alos Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei Sliter litt. Har sitti å programert litt og får stadig noen feil når jeg compilerer, det hadde derfor vert greit om jeg kunne finne fremm til den riktige linjen der feilen ligger uten å telle linjer eller leite gjennom hele koden. Programmet jeg bruker er Microsoft Visual c++ 6 og det jeg trenger er linje nummer i kildekoden. Lenke til kommentar
lazarus Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva med å dobbelt klikke på feilmeldingen ? Lazarus Lenke til kommentar
alos Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 du er dagens helt. Tro jeg skal ta det som et hint å gå å legge meg, blitt litt lite søvn di siste dagene. Lenke til kommentar
vamp Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hvis du ser helt nederst i visual c++, finner du ei linje der det blant annet står klokke. Et stykk til venstre er det ei rute det står "Ln ** Col **". Der viser "Ln" linjenummeret. Lenke til kommentar
BHJM Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Pauser er bra og ta... sparer faktisk tid på å slappe av litt inni mellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå