Helge^ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hei folkens! Pcen min ble stjålet og personen som tok den formaterte pcen. Jeg har kjørt et program og funnet deler av bildene og mappene som lå på den. Problemet mitt er at mange bilder ikke vil vises bortsett fra når det er som et miniatyrbilde og at mange bilder er så små når jeg åpner de at det ikke vises hva som er på bildet, når jeg forstørrer det blir det bare uklart. Har veldig lite peiling på dette, som dere sikkert forstår, så all hjelp mottas med stor takk Endret 14. juni 2007 av Helge^ Lenke til kommentar
fastone Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei folkens! Pcen min ble stjålet og personen som tok den formaterte pcen. Jeg har kjørt et program og funnet deler av bildene og mappene som lå på den. Problemet mitt er at mange bilder ikke vil vises bortsett fra når det er som et miniatyrbilde og at mange bilder er så små når jeg åpner de at det ikke vises hva som er på bildet, når jeg forstørrer det blir det bare uklart. Har veldig lite peiling på dette, som dere sikkert forstår, så all hjelp mottas med stor takk 8864531[/snapback] Hei. Har du fått løst problemet? Jeg har det samme problemet med noen av bildene min Lenke til kommentar
rstoerke Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei folkens! Pcen min ble stjålet og personen som tok den formaterte pcen. Jeg har kjørt et program og funnet deler av bildene og mappene som lå på den. Problemet mitt er at mange bilder ikke vil vises bortsett fra når det er som et miniatyrbilde og at mange bilder er så små når jeg åpner de at det ikke vises hva som er på bildet, når jeg forstørrer det blir det bare uklart. Har veldig lite peiling på dette, som dere sikkert forstår, så all hjelp mottas med stor takk 8864531[/snapback] Prøv denne : http://www.pcinspector.de/Sites/smart_reco....htm?Language=1 Lenke til kommentar
fastone Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei folkens! Pcen min ble stjålet og personen som tok den formaterte pcen. Jeg har kjørt et program og funnet deler av bildene og mappene som lå på den. Problemet mitt er at mange bilder ikke vil vises bortsett fra når det er som et miniatyrbilde og at mange bilder er så små når jeg åpner de at det ikke vises hva som er på bildet, når jeg forstørrer det blir det bare uklart. Har veldig lite peiling på dette, som dere sikkert forstår, så all hjelp mottas med stor takk 8864531[/snapback] Prøv denne : http://www.pcinspector.de/Sites/smart_reco....htm?Language=1 9446068[/snapback] Hei Jeg har kjørt EasyRecovery (fra IBAS) og denne fant alle bildene mine og de ser helt ok ut Lenke til kommentar
emero Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Bruker Picajet Image Recovery på jobben. Supert program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå