Gjest Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bibelen blir jo tolket igjen og igjen på forskjellige måter. Hank tolker den bokstavelig. Kristendommen og bibelen er bare tull og forvirring. Hvis man er homo-kristen blir det enda værre. Jeg synes det ikke burde være så mye regler og diskusjoner runt alt dette, la dem gifte seg da, og la dem gifte seg med sauer også hvis de vil. Det han sier om at det er det samme å ha sex med en mann som å ha sex med en sau det har ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
VinceNeil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er selv med i TJ. Litt uenig er jeg nok men dette er jo selfølgelig veldig subjektivt. btw, Turbo rocka dødens dal på tirsdag! Hot Cars: 8/10 Never is Forever: 11/10 Ass Cobra: 9/10 Apocalypse Dudes: 10/10 Scandinavian Leather: 8/10 Party Animals: 7/10 Retox: 7/10 Slik ser jeg på det ihvertfall. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er selv med i TJ. Litt uenig er jeg nok men dette er jo selfølgelig veldig subjektivt.btw, Turbo rocka dødens dal på tirsdag! Hot Cars: 8/10 Never is Forever: 11/10 Ass Cobra: 9/10 Apocalypse Dudes: 10/10 Scandinavian Leather: 8/10 Party Animals: 7/10 Retox: 7/10 Slik ser jeg på det ihvertfall. Selvfølgelig er det forskjellige meninger. Er du sikker på at du har gitt "retox" nok tid? Selv synes jeg det er et fryktelig godt album. Kanskje jeg har undervurdert Never is Forever siden jeg har ratet den under "Ass Cobra", men jeg var i tvil. Interresant at du dømmer Hot Cars såppass høyt. Hvilken TJ er du i? Lenke til kommentar
VinceNeil Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Har hørt igjennom plata godt ja. I likhet med Party Animals så har den noen skikkelige godlåter som; Everybody Loves a Chubby Dude(som er dødsrå live) og Hot & Filthy. Men også noen som er på et mye lavere nivå; Do you Do you dig destruction og I Wanna Come. Det er kule låter. Men de holder ikke helt mål i platas helhet. Men men, gutta har gjort en god jobb å fått til ei kul plate! Gleder meg til neste. Never is Forever er uten tvil favorittskiva mi. Sounden,tekstene og stemninga er helt genial. Så for meg så slår den Apocalypse Dudes som er ei helt genial skive med 13 hits. Er med i TJ Trondheim. Endret 19. oktober 2007 av VinceNeil Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som har lest igjennom Sagaen enda da? Får ikke kjøpt den før jeg får lønning Noen morsomme sitater? Historier? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg kjøpte boken i går, men har ikke fått tid til å lese den. Du kan lese et utdrag fra boken her http://farojournalen.gan.no/id/583 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte boka i går, men orka ikke stå i singneringskøen som gikk gjennom hele Oslo City. Gjorde du det Jokkulf? Lenke til kommentar
VinceNeil Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal kjøpe den i morgen.... Gleder meg...... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Kjøpte boka i går, men orka ikke stå i singneringskøen som gikk gjennom hele Oslo City. Gjorde du det Jokkulf? Jeg kjøpte den på ark. Etter det sto jeg i kø. Kom ganske langt foran, så ble ikke så lenge å vente. Ble intervjuet sammen med 2 andre fra TJ Oslo Accidents. Intervjuet kan leses i kulturdelen i Aftenposten. Lenke til kommentar
VinceNeil Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ahh fikk kjøpt den! Digg! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Rune forlater Turboneger :(http://www.turbojugend.no Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er oppriktig lei meg nå.. Selv om han ikke fikk mye oppmerksomhet er han en stor guitarist og ikke minst grunnlegger av bandet Håper virkelig han ombestemmer seg. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Da var jeg hjemme fra spektrum (og et bilde mer av meg i Aften Aften) etter en herlig konsert med Turbo! Manson var ikke akkurat min stil, men så på han og. Da er det bare å vente til torsdag! Da braker det løs med Valentourettes på Elm Street! Endret 18. desember 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg så bildet av deg Jokkulf. Du fikk signering Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hvordan synes dere egentlig Turbo klarte seg på scenen uten Rune? Selv synes jeg de klarte seg bra med Pål på rytmegitar. Det var litt uvant å se dem uten Rune, og jeg følte at noe manglet, men musikalsk sett var det ikke store forskjeller. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har Pål droppa pianoet og trommegreia si nå? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Har Pål droppa pianoet og trommegreia si nå? Når Rune slutta måtte noen ta over. Det ble da Pål som tok over for Rune og ingen erstatter Pål. Var også litt dumt at ikke Christer spillte trommer under denne konserten, men allt i allt synes jeg det funka svært bra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor spilte ikke Christer trommer? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Han hadde fått en ankelskade hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 www.spellemann.no Turboneger er nominert til beste musikkvideo. Sett av et par minutter og stem på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå