Gå til innhold

Turbonegro - Albumguide og diskusjonstråd

jacoP

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har selv vært Turbojugend siden jeg var 13 (er 17 nå). Elsker bandet HØYT, men føler at det blir lite å se av dem framover, med tanke på Happy Toms nye TV-show... :lol:

og at Hank skal spille Jesus :)

Men de har satt opp konserter da :thumbup:

Hvilkeen Jugend er du med i?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg blir så lei meg av å høre på de 3 siste Turboplatene. De har jo blitt ett jævla pop-band! Kanskje noen bra låter, men ikke mye å skryte av..

Men jeg syntes de var konge FØR de ble oppløst, altså de fire første albumene. Min favoritt er Never is Forever.

Den skiller seg litt ut fra de andre. : >

Syntes Jokkulf gav en svært lav karakter på Hot Cars. :hrm: Syntes det er ett kjempebra album!

Lenke til kommentar
Jeg blir så lei meg av å høre på de 3 siste Turboplatene. De har jo blitt ett jævla pop-band! Kanskje noen bra låter, men ikke mye å skryte av..

Men jeg syntes de var konge FØR de ble oppløst, altså de fire første albumene. Min favoritt er Never is Forever.

Den skiller seg litt ut fra de andre. : >

Syntes Jokkulf gav en svært lav karakter på Hot Cars. :hrm: Syntes det er ett kjempebra album!

Syns Never Is Forever er en bra plate, men det blir til tider ganske "gay". Foretrekker derfor f.eks Ass Cobra bedre.

Syns Retox var ett ganske så oppløftende album med tanke på hvor dårlig Party Animals og ikke minst Scandinavian Leather er. ;)

Lenke til kommentar
Syns Never Is Forever er en bra plate, men det blir til tider ganske "gay". Foretrekker derfor f.eks Ass Cobra bedre.

Syns Retox var ett ganske så oppløftende album med tanke på hvor dårlig Party Animals og ikke minst Scandinavian Leather er. ;)

At Retox er den beste plata etter 2000 er jeg enig i, men ikke at Never is Forever høres "gay" ut.. :ermm:

Er enig i at Scandinavian Leather ikke er noe spesielt bra untatt ett par sanger. Som Fuck the world f.eks.

Lenke til kommentar

At Retox er den beste plata etter 2000 er jeg enig i, men ikke at Never is Forever høres "gay" ut.. :ermm:

Er enig i at Scandinavian Leather ikke er noe spesielt bra untatt ett par sanger. Som Fuck the world f.eks.

Mente bare at Ass Cobra er mye mere punk, sånn jeg ser det :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...