Gå til innhold

Noen som har hørt om/spilt Dog World?

Anbefalte innlegg

Aften.

Jeg husket plutselig et ekstremt sært og nesten litt skummelt spill jeg spilte for mange, mange år siden, og mener at det het Dog World. Et førstepersons spill hvor du er en bikkje og det begynner med at du skal komme deg ut av et rom og du ender opp i en bakgate. Etter det skal du løse forskjellige oppgaver (point and click) for å komme videre. Du kan blandt annet besøke et suppekjøkken, arkade hall med space invaders og bli arrestert. Som sagt, et utrolig rart spill.

Noen som vet hva jeg snakker om, og om det faktisk heter Dog World? Ble irritert over at jeg fant absolutt ingenting om det på Google osv.

Endret av Mortifer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det tilfeldigvis til PS2? Husker jeg prøvde en demo av et hundespill for lenge, lenge, lenge siden. Tror det het dog life, dogs life, a dogs life eller noe lignende.

edit: få'ån. Var i PC delen av forumet ja. Nei da vet jeg ikke. (men er jo en mulighet for at det kom ut til PC også. Google det og se :thumbup: )

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Var det tilfeldigvis til PS2? Husker jeg prøvde en demo av et hundespill for lenge, lenge, lenge siden. Tror det het dog life, dogs life, a dogs life eller noe lignende.

edit: få'ån. Var i PC delen av forumet ja. Nei da vet jeg ikke. (men er jo en mulighet for at det kom ut til PC også. Google det og se :thumbup: )

8867269[/snapback]

Dessverre. Det jeg snakker om spilte jeg for ca 10 år siden.

Lenke til kommentar

Jepp var et spill som het Dog World. Husker å ha spilt demoen på en Hjemme-PC cd fra sikkert 97 eller noe sånt :p Mener å huske var et førsteperson der du så "potene" foran deg enkelte ganger og hadde en inventory nederst. Husker demoen sluttet idet du stakk ut i bakgata og begynte å spille Space Invaders ^^

Edit:

Så å si umulig å finne noe ut på Google imponerende nok... Slo sikkert ikke så veldig an da.

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
Jepp var et spill som het Dog World. Husker å ha spilt demoen på en Hjemme-PC cd fra sikkert 97 eller noe sånt :p Mener å huske var et førsteperson der du så "potene" foran deg enkelte ganger og hadde en inventory nederst. Husker demoen sluttet idet du stakk ut i bakgata og begynte å spille Space Invaders ^^

Edit:

Så å si umulig å finne noe ut på Google imponerende nok... Slo sikkert ikke så veldig an da.

8867802[/snapback]

Jaa, hadde glemt det med potene. Syns det var et drit bra spill. Og jeg fikk nok også demoen fra en eldgammel pc magasin demo cd ting. Surt at jeg sikkert aldri får spilt det igjen virker det som. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...