Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser at den støtter mikrosd kort i tillegg til M2. Er det noen som vet noe mer om dette. Trodde disse kortene var så forskjellige, at du måtte ha et spor for hver av dem. Kansje Sandisk/Sony har laget en overgang. Er Sony på vei til å gå bort fra MS standarden sin??

8946332[/snapback]

Det er rett og slett for det har blitt etterlyst, meg bekjent så er det to spor ja.

:)

8946941[/snapback]

Kall meg gjerne uvitende og dum, men kan man bruke to minnekort samtidig uten at telefonen går ad undas?

fRED UT! :tease:

9065173[/snapback]

Nei, det kan du ikke på dagens telefoner.

Lenke til kommentar
Da har MR kommet med en review på russisk her  :dribble:

synes videoen var ganske bra jeg :D

Kommer snart på engelsk.

9101741[/snapback]

Nice. Likte selve størrelsen til telefonen. Har N95 nå... Vurderer å gå for K850i når den kommer og selge N95 ;)

Ser at N95 hadde litt bedre bilder i denne testen, men det bedrer seg sikkert med den tida SE har igjen på å lansere telefonen ;)

*vente spent på engelske utgaven av testen*

Lenke til kommentar

Det eneste jeg mangler for at dette skulle være den ultimate tlf for meg er WLAN. Fryktelig synd at SE fremdeles ikke lager telefoner med det. N95 er ikke noe alternativ da den ikke har blitz. Umulig å ta partybilder uten.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg mangler for at dette skulle være den ultimate tlf for meg er WLAN. Fryktelig synd at SE fremdeles ikke lager telefoner med det. N95 er ikke noe alternativ da den ikke har blitz. Umulig å ta partybilder uten.

9102354[/snapback]

Lyset er ikke så altfor gale på N95 da. Bedre enn N73 lyset iallefall. Men slår ikke blitzen til K800i/K810i/K850i

Lenke til kommentar

9102354[/snapback]

Lyset er ikke så altfor gale på N95 da. Bedre enn N73 lyset iallefall. Men slår ikke blitzen til K800i/K810i/K850i

9102388[/snapback]

Jeg har testet N95 på et litt mørkt ute sted, og bildene blir møkk i forhold til min K800i.

Lenke til kommentar

9102354[/snapback]

9102388[/snapback]

Jeg har testet N95 på et litt mørkt ute sted, og bildene blir møkk i forhold til min K800i.

9102807[/snapback]

Ja. Jeg sa den ikke var bedre enn SE K800i, K810i eller K850i, men den fungerer under mørke forhold på f.eks. fest som da var tilfellet her. Jeg har brukt den under slike forhold og det fungerer fint. Ikke like godt som K800i telefonen jeg hadde før, men er godkjent for å være lys. Som jeg sa. Den er bedre enn N73.

Lenke til kommentar

9102354[/snapback]

9102388[/snapback]

9102807[/snapback]

Ja. Jeg sa den ikke var bedre enn SE K800i, K810i eller K850i, men den fungerer under mørke forhold på f.eks. fest som da var tilfellet her. Jeg har brukt den under slike forhold og det fungerer fint. Ikke like godt som K800i telefonen jeg hadde før, men er godkjent for å være lys. Som jeg sa. Den er bedre enn N73.

9102912[/snapback]

Var det ikke snakk om at Nokia skulle komme med en 5mpx med blitz som skulle utfordre SE k850? husker ikke modellnavnet, men det var i N-serien..

fRED uT! :tease:

Lenke til kommentar

Har ventet lenge på denne telefonen. Jeg har K800i nå og er knallfornøyd, i forhold til Siemens (før benQ) og Nokia som jeg hadde før det. Om begge lever opp til folks forventninger så blir det K850i privat og P1i til jobb. P990i har fått for mye dårlig omtale til å kunne brukes som proff jobbtelefon.

edit: k850i ser ikke særlig slank ut. Er det øynene som bedrar meg? Men man må vel tillate det når de er like mye et kompaktkamera som en mobiltelefon.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Jeg har P1i å trøste meg med inntil videre :) Det er mulig jeg bare har vært heldig, men etter å ha prøvd de fleste mobilmerkene så føler jeg at Sony Ericsson på en måte er for mobiler som Apple/Mac er for PC. Jeg tror jaggu meg jeg er konvertert.

Lenke til kommentar

Ja jeg fikk faktisk litt lyst på P1 jeg og.. Hvordan syns du den er egentlig ? Jeg har aldri hatt en smartphone før.. Men hadde vært digg med en stor skjerm og touch skjerm.. Sjekker mail en del på mobilen, og bruker oppgaver og notater en del, så hadde egentlig vært digg med tastatur og. Størrelsesmessig ser den veldig grei ut.

Lenke til kommentar

Åja nei, nå må jeg bare beklage. Jeg har ikke telefonen selv ennå, selv om jeg skjønner hvorfor du misforsto. Det jeg mente var at jeg kan trøste meg med at P1i er like rundt hjørnet, for den kjøper jeg nok ganske straks uansett så tar jeg K850i senere som privattelefon. P1i blir mest til arbeid. For øyeblikket har jeg K800i. Forøvrig er jeg enig i din beskrivelse av den, og i tillegg kommer jeg nok til å bruke bedriftsfunksjonene en del.

Lenke til kommentar
Ja jeg fikk faktisk litt lyst på P1 jeg og.. Hvordan syns du den er egentlig  ? Jeg har aldri hatt en smartphone før.. Men hadde vært digg med en stor skjerm og touch skjerm.. Sjekker mail en del på mobilen, og bruker oppgaver og notater en del, så hadde egentlig vært digg med tastatur og.  Størrelsesmessig ser den veldig grei ut.

9158100[/snapback]

Den er veldig fin. Så den på et treff i bransjen nå i sommer. En der som hadde den. Likte veldig godt utseende og hvor tynn den var i forhold til andre smartphones. Så er bare å glede seg ;)

Lenke til kommentar

Du som har sett den in real burde da se hvor dårlig den er? :)

Har brukt den noen dager selv. Det minner om noe som kommer fra Sagem. Billig plastikk og feil vektfordeling. Flere kollegaer her påpekte det med vekta. Det virker som all vekta er i nedre del av mobilen, noe som gir den et veldig billig preg. Det andre de kritiserer med en gang er selvsagt touch-tastene. Dette virker som er tafatt valg av SE bare for å henge seg på touch-bølgen styrt av LG og Samsung. Ikke veldig vellykket.

Det positive er kameraet og da spesielt ikonene som dukker opp ved tastene når den går i kameramodus.

Veldig skuffende mobil, men i allefall et bedre forsøk på utvikling enn steget fra K800 til K810.

Lenke til kommentar
Du som har sett den in real burde da se hvor dårlig den er? :)

Har brukt den noen dager selv. Det minner om noe som kommer fra Sagem. Billig plastikk og feil vektfordeling. Flere kollegaer her påpekte det med vekta. Det virker som all vekta er i nedre del av mobilen, noe som gir den et veldig billig preg. Det andre de kritiserer med en gang er selvsagt touch-tastene. Dette virker som er tafatt valg av SE bare for å henge seg på touch-bølgen styrt av LG og Samsung. Ikke veldig vellykket.

Det positive er kameraet og da spesielt ikonene som dukker opp ved tastene når den går i kameramodus.

Veldig skuffende mobil, men i allefall et bedre forsøk på utvikling enn steget fra K800 til K810.

9171447[/snapback]

Jeg så den bare fra avstand. Men nå sammenliknet jeg den ikke med Touch eller Prada. Sammenliknet den med P990i som da er forrige modell og jeg må si at SE har gjort en helt OK jobb med denne. Har selv brukt P800, P900 og P910i og jeg orket ikke engang å prøve å kjøpe P990i etter bare lite testing. Men P1i så er de virkelig tilbake i rett spor når det kommer til smartphones.

OT: Merk at K810i ikke var ment som en etterfølger av K800i, men en fornyet utgave i nytt utseende.

EDIT: Merk at jeg også så på en person bruke den. Derfor jeg la merke til hvor kjappere den var og mer stabil enn P990i (som var et uvær).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...