-balder- Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har bestilt dvd-brenner der idag. det er første gang jeg bestiller hos dem. Har vært trofast komplett kunde, men syns de har priset seg litt ut nå. Men uansett det jeg skulle frem til var, på lagerstatus stod det: på vei til lager, hvordan definerer man det hos dem? Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 vurderte og kjøpe noe der også, men jeg ombestemte meg da jeg leste dette!! http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe.../vis.php?id=118 1,8 er snittet! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 joda jeg bestillte og fikk varen flere mnd senere etter og ha kontaktet eier på mirc 3-4 ganger....... Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Takk for tipset, da avbestiller jeg og velger en annen butikk nå ble jeg lettet Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 For min del bestiller jeg alltid på komplett.. og PSdata har jeg også erfarning med. Begge er kjempebra webshopper, men kanskje ikke alltid de billigste. Men jeg betaler heller litt ekstra for god service og leveringstid, enn å sitte der å ha betalt lite og må vente 1-3 måneder og får null eller lite service. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Easypc er en butikk som er veeeeldig trege med behandlingen av en ordre. Det tok noen uker og flere purringer før dem sendte pakken min. Men det er en ting jeg synest de skal ha ros or, og det er returen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå