Gå til innhold

Musikk: Dance | Musicfactory | Summer love

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den høyfrekventerte synthen fra ca 45 sekunder er litt for skjærende for ørene i henhold til konvensjonene jeg forbinder med sommermusikk :p

Låta er kanskje litt for anonym for å bli kalt en "sommerslager" (jeg antar at det var ironisk), men produksjonen holder jevnt god kvalitet. Vokalisten høres respektabel ut, men enkelte ganger er det falske toner her og der. Eneste store minusen var den synthen jeg nevnte, den er for høy. Ingen store plusser, altså, bortsett fra at det holder jevnt grei kvalitet.

Jeg trodde låta gikk på repeat i "Lytt" på Urørt og at introen ble kuttet vekk første gang. Jeg skrev da at "Jeg liker introen veldig godt på denne låta. Hakkesynthen har en god melodi," men så viste det seg å være den andre låta, "Dolls are for girls" :wee:

Lenke til kommentar

Hehe, husk på at dette er humor, humor og mer humor:)

De sure tonene plager meg ikke, det hadde blitt litt for seriøst for en tullelåt hvis vi skulle pirket på alt, og mye mindre gøy å lage.

Prøvde meg litt med waves-tune og antares auto tune, men jeg fant ut at det låt fetere uten. Dessuten trenger vi èn låt der vi ikke bruker det:P

Synthen - er det melodisynthen du tenker på? Mulig den er litt høy, men det høres fint ut på høytalerene mine. Nå har jeg enda ikke fått kjøpt meg noen skikkelige monitorhøytalere, så det er bare et gammelt jvc-annlegg jeg mikser på. Ikke at vi har mikset så mye heller, gjorde det kjapt en liten halvtime etter at låten ble ferdig, så var det ut på nett med den:)

Uansett, takk for at du hørte på oss:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...