Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=763571

enjoy :D

kun CDON som har NOE som helst informasjon ute om denne

men jeg vil ha den blå  :roll:

9202204[/snapback]

Får bare "Session has expired. Please reenter CDON.". Får det samme når jeg finner den selv på siden også. :hmm:

Vurderer sterkt denne telefonen her, da det er på tide med en utskifting, men det spørs om lommeboka tillater det. :hmm:

9202255[/snapback]

Ja jeg fikk det samme jeg også nå. umulig å komme seg fremover, men du finner den på søkemotoren :)

Så lenge den kommer under 4000 så kjøper jeg den uansett. kommer den over så kjøper jeg den sikkert da også. :p

9202268[/snapback]

Fikk akkurat det samme på søkemotoren i sta, men nå funka det.

Mener jeg leste på amobil en gang at den skulle komme til rundt 3500-3600 kroner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobilen i seg selv, er bare 2+ måneder siden den ble anonsert..

De fleste nyhets sider, har forespeilet ein lansering i oktober/november..

Snakket med SE representanten her i området, for ein 2 ukers tid siden, å da sa han at den førsten kom i november..

Sjekket også nå, noen av hoved leverendørene av mobiler i norge, å ingen av dem hadde en gang forhånds bestilling av den, noe dem normalt bruke å ha på "store" modeler både 2 og 3 måneder, før den kommer..

Så.. Ja.. At den kommer i august, er nok bare ønske tekning.. :no:

(Untakket kan kansje være, hvis den er via utenlanske forhandlere, uten norsk språk, se garanti osv.. :hmm: )

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Har ikke lest alt, men er det noen som vet om man får syncet den mot outlook og kan få en sånn fin oversikt over dagens gjøremål på "forsiden"?

9205211[/snapback]

Ja, savner virkelig aktivt skrivebord i SE telefoner. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fikk mail i dag:

Sony Ericsson K850i er forventet lansert i løpet av uke 40.

Som ettermarkedssupport kan vi dessverre kun henvise til vår hjemmeside for informasjon om kommende produkter. Spesifikasjoner for kommende produkter kan endres uten forvarsel.

Med vennlig hilsen

/xxx xxxxxxxx

Sony Ericsson Call Center

------

..men den kommer nok desverre uten EDGE i Norge

Endret av Jethro
Lenke til kommentar
Håper virkelig denne mobilen kommer snart. Er fristet til å kjøpe K810i, men er jo en "gammel" telefon i ny innpakning sånn helt egentlig... Uke 40 ja, ikke sååååååå lenge til det da =) Får håpe at min w810i holder koken fram til da ;)

9476851[/snapback]

Akkurat som jeg tenker. Sitter også med en W810i og er dritlei den. Var å kikket på noen mobiler på el-kjøp for å se i real-life, men fant ingen som jeg likte noe spesielt. Hadde bare K850i vært skyvbar :(

Lenke til kommentar

Fikk se både dummy samt en virkelig utgave av K850i i dag. Telefonen kommer ut i butikkene i uke 42, og det kanskje mest gledelige er at den skal ha EDGE.

Dette var bekreftet av Sony Ericsson representanten som tilfeldigvis var i butikken da jeg var der.

Så sier bare gled dere. Virket utrolig bra. :)

Lenke til kommentar
Fikk se både dummy samt en virkelig utgave av K850i i dag. Telefonen kommer ut i butikkene i uke 42, og det kanskje mest gledelige er at den skal ha EDGE.

Dette var bekreftet av Sony Ericsson representanten som tilfeldigvis var i butikken da jeg var der.

Så sier bare gled dere. Virket utrolig bra. :)

9483345[/snapback]

Dette er vel også bekreftet fra Mobile-Review som har testa telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...