TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Scandinavian Leather og Apocalypse Dudes er to klassealbum. Turboneger er også et vanvittig rått liveband. Ja, konsertene dems er konge Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Scandinavian Leather og Apocalypse Dudes er to klassealbum. Turboneger er også et vanvittig rått liveband. Ja, konsertene dems er konge True, så dem på Roots-festivalen i Brønnøysund i sommer. Var pumpet opp av adrenalin i flere uker etterpå. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Scandinavian Leather og Apocalypse Dudes er to klassealbum. Turboneger er også et vanvittig rått liveband. Ja, konsertene dems er konge True, så dem på Roots-festivalen i Brønnøysund i sommer. Var pumpet opp av adrenalin i flere uker etterpå. Heftig Jeg så dem sist i Ås Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Husker på Vall Hovin før Metallica konserten når All my friends are dead ble spilt. Skulle tro det var Turboneger konsert jeg var på men den gang ei. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Husker på Vall Hovin før Metallica konserten når All my friends are dead ble spilt. Skulle tro det var Turboneger konsert jeg var på men den gang ei. skulle ønske jeg var der Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som vet om Turboneger skal ha noen konserter snart? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Uenig i ganske mye av det som står her...... Skulle hatt en oppfriskning av denne tråden. Min mor gikk på samme skole som Happy Tom, og de var venner Jeg er stolt, neida. Men mamma sa at hun hadde snakket med han, da sa han at han var opptatt med noe for NRK1 og at de skulle ha en god stund med pause fra konserter og lingnende. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen av dere som har hørt Backyard Babies? Det er nesten helt likt Turbonegro. Ihvertfall det nye Turbonegro. Men nå har jeg jo bare hørt en plate som heter Stockholm Syndrome. Det er absolutt noe å sjekke ut. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Uenig i ganske mye av det som står her...... Skulle hatt en oppfriskning av denne tråden. Min mor gikk på samme skole som Happy Tom, og de var venner Jeg er stolt, neida. Men mamma sa at hun hadde snakket med han, da sa han at han var opptatt med noe for NRK1 og at de skulle ha en god stund med pause fra konserter og lingnende. Jeg hadde vert jævlig stolt Noen som så Hank på Top Model på TV3 det var lættis ass, Hank posa som bare det Endret 22. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ja, jeg så det Haha mamma fikk lættis da han satt i den juryen og snakke. Hørtes ut som om han bare snakka bullshit Men var kult Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hank er så lættis Det var så morsomt når de sa: Møt mannen fra helvette så kom Hank gående med den Amerika vesten og baris under Endret 22. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Husker den ene bildet der man ser magen henge ut Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, også var det flere hvor damene sto og holdt på magen hans Jeg likte Hank sitt sure blikk på det ene bildet Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2008 Uenig i ganske mye av det som står her...... Skulle hatt en oppfriskning av denne tråden. Min mor gikk på samme skole som Happy Tom, og de var venner Jeg er stolt, neida. Men mamma sa at hun hadde snakket med han, da sa han at han var opptatt med noe for NRK1 og at de skulle ha en god stund med pause fra konserter og lingnende. Hva mener du med oppfriskning av tråden? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tipper at han syns flere burde vere på den Noe jeg er ganske enig i Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ja, flere folk, sånn at denne blir litt mere populær Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har et favouritt album? Mitt må vel bli Ass Cobra med Apocalypse Dudes rett bak! I starten likte jeg ikke Retox, men etter å ha hørt gjennom det et par ganger begynner jeg å like det mer å mer. No, I'm Alpha Male er yndlingsangen min akuratt nå Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Never is Forever, helt klart. Er blitt litt lei av Apocalypse Dudes, har hørt den så mye Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Begynner å like Never is Forever mer og mer! Syns I Will Never Die er Heftig Er ikke så veldig fan av Turboneger sine plater etter Apocalypse Dudes bortsett fra Retox da Lenke til kommentar
Papagenu Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Never is Forever er favoritten her. Etter Scandinavian Leather har det ikke kommet noe skikkelig bra musikk fra Turboneger. Favoritt sangen må være Oslo Bloodbath PT.III: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå