wewwen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) "Don't kill the messenger!" Spiller du SF kanskje? Leste at noen har problemer med å få poeng da. 9057862[/snapback] Nei, jeg spiller ikke SF. Har prøvd Battlefield.no og TV2 servere men ingen ser ut til å gi meg poeng lengre. Edit: jeg fikk noen poeng jeg spillte for i dag, men medaljene jeg fikk i går har jeg enda ikke fått. Endret 12. juli 2007 av ErikFN Lenke til kommentar
wotg Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Fortsatt bare kaos.det kan virke som om ingen av TV2 serverene virker. Ikke at det spiller noen rolle, jeg har ikke fått stats fra noen andre servere heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Nå funker statsen hos meg og ja Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Statsen fungerte for meg tidligere i dag, men ikke nå. Selv om poengsystemet var oppe en stund, har jeg enda ikke fått poengene jeg skulle hatt for noen dager siden. Fikk og en del medaljer i kveld, håper disse kommer i morgen eller noe... Lenke til kommentar
Godstol Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har hatt non-stop problemer med dette. Jeg har nå spillt i godt over 2 uker, ikke bare har poengene stoppet helt opp, men BFHQ sier også at sist gang jeg spillte var 4. august 2006. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nå er det over en måned siden dem oppdaterte for meg sist *whine* -_- Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg også har masse problemer med å få oppdatert statsene.. de "skylder" meg hundrevis av poeng... argh. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nå fikk jeg poeng da jeg spilte på en av TV2 serverene. Men de andre jeg har spilt på er og ranked, og de har gitt meg poeng før. Tror nok det er litt tilfeldig hvilke servere som gir poeng nå... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 jeg har fått poeng på alle de banene jeg har spilt på i det siste Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg har ikke problemer med poengene nå, men det var dog mye jeg ikke fikk fra den tiden det ikke fungerte Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 jeg fikk ingenting fra den tiden det ikke fungerte jeg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 "oo Hjelp Stat funker ikke, åååå nei alle unlocke NEII, og alle de medaljene som jeg har stat pade for å fååå" EA skulle ha aldri hatt stats med en gang, hadde vært moromt å sett folk uten å statpade/nadespaming og G36E horing, men redningen blir vell QW:ET Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 "oo Hjelp Stat funker ikke, åååå nei alle unlocke NEII, og alle de medaljene som jeg har stat pade for å fååå" EA skulle ha aldri hatt stats med en gang, hadde vært moromt å sett folk uten å statpade/nadespaming og G36E horing, men redningen blir vell QW:ET 9134973[/snapback] Jeg er ingen stats-padder, bruker heller aldri unlock. Men jeg liker å se hvor mye poeng jeg får, prøve på medaljer osv. Jeg syns det gir litt mer mening. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ja, wtf gjør det? Stats er det eneste som har fått meg til å spille BF2 i 880 timer... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 hahaha Stats er et som gjør at jeg spiller på no rank servere i alt for mange timer Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 ENDELIG har de oppdatert mine etter over 1 måned uten å få noe som helst Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hahaha Stats er et som gjør at jeg spiller på no rank servere i alt for mange timer 9143851[/snapback] "Problem" solved Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå