krisbr Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Sikler fælt på ny pc for tiden og trenger noen til tips til hva som er verdt å skaffe seg. Trenger nytt hk/cpu/ram og tar sikte på AMD. Skjermkort kan godt finnes i hk. Pris fra 3-4000kr. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 da er du jævlig heldig! finnes knapt noe emne det skrives mere om, så søk og les. 8) Lenke til kommentar
krisbr Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 joda... Lurer litt på dette kortet da, Asus A7N8X, men har ikke sett på hva som er prismessig lurt med tanke på cpu. Vet bare jeg må ha nytt stash kjapt... Kloke konkrete råd mottas med stor takk... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 det blir jo postet 3 sånne saker som dette i timen, og jeg vet ikke hvor mange poster jeg har lest om akkurat det hk heller, så søk og les, eller vent på det nye asus kortet med granite bay.. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 sjekk ut testen på Tomshardware ang. nForce2. http://www.tomshardware.com/mainboard/2002...1111/index.html Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 min mening er Asus AN78X (Deluxe) Har det selv, og det er rett og slett konge! - Bare man ikke bruker mer en 2 minnebrikker i... Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ville tatt EPoX 8RDA+ med i betraktning! HER finner du en test mellom EPoX 8RDA+ og EPoX 8K9A2+ Noen tidligere spørsmål om nforce2 hovedkort: her, her og her Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 min mening er Asus AN78X (Deluxe) Har det selv, og det er rett og slett konge! - Bare man ikke bruker mer en 2 minnebrikker i... kortet støtter jo ikke mer enn 512mb ram i XP, så for det store flertallet er det lite vits å installerer flere enn to brikker i dual oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå