ostov Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ifølge [Link slettet] så er vist norsk målungdom noen tapere. Kanskje ikke så gøy for alle, men jeg lo litt Endret 15. juni 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 "Kom og drikk brus på NMU-vis med Trine og Astrid på sumarleiren!" Neida såklart de ikke er tapere...Skulle nok hatt et par tusen for å ha dratt dit ja. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hmm. Må seia meg ueinig. Eg er då slett ingen tapar :-) Vil ikkje sei eg synest sumarleirsidone hev meg i målgruppa då, trass i at eg båe er målmann og fråhaldsmann. Men sumarleiren er so vidt meg kjend retta mot dei litt yngre av medlemsmassa til NMU. Altso 14-18 år vil eg tenkja meg. Forresten so er sumarleir med NMU fantastisk morosamt. Men det er nok best um folk som hev lyst kjem kjem. Dei som helst ikkje vil, bør absolutt ikkje dra. Og ja, eg skal på NMU sin sumarleir i år same korleis leirsidone ser ut. :-) Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Bildeteksene på websiden ble litt... too much. "Kom på sumarleir og utforsk dei mørke sidene dine med Jens!" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Eeeeh. Hvordan fikk de domenet Taper.no? Det er jo bare bedrifter som kan ha NO domener? 8870833[/snapback] De som laget siden trenger bare ha et ORG-nummer, så lenge de har en organisasjon et eller annet sted er det nok, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Denne tråden kommer det ikke noe godt ut av. Å lage en side for å kalle målfolk tapere fordi de har sommerleir blir det neppe stor humor av. Om det i seg selv er ikke grunn til å stenge viser de etterfølgende postene at denne tråden kommer til å gå av sporet rimelig kjapt. Når folk begynner å poste privatadressen og telefinnummer til domeneeieren er det på tide å sette strek. Tråden stenges og en del poster og linker slettes. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg