Casiraghi Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Som emnet sier så slår pc'en seg pluttselig av når jeg holder på med ting. Jeg kjører ikke CPU'en noe hardt i det hele tatt. Sist det skjedde satt jeg kun og surfet. Pc'en er ca 3-4 år gammel, og har aldri opplevd noe lignende. Den går heller ikke på igjen rett etterpå. Må som regen dra ut strømkabelen og vente noen minutter. Kan det være PSU? Hovedkort? Ram? Anyone? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sett utallige ganger at det er varme som forårsaker spontanrestarting. Skjer det fortere hvis du spiller, eller presser maskinen på andre måter mer enn vanlig? Last ned SpeedFan og sjekk tempraturene der, hvis du ikke er sikker på om de stemmer så post de her så ser vi for deg. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) du kan også bruke siw til å lese temperaturer på utallige deler i pc en. Programmet lar deg også se det meste av informasjon om datamaskinen som ram, software etc. Endret 14. juni 2007 av jorgen_re Lenke til kommentar
Casiraghi Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Takk for raskt svar... jeg tenkte selv at det kunne være varme,har hatt problemer med det før. Men da satte jeg luftrenseren jeg har inn i kabinettet og satte den på nivå 3, men det samme skjedde. Så har mine tvil at det er varme som er utslagsgivende. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vel nå har det vært veldig varmt rundt om i landet i det siste da... Last ned og sjekk du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå