nordin Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kjøpte meg en SMC-router (SMCWBR-G2) for noen måneder siden. Betalte bare noen hundrelapper og er alt i alt ganske fornøyd, bortsett fra én ting, og det er at jeg detter ut av MSN i tide og utide. Spesielt når jeg laster ned faller jeg konstant ut av MSN. Det spiller ingen rolle om jeg laster ned i 300 kb/s eller 2,5 kb/s, detter ut gjør jeg uansett. Utrolig irriterende. Signalstyrken varierer mellom "bra" og "veldig bra", så det er neppe der det ligger. Jeg har for øvrig en linje på 4000 / 600 fra Get. Noen som kan hjelpe meg med dette? Hvordan kan jeg finne ut hva feilen er og fikse den? Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg kjøpte meg en SMC-router (SMCWBR-G2) for noen måneder siden. Betalte bare noen hundrelapper og er alt i alt ganske fornøyd, bortsett fra én ting, og det er at jeg detter ut av MSN i tide og utide. Spesielt når jeg laster ned faller jeg konstant ut av MSN. Det spiller ingen rolle om jeg laster ned i 300 kb/s eller 2,5 kb/s, detter ut gjør jeg uansett. Utrolig irriterende. Signalstyrken varierer mellom "bra" og "veldig bra", så det er neppe der det ligger. Jeg har for øvrig en linje på 4000 / 600 fra Get. Noen som kan hjelpe meg med dette? Hvordan kan jeg finne ut hva feilen er og fikse den? 8864529[/snapback] Noko du kanskje gjer er å laste ned torrents? Torrentsprogram har ein tendens til å ta nesten heile linja uansett kor fort det står at det går. Eg lastar sjølv ned ein god del ned torrents men har aldri gått SÅ kraftig ut over linja at msn datt ut Du kan prøve ut forskjellige program som f.eks Netlimiter eller prøve å konfigurere routeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå