Gå til innhold

Firmware Update 1.81

Bebeluv

Anbefalte innlegg

PS3 Firmware Upgrade 1.81 Coming Tomorrow

Just a quick update: we’ll be making available firmware upgrade 1.81 tomorrow which will fix a few small issues some of you have noticed. Most notably is the RGB Full setting which a few of you wrote in about. In 1.80 we added an option to the XMB under settings allowing you to choose between RGB Full and Limited. Basically if you are connecting your PS3 to your TV using an HDMI cable, and if your TV supports RGB full range, the picture quality may be improved when this option is set to Full. Some of you pointed out that the Full setting would sometimes revert back to Limited and 1.81 will address this issue. Please keep in mind that this setting is only effective when the PS3 is connected to a TV using an HDMI cable. You can download the update tomorrow from PlayStation.com or through your System Update option on the PS3 XMB.

We’re continually evaluating and improving PS2 software compatibility too. Where we can, we’ll look to share similar updates like this on our blog moving forward. Thanks for your ongoing feedback and support!

Kilde : Link

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jeg innstallere denne oppdateringen eller kan jeg bare la være? Så lenge den ikke har noen nye funksjoner har jeg ikke behov for den. Av en eller annen grunn tar den oppdateringsprosessen veldig lang tid.

8865752[/snapback]

Du må nok innstallere den ja, for du kan ikke logge på nettet på PS3 før du har oppdatert maskinen. Har samme problem med at det er veldig tregt, og det er fryktelig irriterrende :nei:

Lenke til kommentar

Tror ikke du må installere denne?

Jeg fikk i hvert fall ikke opp noe varsel på XMB i dag tidlig.

Patchen fant jeg bare fordi jeg var inne og sjekket for gøy. Tenkte kanskje at det kunne ha kommet noe fancy, men merket ikke stort til forskjellen etter installeringen av denne.

RSA

Lenke til kommentar
Tror ikke du må installere denne?

Jeg fikk i hvert fall ikke opp noe varsel på XMB i dag tidlig.

Patchen fant jeg bare fordi jeg var inne og sjekket for gøy. Tenkte kanskje at det kunne ha kommet noe fancy, men merket ikke stort til forskjellen etter installeringen av denne.

RSA

8865922[/snapback]

Okei...men du må innstallere den om du har vært innom software update på menyen. Dermed kan du ikke logge inn før du har innstalert den, men hvis du ikke har vært der på menyen trenger du ikke det :yes:

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Bare meg som blir sur når jeg ser disse updatene som egentlig er ubetydelig ? :)

8866530[/snapback]

Jepp. Det er ikke ubetydelig å fikse sånne irriterende feil med en gang. Hvorfor vente når de kan slippe det nå? Tipper det du nevner som kommer i 2.0 ikke er helt ferdig enda. Tar jeg ikke helt feil vil jeg tippe på enda en update 21. eller 28.

Lenke til kommentar
føler at 1.81 virkelig har forandret min måte å se spill på.... den er revolusjonerende, og setter virkelig 360 i skyggen

8870944[/snapback]

Ja, nå kan man ikke klage over at PS3 blir for lys i forhold til på 360.

Trengs litt kalibrering nå da, ellers blir det nesten FOR mørkt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...