Korka Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Holder på og sette sammen pc'en min idag, og lurer på om skjermkortet mitt skal festes fast på noe vis? Skrues fast, lirkes fast... Skjermkort: Sapphire Radeon X1950 PRO Hovedkort: Asus P5N-E SLI Kabinett: Antec P180B Håper dere har nok informasjon.... Jeg bruker skjermkortet på den blå PCI saken på hovedkortet... Skal det gå noen kabler fra hovedkortet til skjermkortet eller omvendt? Takk Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Ja, det skal festes. Du bør kanskje sjekke ut disse linkene: link PC-kjøp i praksis Del 2: Vi monterer maskinen PC-bygging (gammel guide fra DDR og AGP tiden men mye nyttig info) Endret 15. juni 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Hva bruker man da? Skrur man fast skjermkortet? Har sett at en kamerat brukte et feste, en skive av noe slag som holdt på plass skjermkortet i kabinettet... Han kommer senere, får vente til da! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Får man med noe fester med Sapphire Radeon X1950 PRO eller Asus P5N-E SLI, som man skal bruke for og ha skjermkortet på plass? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du skal ikke skru skjermkortet fast. Du bare trykker det nedi så blir det låst av en klips. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 den klipsen er den lille blåe "stilken" som er på yttersiden av skjermkortet (motsatt side som pluggene og det) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå