jrdn Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 i oppstart lages det ca 7 klikkelyder så stopper det opp,så tar den seg en lang hvil,du hører nå den starter opp og når de nhviler igjen,,det bruker den tid på,,,har 2 disker ,en på 250 og en 160,,den ene er sata den andre ide,,,av og til kommer di opp i bios,,når jeg bruker windows xd installasjon kommer det opp blå skjerm som sier at noe er feil,,,,,,kan jeg konstantere at disse er døde?? de kommer ikke opp når jeg er inne i windows xp heller,,, Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Høres ut som harddisken din er på "sotteseng". Prøv SpinRite på den. Det skal være vidunderkur mot alt. http://www.grc.com/sr/spinrite.htm S Endret 14. juni 2007 av adder1972 Lenke til kommentar
jrdn Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 takker for kjapt svar...........takker for alle svar, Lenke til kommentar
jrdn Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 takker for kjapt svar...........takker for alle svar, 8865062[/snapback] nej det hjalp ikke fikk bare en feilmelding,,error,,fatal feil,,,,dene 160hd sata disken virket for noen dager siden og jeg har ikke gjort noe spes med den som kan ha skadet den Lenke til kommentar
dominus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 takker for kjapt svar...........takker for alle svar, 8865062[/snapback] nej det hjalp ikke fikk bare en feilmelding,,error,,fatal feil,,,,dene 160hd sata disken virket for noen dager siden og jeg har ikke gjort noe spes med den som kan ha skadet den 8865286[/snapback] sånn er det med harddisker. feil oppstår plutselig.. Lenke til kommentar
jrdn Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 ja,,men når sata disken settes på master komemr det ikke klikke lyd.(men kommer blåp skjerm i win xp installasjonen,!!)men d skjeri ngenting,,finner den iikke,,,men 250 gb ide disken bråker uansett om den er på maste eller ei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå