Tfalnes Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 hei, jeg er ny på dette forumet. Jeg har en bærbar pc på ca 80GB Men, etter å ha brukt ca 40GB av denne disken får jeg opp en melling om at det er lite plass på disken. jeg leiter etter hvilken mappe som er stor og jeg kom framm til at det var Temporary Internet Files mappen, jeg sletter alt men det står at det er 40GB på den enda... viss noen vet hva jeg kan gjør PLEAS hjelp... Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Gå i internett explorer å slett logg.. (verktøy, Alternativer for internett, slett logg..) I mappen du prater om, er det mange skjulte kataloger. Aktiver visning av disse, så kan du enklere finne ut omdet er flere filer.. men har du sletta loggen, skal de fleste være borte.. Lenke til kommentar
Tfalnes Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 takk for kjapt svar. Jeg har slettet alt i explorer og filene i mappen, har også bedt om å vise sjulte filer og resten av det som kan vises.... Merklige greier...! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Tfalnes Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA) Scan saved at 17:47:45, on 16.06.2007 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) Boot mode: Norma ?? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Du må ta med hele loggen. Kopier alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå