Vowels Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Faen, den videoen var kos. Skulle ønske jeg hadde sett dem på den tia. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noe god gamelt fra Hot Cars blir sunget av Hank Librium Love er en av mine favoritter av Turboneger. VELDIG synd at de har slutta å spille de gode gamle sangene fra Hot Cars og Never is Forever.. Så vi får nøye oss med Youtube Er så enig, har så satans lyst til å høre: Armed and Fairly Well-Equipped, Hot Cars, Pain in der Arsch Pocket Full of Cash & Oslo Bloodbath, Pt. 3: The Ballad of Gerda and Tore live Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Pain In der Arch Pocket full of cash hadde virkelig gjort seg live : D Kan bare ikke fatte at de ikke spiller NOEN av de gode gamle låtene. Mange av av de fra hots cars og never is forever hadde vært mye bedre enn party animals og retox låtene. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Pain In der Arch Pocket full of cash hadde virkelig gjort seg live : D Kan bare ikke fatte at de ikke spiller NOEN av de gode gamle låtene. Mange av av de fra hots cars og never is forever hadde vært mye bedre enn party animals og retox låtene. Mhmm, eneste ordentlige bra sangen på Party Animals er jo Wasted Again Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Noen andre som skal på turboneger konsert på fredag da? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen andre som skal på turboneger konsert på fredag da? Hvis du mente den som var på Nesodden? Ja, fy faen den eide!! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg var der! Bra trøkk og god stemmning foran scenen. Skuffende lite folk da. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, var få folk der Men fortsatt fett! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Var du der ? jaja Det var syyykt fett :D Stemningen var helt syk forran scenen, vertfall der jeg sto/hoppet Jeg var der! Bra trøkk og god stemmning foran scenen. Skuffende lite folk da. Vet du ca hvor mange som var der? Endret 26. juni 2009 av TurboHolte Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg var der! Bra trøkk og god stemmning foran scenen. Skuffende lite folk da. Vet du ca hvor mange som var der? Lokalavisa meldte om drøyt tusen tilskuere. Meget skuffende. Rybak dro 3000 noen dager før, hehe. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Turboneger på Slottsfjell var bare helt konge!! Lenge leve TURBO!!! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Turboneger på Slottsfjell var bare helt konge!! Lenge leve TURBO!!! Ååå, jeg skulle egentlig dit... MEn ble tur til sverige for og kjøpe klær isteden for Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Turboneger på Slottsfjell var bare helt konge!! Lenge leve TURBO!!! Ååå, jeg skulle egentlig dit... MEn ble tur til sverige for og kjøpe klær isteden for Den er mildt sagt jævlig sur.. Turboneger på Slottsfjell var bare helt konge!! Lenge leve TURBO!!! Ååå, jeg skulle egentlig dit... MEn ble tur til sverige for og kjøpe klær isteden for Den er mildt sagt jævlig sur.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ok jeg må finne denne sangen. Det er noen som snakker i begynelsen serber eller noe. Sier ett eller annet om seriba og så sier han "this is good". Hvilke sang? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Spør i "hva heter sangen?" tråden eller noe. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) yeye tenkte kanskje det var større sjangs for å få svar her men... Yeye fant ut av det. Var final warning. Herregud så trøtt eg var når eg skrev disse innleggene. Endret 16. august 2009 av Akidon Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Så, er det noen Turbojugends her inne eller? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Graver opp denne tråden nå jeg Hva med en poll om hvilket album folk liker best? Hadde vært artig å sett. Mine stemme ville såfall uten tvil gått til Never Is Forever, som er det desidert beste Turbo-albumet (i følge meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå