Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg fikk faktisk litt lyst på P1 jeg og.. Hvordan syns du den er egentlig  ? Jeg har aldri hatt en smartphone før.. Men hadde vært digg med en stor skjerm og touch skjerm.. Sjekker mail en del på mobilen, og bruker oppgaver og notater en del, så hadde egentlig vært digg med tastatur og.  Størrelsesmessig ser den veldig grei ut.

9158100[/snapback]

Den er veldig fin. Så den på et treff i bransjen nå i sommer. En der som hadde den. Likte veldig godt utseende og hvor tynn den var i forhold til andre smartphones. Så er bare å glede seg ;)

9158150[/snapback]

Du som har sett den in real burde da se hvor dårlig den er? :)

Har brukt den noen dager selv. Det minner om noe som kommer fra Sagem. Billig plastikk og feil vektfordeling. Flere kollegaer her påpekte det med vekta. Det virker som all vekta er i nedre del av mobilen, noe som gir den et veldig billig preg. Det andre de kritiserer med en gang er selvsagt touch-tastene. Dette virker som er tafatt valg av SE bare for å henge seg på touch-bølgen styrt av LG og Samsung. Ikke veldig vellykket.

Det positive er kameraet og da spesielt ikonene som dukker opp ved tastene når den går i kameramodus.

Veldig skuffende mobil, men i allefall et bedre forsøk på utvikling enn steget fra K800 til K810.

9171447[/snapback]

Ble litt usikker her nå, snakker dere om P1 eller K850 ?

Lenke til kommentar
Ja jeg fikk faktisk litt lyst på P1 jeg og.. Hvordan syns du den er egentlig  ? Jeg har aldri hatt en smartphone før.. Men hadde vært digg med en stor skjerm og touch skjerm.. Sjekker mail en del på mobilen, og bruker oppgaver og notater en del, så hadde egentlig vært digg med tastatur og.  Størrelsesmessig ser den veldig grei ut.

9158100[/snapback]

Den er veldig fin. Så den på et treff i bransjen nå i sommer. En der som hadde den. Likte veldig godt utseende og hvor tynn den var i forhold til andre smartphones. Så er bare å glede seg ;)

9158150[/snapback]

Du som har sett den in real burde da se hvor dårlig den er? :)

Har brukt den noen dager selv. Det minner om noe som kommer fra Sagem. Billig plastikk og feil vektfordeling. Flere kollegaer her påpekte det med vekta. Det virker som all vekta er i nedre del av mobilen, noe som gir den et veldig billig preg. Det andre de kritiserer med en gang er selvsagt touch-tastene. Dette virker som er tafatt valg av SE bare for å henge seg på touch-bølgen styrt av LG og Samsung. Ikke veldig vellykket.

Det positive er kameraet og da spesielt ikonene som dukker opp ved tastene når den går i kameramodus.

Veldig skuffende mobil, men i allefall et bedre forsøk på utvikling enn steget fra K800 til K810.

9171447[/snapback]

Ble litt usikker her nå, snakker dere om P1 eller K850 ?

9174578[/snapback]

Er P1i som gikk her nå. Jeg var bare uenig å sammenlikne den med Prada og Touch (så ikke helt hvor samsung dukket opp her da de enda ikke har kommet med noen Touch-liknende greier). Men skal vi kanskje holde oss til topic?

Er det bare meg eller ser K850i veldig tykk ut? Ser videon på mobile-review og der ser den kjempeklumpete ut, mens når jeg ser sammenlikningsbildet av K850i ved siden av N95 så ser de jo nogenlunde like ut.

Pluss at jeg elsket at de har laget et "kameralike" batterideksel med minnekort på samme plass (akkurat slik mange kompaktkameraer har det i dag (slik som mitt Canon IXUS 75).

Lenke til kommentar

K850i og K800i er ganske like i tykkelsen slik jeg har forstått. Den store forskjellen er at K850i ikke at det massive linsedekselet som nesten dobler tykkelsen og gjør at den ligger skeivt på bordet. Positiv endring spør du meg.

Lenke til kommentar
K850i og K800i er ganske like i tykkelsen slik jeg har forstått. Den store forskjellen er at K850i ikke at det massive linsedekselet som nesten dobler tykkelsen og gjør at den ligger skeivt på bordet. Positiv endring spør du meg.

9177089[/snapback]

Har aldri sett på linsedekselet til K800i som noe irritasjonsmoment. Hadde den telefonen i 1 år og luka irriterte meg kanskje de første timene. Nokia N95 linsedekselet derimot irriterer meg værre.... Den går jo opp om man putter telefonen opp ned i lomma.

Men er K850i like tykk som K800i ved linsedekselet eller ved batteridekselet? om den er like tykk som ut til linsedekselet så blir den jo ganske bred sånn sett.

Men over til dagens nyhet av Samsung sitt svar. 5MP med 3x Optisk zoom... Er spent på denne også ^^ Om de har greid å mestre batterilevetid og logiske menyer nå så kan den kanskje også være et alternativ :p

Lenke til kommentar
På tide samsung slenger seg på kamerabølgen! De har kanskje kule mobiler på messene, men FÅ når lille norge!

fRED uT!  :tease:

9178033[/snapback]

Sant. Har syns at Samsung har ligget litt i bakgrunnen lenge nå, men G800 fikk iallefall mine øyne åpne. Utrolig stilig design (syns jeg skimter skinnimitasjon (som jeg så elsker fra Nokia E65)) samt et 5MP Kamera med Optisk Zoom, Xenon-Blitz. Også verdt å nevne er at den har både EDGE og HSDPA. Men om det ikke har noe særlig til batteri så er jeg skeptisk. Men helt klart en verdig konkurrent til K850i.

EDIT: OG om G800 kommer til Norge da selvfølgelig :p Samsung har jo en tendens til å vise muskler som aldri kommer frem i butikkene :p

EDIT2: Kom på at K850i er en SE telefon som endelig har både EDGE og 3G :p *drite seg ut*

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Men er K850i like tykk som K800i ved linsedekselet eller ved batteridekselet? om den er like tykk som ut til linsedekselet så blir den jo ganske bred sånn sett.

9177551[/snapback]

K850i er like tykk som K810i med linsedeksel (1,7cm), og K810i var vell en halv cm tynnere enn K800i med linsedeksel

Lenke til kommentar
Ja, den ser nok større ut enn den er..

9183049[/snapback]

Mhm. Når jeg ser en person holder den i hånda så blir jeg overrasket over hvor liten den er og når den ligger ved siden av en annen telefon så blir jeg overrasket over hvor stor den er :p

Men liker veldig godt utseende rundt skjermen.... Minner faktisk om en litt forvokst K750i akkurat ved toppen og rundt skjermen.... Og jeg elsket akkurat det partiet med K750i designmessig. (sett vekk ifra at det nå er en 3G-video linse der).

Lenke til kommentar

Har de siste to-tre ukene lidt valgets kval mellom W880i og K810i, og havnet til slutt på K810i.....

Har lett pris uten abb. og funnet den til 2700 (ca) og var i gang med å handle, da jeg surfet innom her....

NÅ er det K850i som gjelder! Denne skal jeg ha!

"vente, vente, vente......"

Noen som vet om avtale/kalender har mulighet for å fikse avtaler med "Ring til..." og når tidspunkt kommer så er valget "Ring til" eller "Utsett"....

Kanskje det er Nokia som har denne funksjonen.....

Tor-Erik

HTC TyTN

Lenke til kommentar
Har de siste to-tre ukene lidt valgets kval mellom W880i og K810i, og havnet til slutt på K810i.....

Har lett pris uten abb. og funnet den til 2700 (ca) og var i gang med å handle, da jeg surfet innom her....

Noen som vet om avtale/kalender har mulighet for å fikse avtaler med "Ring til..." og når tidspunkt kommer så er valget "Ring til" eller "Utsett"....

Tor-Erik

HTC TyTN

9185388[/snapback]

Jeg har fått svar fra en levernadør som hadde beregnet lagervare til 30 August :whistle: Så nå driver jeg og lurer på om jeg skal forhåndsbestille.

Lenke til kommentar

Tor-Erik

HTC TyTN

9185388[/snapback]

Jeg har fått svar fra en levernadør som hadde beregnet lagervare til 30 August :whistle: Så nå driver jeg og lurer på om jeg skal forhåndsbestille.

9199368[/snapback]

Seriøs? Tør jeg spørre hvilken? :) (Slik at jeg han hive inn ei bestilign før deg. ;))

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Jeg venter fortsatt på svar om de har informasjon om pris og modeller, så jeg venter litt med å si hvorhen :p litt ego, men jeg vil ha ny mobil så snart så mulig, så har litt lyst på forhåndsbestilling. Men ikke før jeg vet ca pris :)

er ikke så vanskelig å finne ut hvem det er med, bare å maile litt rundt ;)

de sa iallefall at de hadde beregnet den til å komme den 30 Aug.

Lenke til kommentar
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=763571

enjoy :D

kun CDON som har NOE som helst informasjon ute om denne

men jeg vil ha den blå  :roll:

9202204[/snapback]

Får bare "Session has expired. Please reenter CDON.". Får det samme når jeg finner den selv på siden også. :hmm:

Vurderer sterkt denne telefonen her, da det er på tide med en utskifting, men det spørs om lommeboka tillater det. :hmm:

Lenke til kommentar
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=763571

enjoy :D

kun CDON som har NOE som helst informasjon ute om denne

men jeg vil ha den blå  :roll:

9202204[/snapback]

Får bare "Session has expired. Please reenter CDON.". Får det samme når jeg finner den selv på siden også. :hmm:

Vurderer sterkt denne telefonen her, da det er på tide med en utskifting, men det spørs om lommeboka tillater det. :hmm:

9202255[/snapback]

Ja jeg fikk det samme jeg også nå. umulig å komme seg fremover, men du finner den på søkemotoren :)

Så lenge den kommer under 4000 så kjøper jeg den uansett. kommer den over så kjøper jeg den sikkert da også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...