morlie Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Var ute i skogen her om dagen og tok noen bilder, synes selv at dette er et ganske fint bilde å se på, kanskje det sier mer om meg enn om selve bildet, men ønsker litt kritikk og hvordan jeg kan gjøre det bedre (vet at det er litt mørkt, men det er en av tingene jeg liker ved det) Ingen etterredigering. et annet utsnitt Ordet "bildekritikk" lagt inn i emnetittelen av moderator Endret 15. juni 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jeg likte best nr2 egentlig. grunnen var vel at man får litt mer omgivelse rundt objektet. følelsen av bevegelse er også tilstede synes jeg, med tanke på bakgrunnen. synes det var et fint utsnitt, kunne ha vært litt sterkere hvitbalanse i bildet for min del, men det er smak og behag Lenke til kommentar
krizzle Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Pene bilder, jeg likte begge to. Jeg synes to'ern var best, jeg syntes at stubben nederst til venstre fanger litt oppmerksomhet. Utrolig behagelig å se på, liker at det er litt mørkt. Bakgrunnen er også fin. Bra jobba, morlie. Har du et spesielt forhold til den blomsten tør jeg spørre? Lenke til kommentar
morlie Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Nei, har ikke noe spesielt forhold til den, men den var liksom litt alene i en "mørk" kant. Tok noen andre bilder av samme type blomst. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Liker nr.2 best, fin bakgrunn, men bildet er for mørkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå