TurboHolte Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var egentlig ikke noe veldig fan sv Turbo etter AD, men etter å ha hørt gjennom Retox noen ganger har den vokst mer og mer. Er ennå ikke på linje med det gemle, men absolutt hørbart Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvor er alle Turbo-fansen her på forumet? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Eneste Turboneger jeg har hørt etter første gjennomspillinga av Retox er The Age of Pamparius på Spotify i går Lenke til kommentar
Sambaboy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har selv vært Turbojugend siden jeg var 13 (er 17 nå). Elsker bandet HØYT, men føler at det blir lite å se av dem framover, med tanke på Happy Toms nye TV-show... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Har selv vært Turbojugend siden jeg var 13 (er 17 nå). Elsker bandet HØYT, men føler at det blir lite å se av dem framover, med tanke på Happy Toms nye TV-show... og at Hank skal spille Jesus Men de har satt opp konserter da Hvilkeen Jugend er du med i? Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Her har du en fan her, hehe. Bor faktisk ikke langt unna pamparius pizza heller. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 XD Lollies, og forresten, høres bra ut Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her har du en fan her, hehe. Bor faktisk ikke langt unna pamparius pizza heller. Ikke jeg heller Spiser der så og si en gang i uka Beste pizza'n som finnes Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Morsomt band, hørte en del på de før, har tre-fire plater av de. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Genialt band med geniale låter. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg blir så lei meg av å høre på de 3 siste Turboplatene. De har jo blitt ett jævla pop-band! Kanskje noen bra låter, men ikke mye å skryte av.. Men jeg syntes de var konge FØR de ble oppløst, altså de fire første albumene. Min favoritt er Never is Forever. Den skiller seg litt ut fra de andre. : > Syntes Jokkulf gav en svært lav karakter på Hot Cars. Syntes det er ett kjempebra album! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg blir så lei meg av å høre på de 3 siste Turboplatene. De har jo blitt ett jævla pop-band! Kanskje noen bra låter, men ikke mye å skryte av..Men jeg syntes de var konge FØR de ble oppløst, altså de fire første albumene. Min favoritt er Never is Forever. Den skiller seg litt ut fra de andre. : > Syntes Jokkulf gav en svært lav karakter på Hot Cars. Syntes det er ett kjempebra album! Syns Never Is Forever er en bra plate, men det blir til tider ganske "gay". Foretrekker derfor f.eks Ass Cobra bedre. Syns Retox var ett ganske så oppløftende album med tanke på hvor dårlig Party Animals og ikke minst Scandinavian Leather er. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syns Never Is Forever er en bra plate, men det blir til tider ganske "gay". Foretrekker derfor f.eks Ass Cobra bedre.Syns Retox var ett ganske så oppløftende album med tanke på hvor dårlig Party Animals og ikke minst Scandinavian Leather er. At Retox er den beste plata etter 2000 er jeg enig i, men ikke at Never is Forever høres "gay" ut.. Er enig i at Scandinavian Leather ikke er noe spesielt bra untatt ett par sanger. Som Fuck the world f.eks. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Syns Never Is Forever er en bra plate, men det blir til tider ganske "gay". Foretrekker derfor f.eks Ass Cobra bedre.Syns Retox var ett ganske så oppløftende album med tanke på hvor dårlig Party Animals og ikke minst Scandinavian Leather er. At Retox er den beste plata etter 2000 er jeg enig i, men ikke at Never is Forever høres "gay" ut.. Er enig i at Scandinavian Leather ikke er noe spesielt bra untatt ett par sanger. Som Fuck the world f.eks. Mente bare at Ass Cobra er mye mere punk, sånn jeg ser det Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Mente bare at Ass Cobra er mye mere punk, sånn jeg ser det Jo det har du fårsåvidt rett i. Kongealbum det òg Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Med andre ord: Turbo eier!!!! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det Turboneger lagde før 2000 eier. Det etter er egentlig bare skvip. Lenke til kommentar
elohh Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 turbo<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3< Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noe god gamelt fra Hot Cars blir sunget av Hank Librium Love er en av mine favoritter av Turboneger. VELDIG synd at de har slutta å spille de gode gamle sangene fra Hot Cars og Never is Forever.. Så vi får nøye oss med Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå