Vowels Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Samme her, Never is Forever er klart best Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Graver opp denne tråden nå jeg Hva med en poll om hvilket album folk liker best? Hadde vært artig å sett. Mine stemme ville såfall uten tvil gått til Never Is Forever, som er det desidert beste Turbo-albumet (i følge meg ) Ja, hadde vært bra med en poll, men er faen meg vanskelig og velge da! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Lett, Ass Cobra, ser på det som mest Deathpunk, og dermed mest Turboneger Hank sin vokal er rå på albummet og låtene er rett og slett bruttale! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå må vi få en poll her Never is forever Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *bump* Ja? Blir det noen poll eller? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 *bump* Ja? Blir det noen poll eller? Sendt PM til trådstarter og moderator... Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Er ikke en voldsomt stor torbojugend akkurat.. men Party Animals er min favoritt.. den mest mainstreame plata deres etter min mening... de har mye gammelt jeg synes er bare skrap også... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er ikke en voldsomt stor torbojugend akkurat.. men Party Animals er min favoritt.. den mest mainstreame plata deres etter min mening... de har mye gammelt jeg synes er bare skrap også... Party Animals? Den var ny Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hmmm.. Party Animals er vel den dårligste etter min menig. Rangert: 1. Never Is Forever 2. Ass Cobra - 3. Apocalypse Dudes 4. Hot Cars And Spent Contraceptives - 5. Scandinavian Leather 6. Retox 7. Party Animals Hva syntes dere om dette foresten? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=574729 Like greit spørr du meg. Syntes at de ikke burde kommet tilbake etter den forige oppløsningen, og heller blitt huska for det de faktsisk gjorde bra. (Greit nok, Scandinavian Leather har jo noen brae sanger.) Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Hva syntes dere om dette foresten? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=574729Like greit spørr du meg. Syntes at de ikke burde kommet tilbake etter den forige oppløsningen, og heller blitt huska for det de faktsisk gjorde bra. (Greit nok, Scandinavian Leather har jo noen brae sanger.) Syns ikke de burde legge opp. Greit nok med en pause, men de får jaggu komme tilbake med noe ordentlig deathpunk! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Haha, hadde gjort seg med en ny Hot Cars nå ja. Kommer de med noe nytt blir det sikkert mer glattpolert rock n' roll vil jeg tro. Eller fjerne Hank og få inn han første vokalisten. Han som er på Route Zero og Turboloid! Syntes han var flink jeg. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Haha, hadde gjort seg med en ny Hot Cars nå ja. Kommer de med noe nytt blir det sikkert mer glattpolert rock n' roll vil jeg tro. Eller fjerne Hank og få inn han første vokalisten. Han som er på Route Zero og Turboloid! Syntes han var flink jeg. Mener du Harald Fossberg/"Harry Neger"? Jeg er helt uening i det. Ingen kan erstatte Hertis Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) , han som var før Harald. Edit: Ville helt klart hatt Hank på Never is Forever til Apocalypse Dudes, men nå er han bare kjedlig. Endret 8. november 2009 av sandinista Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) , han som var før Harald. Edit: Ville helt klart hatt Hank på Never is Forever til Apocalypse Dudes, men nå er han bare kjedlig. Syns vokalen har blitt litt bedre i det siste jeg. Men vokalen er helt klart bedre på Ass Cobra. Tror ikke vokalen bare er hank sin skyld. Tror de andre vil at den skal være sånn som den er nå, ikke som den var før. Noe jeg syns er litt synd Endret 8. november 2009 av TurboHolte Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva syntes dere om dette foresten? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=574729Like greit spørr du meg. Syntes at de ikke burde kommet tilbake etter den forige oppløsningen, og heller blitt huska for det de faktsisk gjorde bra. (Greit nok, Scandinavian Leather har jo noen brae sanger.) Syns ikke de burde legge opp. Greit nok med en pause, men de får jaggu komme tilbake med noe ordentlig deathpunk! Tydeligvis forskjellig hva han sier Han sa til Mamma at de hadde planer om ny plate Men er en stund siden de snakket sammen nå, da Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Klart det. Bandet gikk vel inn for å bli mer kommersielt, men Hank er jo trossalt frontfigur. Hadde vært artig hvis Turbo hadde fått inn en ny vokalist (Carlin), i stedet for å bli (midlertidig) oppløst. Det hadde nok vært ett helt annet band, og sansynligvis bedre. Noen som vet om andre band Carlin har vært i? Eller ble bare borte? Likte han jeg.. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Klart det. Bandet gikk vel inn for å bli mer kommersielt, men Hank er jo trossalt frontfigur. Hadde vært artig hvis Turbo hadde fått inn en ny vokalist (Carlin), i stedet for å bli (midlertidig) oppløst. Det hadde nok vært ett helt annet band, og sansynligvis bedre. Noen som vet om andre band Carlin har vært i? Eller ble bare borte? Likte han jeg.. Skjønner ikke helt hvorfor du liker Carlin så godt Turboneger skulle jo egentlig gi ut en skive nå snart, men planene ble vel endra pga Hank skulle spille Jesus, Thomas er opptatt med trygdekontoret og Euroboy begynner å endre musikk-smak Får bare håpe Turboneger overlever dette også.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva slags musikk er det Euroboy begynner å gå over til? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Dette ? Endret 9. november 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå