029kid Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) har vel krav på ny telefon nå ? vanligvis sender de den jo bort på rep og jeg sitter igjen uten tlf i flere uker... kjøpte fra moobi. Endret 29. desember 2007 av 029kid Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 har vel krav på ny telefon nå ? vanligvis sender de den jo bort på rep og jeg sitter igjen uten tlf i flere uker... kjøpte fra moobie. Aha forstår. ja De burde sende en ny telefon. Dette har du krav på ifølge angreretten og reklamasjonsretten hvem av dem avhenger av hvor lenge siden det er du kjøpte den. Jeg har også fått min fra moobi og den var det ikke noe feil med. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nå har jeg endelig bestilt k850i! Håper jeg blir fornøynd Bestilte fra mpx, så kommer vel til meg på fredag Btw, godt nyttår! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da har vi fått varenummer på grønn K850i Ubekreftet til 16. Januar 2008 Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Høres bra ut! Håper det stemmer da. Fikk nemlig denne mailen fra SE kundeservice. Hei ! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K850i grønn er ikke planlagt å slippes i Norge. Med vennlig hilsen /Ove Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Høres bra ut! Håper det stemmer da. Fikk nemlig denne mailen fra SE kundeservice. Hei ! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K850i grønn er ikke planlagt å slippes i Norge. Med vennlig hilsen /Ove Sony Ericsson Call Center Jeg fikk rett fra leverandøren våres. Telefast. Og de pleier sjeldent å juge om farger på ting Tror jeg i alle fall... hehe Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Høres bra ut! Håper det stemmer da. Fikk nemlig denne mailen fra SE kundeservice. Hei ! Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K850i grønn er ikke planlagt å slippes i Norge. Med vennlig hilsen /Ove Sony Ericsson Call Center Jeg fikk rett fra leverandøren våres. Telefast. Og de pleier sjeldent å juge om farger på ting Tror jeg i alle fall... hehe Hum.. Hverken Dangaard, Brigthpoint eller one2com he den som eget vare linje.. :/ .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Og der har NetShop lagt til den grønne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=96525 Sony Ericsson Mobil K850i Luminous Green Ubekreftet 13-01-2008 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Enda en grunn til å ikke stole på SE sin kundeservice. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skjønner ikke helt dette med farge på denne telefonen. Vente på grønn? Er dere klar over hvor lite disse fargene synes uansett? Når taste-lyset er på, ser min "blåe" navigasjonstast mer eller mindre hvit ut. Og stripen på siden... Hvem sitter egentlig og ser på den stripen? Men dere får gjøre som dere vil, er veldig fornøyd med min "blåe" jeg da Lenke til kommentar
Panic Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Tror ikke det er fargen grønn i seg selv som er avgjørende. Men sidene på telefonen er svarte på den grønne versjonen og det ser både mer stilrent ut i tillegg til at den ikke ser så tjukk ut. Det er min mening da. Endret 3. januar 2008 av Panic Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ah, da så, kanskje det blir litt mer forandring ja Alikevel synes jeg den ser pen ut nå, er noe med helsvarte telefoner som får meg til å tenke på Nokia (og jeg er ingen N-fan ) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror ikke det er fargen grønn i seg selv som er avgjørende. Men sidene på telefonen er svarte på den grønne versjonen og det ser både mer stilrent ut i tillegg til at den ikke ser så tjukk ut. Det er min mening da. Indeed. Har selv grønn og den ser mye "tynnere" ut, selv om det ikke er tilfellet Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skal vel innrømme at jeg er svak for svart/blå-kombinasjonen. Er jo det som var Ericssons' "farger" før de ble SonyEricsson, og jeg har hatt mange gode stunder med de gamle telefonene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har da hendt at enkelte farger har blitt kansellert i Norge. F.eks. W580 i rosa før jul. Telenor skulle kjøre kampanje på den, men den ble visst kansellert fra Sony Ericsson sin side. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har da hendt at enkelte farger har blitt kansellert i Norge. F.eks. W580 i rosa før jul. Telenor skulle kjøre kampanje på den, men den ble visst kansellert fra Sony Ericsson sin side. Stemmer den. Telefast fikk jo også varenummer på den også Men Grønn er rimelig sikker i tanke på at verkstedet våres har fått delene til den allerede. Der jeg fikk skiftet deksel. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nå har mobilen min kommet på postkontoret. Men de har ikke fått sendt ut henteseddelen. Så på Sporingssiden på pakken står det en link til henteseddelen. Går det ann å skrive ut den å fylle den ut å levere den på postkontoret å hente ut pakken? Haster..... Takker for svar Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja. Hvis de er snille gjør de det. Er de vrange eller har utrolig lang kø kan det hende at de ikke orker, fordi de må manuelt sjekke numret mot alle pakkene de har i hyllen. Hvertfall var det slik før... Skriv ut, og dra på posten. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja. Hvis de er snille gjør de det. Er de vrange eller har utrolig lang kø kan det hende at de ikke orker, fordi de må manuelt sjekke numret mot alle pakkene de har i hyllen. Hvertfall var det slik før...Skriv ut, og dra på posten. Funka forsåvidt. Men hadde ikke med leg, men ikke bare nok med det. Den stod på pappa Men får henteseddelen i morra da Endret 4. januar 2008 av djmgs Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ah. Trodde alle gikk med det på seg. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå