Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det kommer nok etterhvert. EA har hatt det travelt i det siste, så det er bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hvis det er det eneste kriteriet for å få ny rank, og serveren du spiller på har siste stats, så burde du få ny rank ved neste poeng.Du kan jo prøve - det er som regel forskjell på teori og praksis. 8999425[/snapback] okay, prøver nå! Hmm, ser ut som jeg ikke får oppdatering?!? Spilte på BF2 Ranked Servers:30 Og drap en kis, da kom det: Congratulations. You have been promoted to Sergeant. Gikk på BFHQ, men står fortsatt at jeg er Corporal Endret 4. juli 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du må vente litt, sjekk i morgen. Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng.. Lenke til kommentar
Mort1_s Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 har følelsen av at det er enkelte servere som er tregere i opdateringen av stats enn andre.. f.eks har spilt bf2 i neste hele dag (ja, og det er FETT!) har vært innom tv2 serverne og la merke til at der ble ikke statsen min opdatert i BFHQ, men gikk jeg inn i en annen tilfeldig server spilte der, da kom det stats. gikk så tilbake til tv2 server igjen , men nei, ingen statopdate der.. er et eller annet der men who cares? er jo teamwork som rokker, skjønner meg på dere med litt lavere ranks, (kjipt å ikke komme nærmere de deilige unlocksa. tips til dere, kjøp BFS:special forces, der får du dobbelt så mange unlocks, ved bare å spille i noen menutter, man får dem nærmest gratis. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 spilte ca 10minutter på sf i går og da fikk jeg to weapon unlocks på bf2 senere den dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du må vente litt, sjekk i morgen. Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng.. 9003142[/snapback] Anders.Olai. Anders.Olai. Corporal Synest du sa stats var fikset jeg Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du må vente litt, sjekk i morgen. Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng.. 9003142[/snapback] Anders.Olai. Anders.Olai. Corporal Synest du sa stats var fikset jeg 9007952[/snapback] øh, sjekk posten du quoter. Lenke til kommentar
xbox3604life Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 jeg har spilt litt i dag.. å jeg har heller ikke fått noen poeng.. kjipt! .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du må vente litt, sjekk i morgen. Selv opplever jeg å få poeng av og til, andre ganger ikke. Jeg har heller ikke fått mine gamle poeng.. 9003142[/snapback] Anders.Olai. Anders.Olai. Corporal Synest du sa stats var fikset jeg 9007952[/snapback] øh, sjekk posten du quoter. 9009329[/snapback] Ja? Ventet til dagen etterpå jeg Har blitt Sergeant nå. Men kan gjerne få de 2-3 tusen poenga jeg ikke har fått enda. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har også fått rank-up uttallige ganger de siste 2 ukene begynner det vel å bli nå. -_- Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nesten alle serverne virker da, utenatt de derre tv2 serverene og de andre kjente serverene... Lenke til kommentar
xbox3604life Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ingen funker hos meg :S.. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Aw fuck! spillte fire timer igår, fikk tre av 360 poeng... EA må skjerpe seg. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 jeg fikk 500poeng på en server (yeah I know, statspadding -.-) på en server som oppdaterer stats, men den hadde ikke restartet på et par døgn så det ble ikke registrert Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spilte SF i halvtime eller 45 min og har ikke fått noen av poengene eller sniper awarden jeg fikk da Men det som er litt rart er at jeg mangler 32 poeng for å komme opp i rank, og på de tre rundene jeg spilte fikk jeg mer enn 32 poeng, men det kom aldri noe greier om at jeg kom opp i rank Og hvordan er det med det med SF og unlock?Er det ikke noe sånn at jeg må spille det i en halv time så får jeg unlocka nye våpen til vanlig bf2? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Og hvordan er det med det med SF og unlock?Er det ikke noe sånn at jeg må spille det ien halv time så får jeg unlocka nye våpen til vanlig bf2? Du trenger bare spille en runde så skal du få våpnene dine Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 gjorde det jeg, har fått unlocks... Jeg vet av en del servere som oppdaterer, det er endel clanservere hvor jeg "vanker" Ganske fullt der da pm me Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det ser ut som stats-problemene skal være fikset nå, også backloggen skal ha blitt prosessert. Kilde Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg hører hva du sier hightow, men de siste 3 dagene har jeg ikke fått 1 eneste poeng.. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 "Don't kill the messenger!" Spiller du SF kanskje? Leste at noen har problemer med å få poeng da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå