Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Fikk se både dummy samt en virkelig utgave av K850i i dag. Telefonen kommer ut i butikkene i uke 42, og det kanskje mest gledelige er at den skal ha EDGE.

Dette var bekreftet av Sony Ericsson representanten som tilfeldigvis var i butikken da jeg var der.

Så sier bare gled dere. Virket utrolig bra. :)

9483345[/snapback]

Hi ha, nå ble jeg glad! :thumbup:

Håper det stemmer at den får EDGE.

Rart at SE fjernet det fra spesifikasjonene til K850i: :hmm:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ne=pp&pid=10868

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk se både dummy samt en virkelig utgave av K850i i dag. Telefonen kommer ut i butikkene i uke 42, og det kanskje mest gledelige er at den skal ha EDGE.

Dette var bekreftet av Sony Ericsson representanten som tilfeldigvis var i butikken da jeg var der.

Så sier bare gled dere. Virket utrolig bra. :)

9483345[/snapback]

Hi ha, nå ble jeg glad! :thumbup:

Håper det stemmer at den får EDGE.

Rart at SE fjernet det fra spesifikasjonene til K850i: :hmm:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ne=pp&pid=10868

9483802[/snapback]

Ja. Men det er på plass. Gutta fra russland (Mobile-Review) har testa K850i og den hadde EDGE. Så er vel ikke mer å diskutere egentlig :p

Lenke til kommentar
Hva er pris uten abo da, noen som har fått den?

9519812[/snapback]

Kr. 4220,- ca. her. Dette blir da ansattpris her i butikken min. Så ut i butikk blir noe annet. Men datoen er satt til ubekrefta 8. Oktober. Så gjenstår jo å se på den. Jeg har i alle fall forhåndsbestilt et parti til butikken min hvor jeg skal ha den ene.

Lenke til kommentar
Litt dyrere enn jeg hadde håpet på. :hmm:

9520303[/snapback]

Samme her. :nei:

Hadde håpet på en pris under P1i ihvertfall! Men vi får se hva det havner på...

9520367[/snapback]

Husk at mine priser kan også endres fra leverandøren. Pluss at leverandøren våres ligger som oftest over nettbutikkpris (da butikkpris alltid er høyere). Og dette er uten noen operatørlås eller kampanjer så kan jo dukke opp billigere på kampanjer.

Lenke til kommentar

9520303[/snapback]

9520367[/snapback]

Husk at mine priser kan også endres fra leverandøren. Pluss at leverandøren våres ligger som oftest over nettbutikkpris (da butikkpris alltid er høyere). Og dette er uten noen operatørlås eller kampanjer så kan jo dukke opp billigere på kampanjer.

9520410[/snapback]

Jo, selvfølgelig. :) Men hva mener du med ansattpris på 4220? Er det prisen du som ansatt betaler? Isåfall vil den jo bli dyrere enn det i butikk...

Endret av Panic
Lenke til kommentar

9520303[/snapback]

9520367[/snapback]

9520410[/snapback]

Jo, selvfølgelig. :) Men hva mener du med ansattpris på 4220? Er det prisen du som ansatt betaler eller antatt pris fra leverandøren?

9520526[/snapback]

Prisen som jeg som ansatt betaler fra leverandør + mva. + 5% til butikken... så ikke tro at vi får alt gratis :p Hehe... Men har et åpent abb. jeg kan binde den på :p

Lenke til kommentar
Nå oppdaterte leverandøren seg og vi fikk "Bekrefta 8. Oktober";)

9520599[/snapback]

Får du begge fargene eller? Vil ha den blå men ser for meg at den grønne kun kommer. Er alltid slikt at den jeg vil ha (Den hvite W850, den svarte W900 osv) aldri kommer, hehe.

9520947[/snapback]

Dette var kun den blå. Har ikke hoppet opp noen grønn enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...