Krabben123 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 "Hvis du er under 18 år, er det viktig at du har med deg underskrift fra foresatte om at du kan delta på audition på Idol." Hva menes egentlig med det? Altså jeg ble ikke invitert og har derfor ikke fått noe skjema i posten osv. Har ikke mulighet til å ta med meg foreldre på audtion. Kan jeg bare ta med et skriv der det står at mine foresatte gir sitt samtykke til at jeg deltar? Eventuelt slenge på de hvilkår greiene man måtte godta når man sendte inn søknad. Skal på audtion i morra, og vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det Litt surt å stå tett lenge i kø, også bare "nei det der holder ikke du kommer ikke inn..." Leste også: Hvis du er under 18 år, må skjemaet du fyller ut for deltakelse underskrives både av deg selv og din foresatte på audition. Forventer de at alle 16-17 åringene skal dra med seg foreldre på audition sån at de må stå i tett lang kø samtidig? Er jo bare teit :/ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Få dem til å skrive en fullmakt? "Jeg godkjenner herved at min sønn/datter (vet ikke hva du er?) er med på Idol Audition 2007. Jeg har gjort meg kjent med retningslinjene ... blabalblabla..." Signatur ________ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå