jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva skjer med ftpen hos home.no for tiden? Jeg kommer bare inn ca annenhver dag. Feilmeldingen jeg får er "ftp session was terminated" Har dere andre også samme problemet eller er jeg den eneste? Eventuelt hva kan jeg gjøre for å komme inn? Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 er dette en kiiip måte å legge inn snikreklame på eller? men klar effektift, hvem vil ikke prøve Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Bare så det er sagt så driver jeg ikke å reklamerer i det heletatt for noen som helst og jeg skjønner ikke hvorfor noen oppfattet det slik heller jeg kommer ganske enkelt ikke inn på min konto hos home.no. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 samme her! kommer inn hvis du prøver i 5 min ellerno, gørrt! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 er dette en kiiip måte å legge inn snikreklame på eller? men klar effektift, hvem vil ikke prøve Grunnløse beskyldninger :x Lenke til kommentar
-balder- Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har ikke beskyldt noen, jeg stilte enkelt og greit et spørsmål. Dessuten var det et smiletegn som indikerte at dette ikke skulle taes veldig seriøst. Lenke til kommentar
IRQ1 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 har samme problemet her, men jeg kommer ikke inn i det hele tatt...;( Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 har ingen problemer med ftp.start.no jeg! home.no.net som ftp-server fungerer heller dårlig...... Lenke til kommentar
IRQ1 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 http://www.start.no/ftp/ <-- les den så blir alt litt klarere..,. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Det er home.no det er snakk om her ikke home.no.net (start.no). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå