare fordi markedsføringsavdelingen ikke vet når de skal stoppe. Gull er mer "eksklusivt".

Jeg ser tre grunner til å kjøpe Steelkeys:

- Mekaniske taster

- Tåler sikkert Stepmania-spillingen min (i motsetning til visse andre tastatur)

- Det er garantert at flere taster kan holdes inne samtidig

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
kjøp heller razer tarantulla

8865737[/snapback]

Vet du om et sted man kan få det med norsk layout? Virker som om det bare finnes med US layout, men muligens jeg som ikke har de beste googleskills =P

8887175[/snapback]

Har kun funne det med US og svensk, er vel slik som G15, at det ikke finnes på norsk.

Lenke til kommentar
Jeg merker ikke noe forskjell på respons når det kommer til tastetrykk.. Er det virkelig noen som er såpass sære?

8886840[/snapback]

I FPS-type spill merket jeg fort forskjell når jeg fikk meg ett G11 tastatur fra logitech.

Det er rimelig tregere å strafe med enn andre tastatur jeg har prøvd. Men liker det pga det er solid ellers og litt kjekt med lyd knappene, samt av/på bryter for windows knapper, mute-knapp osv. de ekstra 18 knappene kunne jeg vært foruten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...