jacoP Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg har hørt rykter om at Turbo skal holde gratiskonsert på Grorud i september igjen. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kjøpte Retox i går jeg, og ga den en spinn på anlegget. Må si jeg ble skikkelig skuffa, rent umiddelbart høres det ut som de vandrer samme vei som AC/DC gjorde etter at Bon Scott døde - platene blir dårligere og dårligere. Førsteinntrykket mitt heller mot Fly On The Wall (dårlig), mens den forrige plata kanskje var litt sånn Flick Of The Switch (hørbar). Haugevis av direkte uinspirerte riff, og selv om de på sett og vis klarer å gjenskape en halvskitten garasjestemning a la the olden days, klarer jeg ikke å finne soundet og låtene engasjerende. Skal gi den noen sjanser til, men dette var sørgelige greier 8894377[/snapback] Hadde samme inntrykket som deg første gangen jeg hørte albumet, men så var forventningene mine skyhøye. Da jeg derimot hadde hørt på det en del ganger likte jeg det bedre og bedre, og fant til slutt ut at det var ett jævli bra album. Ikke i nærheten av Apocalypse Dudes selvsagt, men bedre enn Party Animals. Hvertfall min mening. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Kjøpte Retox i går jeg, og ga den en spinn på anlegget. Må si jeg ble skikkelig skuffa, rent umiddelbart høres det ut som de vandrer samme vei som AC/DC gjorde etter at Bon Scott døde - platene blir dårligere og dårligere. Førsteinntrykket mitt heller mot Fly On The Wall (dårlig), mens den forrige plata kanskje var litt sånn Flick Of The Switch (hørbar). Haugevis av direkte uinspirerte riff, og selv om de på sett og vis klarer å gjenskape en halvskitten garasjestemning a la the olden days, klarer jeg ikke å finne soundet og låtene engasjerende. Skal gi den noen sjanser til, men dette var sørgelige greier 8894377[/snapback] Hadde samme inntrykket som deg første gangen jeg hørte albumet, men så var forventningene mine skyhøye. Da jeg derimot hadde hørt på det en del ganger likte jeg det bedre og bedre, og fant til slutt ut at det var ett jævli bra album. Ikke i nærheten av Apocalypse Dudes selvsagt, men bedre enn Party Animals. Hvertfall min mening. 9192753[/snapback] Det var det jeg sa. Jeg ble også skuffet første gang jeg hørte albummet, men så hørte jeg på albummet mellom 20 og 50 ganger den første uken, så jeg fikk fort god sans for albummet. Det er et knallalbum og jeg vil rate det høyere enn Ass Cobra og Party Animals. Jeg har gitt albummet nok tid, men det nærmer seg ikke nivået til Scandinavian Leather. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 TURBONEGER SENTRUM SCENE, OSLO, Oslo tor, 25.10.07 kl.20:00 Bare synd at jeg ikke er 18 Lenke til kommentar
Haakon88 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har hørt rykter om at Turbo skal holde gratiskonsert på Grorud i september igjen. Noen som kan bekrefte det? 9179408[/snapback] Det er mulig at de skal spille på Granitt Rock, på Grorud. For det skal visst være to internasjonalt kjente band fra Norge som skal spille der i år. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har hørt rykter om at Turbo skal holde gratiskonsert på Grorud i september igjen. Noen som kan bekrefte det? 9179408[/snapback] Det er mulig at de skal spille på Granitt Rock, på Grorud. For det skal visst være to internasjonalt kjente band fra Norge som skal spille der i år. 9272370[/snapback] Ok, når er granittrock? 7 september right? Lenke til kommentar
Rndm Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kjøpte Retox i går jeg, og ga den en spinn på anlegget. Må si jeg ble skikkelig skuffa, rent umiddelbart høres det ut som de vandrer samme vei som AC/DC gjorde etter at Bon Scott døde - platene blir dårligere og dårligere. Førsteinntrykket mitt heller mot Fly On The Wall (dårlig), mens den forrige plata kanskje var litt sånn Flick Of The Switch (hørbar). Haugevis av direkte uinspirerte riff, og selv om de på sett og vis klarer å gjenskape en halvskitten garasjestemning a la the olden days, klarer jeg ikke å finne soundet og låtene engasjerende. Skal gi den noen sjanser til, men dette var sørgelige greier 8894377[/snapback] Hadde samme inntrykket som deg første gangen jeg hørte albumet, men så var forventningene mine skyhøye. Da jeg derimot hadde hørt på det en del ganger likte jeg det bedre og bedre, og fant til slutt ut at det var ett jævli bra album. Ikke i nærheten av Apocalypse Dudes selvsagt, men bedre enn Party Animals. Hvertfall min mening. 9192753[/snapback] Det var det jeg sa. Jeg ble også skuffet første gang jeg hørte albummet, men så hørte jeg på albummet mellom 20 og 50 ganger den første uken, så jeg fikk fort god sans for albummet. Det er et knallalbum og jeg vil rate det høyere enn Ass Cobra og Party Animals. Jeg har gitt albummet nok tid, men det nærmer seg ikke nivået til Scandinavian Leather. 9192790[/snapback] Dette var akkurat samme inntrykket jeg også fikk da jeg først hørte cd-en, ble egentlig ganske skuffa først ettersom jeg hadde høye forventinger til plata (Digger Turboneger !!). men så ga jeg den en sjanse til, og likte det jeg hørte bare mer og mer for hver gang. Plata inneholder Turboneger sine humoristiske tekster og tøffe riff. Plata har et litt mer dystert preg en forrige plata, party animals, noe som minner om de gamlere skivene, men likavel i sin egen stil. Likte veldig godt bonus tracket "Back In Denim" (Selvom det er en coverlåt) også "What is Rock!?". (Rock Is The Area Between The Balls And The Anus Of A Dog Or Of A Man") Btw. Har ikke helt skjønt hva Retox betyr og hvor ordet kommer fra... har noen fått med seg det? ;P Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Det er mulig at de skal spille på Granitt Rock, på Grorud. For det skal visst være to internasjonalt kjente band fra Norge som skal spille der i år.9272370[/snapback] Grorud er 5 min unna meg, så jeg må nesten ta meg turen. Får håpe det faktisk er de som skal spille da. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Turbo var knall på årets Quart festival... Favorittskive: Apocalypse Dudes Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Så det var en som lurte på hva Retox betydde Eksempel og betydning hentet fra Urban Dictionary: RETOX Betydning: To start consuming drugs and alcohol again after a hiatus in an effort to avoid the effects of withdrawl. Eksempel: "Man, I haven't had a drink since monday and I'm getting the shakes. I'd better retox." Lenke til kommentar
Haakon88 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da er det klart! Turboneger spiller på Granittrock! Om det blir fredag 7 eller lørdag 8 er ikke satt opp enda. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Endelig avklart! Jeg skal dit... Jeg gleder meg som en gris. De spiller 7 btw Endret 15. august 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 See you there! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 De spiller full gig Kan det bli bedre? Big Bang spiller også på GranittRock, dagen etter Turbo Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Turbo skal varme opp for Marilyn Manson i spektrum den 18 desember. Jeg liker ikke Manson, men drar for det. Ofrer jo gjerne litt for yndlingsbandet Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Lite aktivitet her i tråden, men nå nærmer det seg 7 september. Noen flere som skal ta turen til granittrock på fredag? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lite aktivitet her i tråden, men nå nærmer det seg 7 september. Noen flere som skal ta turen til granittrock på fredag?9421699[/snapback] Såklart, det er jo Turbo. Better yet, gratis! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Skal også opp på Grorud på fredag Gleder meg noe enormt ! edit: Spør siden det er en gratiskonsert. Spiller de en hel kveld eller 2 sanger som på VG i sommer? Endret 3. september 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Skal også opp på Grorud på fredag Gleder meg noe enormt ! edit: Spør siden det er en gratiskonsert. Spiller de en hel kveld eller 2 sanger som på VG i sommer? 9422498[/snapback] full gig Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Lite aktivitet her i tråden, men nå nærmer det seg 7 september. Noen flere som skal ta turen til granittrock på fredag? 9421699[/snapback] Jepp, jeg skal! Er det noen som vet hvor i Grorud den konserten er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå