Pernilsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Syns de heller burde satse mer på Wifi og ikke HSDPA enda, Tar nok en del tid før det er God nok dekning med HSDPA i norge! Endret 15. juni 2007 av Pernilsen Lenke til kommentar
DesktopMan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 At ikke W960i ikke har EDGE eller HSDPA er jo kriminelt... Håper virkelig dette er feil/skal endres. Hva tenkte de på... Synes de kunne spandert en intern GPS på en såpass dyr telefon også, de koster minimalt. Men hvordan skal de da få solgt den store klumpete hodetelefon-GPSen sin. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Stilig det der Shake Control greiene. Det høres ganske genialt ut. Ellers synes jeg designet på telefonene var rimelig bra. Likte den store skjermen til den siste mobilen i artikkelen. den er sikkert bra å lese e-post og sånt på. Endret 16. juni 2007 av kornelen Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Kongetelefon, men ikke GPS og derfor taper SonyEricsson terreng til Nokia. Nokia har et forsprang på ca 2 år er jeg redd, for Symbian skiten som Nokia driver med burde forbys Lenke til kommentar
the_Enlightened Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 At ikke W960i ikke har EDGE eller HSDPA er jo kriminelt... Håper virkelig dette er feil/skal endres. Hva tenkte de på... Synes de kunne spandert en intern GPS på en såpass dyr telefon også, de koster minimalt. Men hvordan skal de da få solgt den store klumpete hodetelefon-GPSen sin. 8872768[/snapback] Dette er grunnen til at de taper terreng til Nokia. Jeg skal ha E90... den banker livskiten av alt SonyEricsson kan levere de neste 2 årene... Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Uansett så har ikke det så mye å si fordi at det er ikke DVB-H sendere her i Norge. Så de fleste må nokk vente til det kommer DVB-T siden det er det RiksTv har satset på. Hvis ikke Netcom eller Telenor satser full pott på å begynne med DVB-H, som Telenor har sagt nei til for lang tid tilbake, netcom har ikke uttalt seg om de vil komme med det her i Norge. Tviler på det. Lurer på om sony ericsson har tenkt på det, siden både Norge og Sverige har DVB-T? jeg vil værtfall kjøpe meg W960i. Den er jo konge bortsett fra at den mangler GPRS, EDGE, GPS og DVB-T Prisen er ikke så dårlig. Spennende å se om sony ericsson kommer med den i juli eller august som de sier. Bare vente å se Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 hvorfor står det at den har hsdpa på amobils spec for w960i, mens på sonyericssons side står det at den ikke har det ? hva er rett?? kanskje jeg skal vurdere å kjøpe meg k850i eller w960i?? https://prisguiden.no/product.php?pro...=specifications Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg ser ikke helt problemet med at den ikke har HSDPA... Jeg har hatt K800i i snart et år, og det er ved ytterst få tilfeller at jeg har hatt bruk for 3G, og dette gjelder stort sett alle mine venner også. Den jevne mobilbruker tror jeg ikke er såååå hekta på å ha bredbånd i telefonen... At den ikke har HSDPA gjør den billigere, og hvis jeg hadde måttet velge mellom en mobil til 200 kr mer, eller en uten HSDPA, så hadde jeg spart de 200 kr og kjøpt meg et minnekort eller noe sånt. SumSar Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det skal sies at den jevne mobilbruker heller ikke bruker så mye penger på en telefon. De som gjør det forventer dog mest mulig fra produktet de investerer i, og da klinger ord som "HSDPA", "GPS" og "Push-mail" godt. Om de har bruk for det eller ei er en helt, helt annen historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg