Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har vel krav på ny telefon nå ? vanligvis sender de den jo bort på rep og jeg sitter igjen uten tlf i flere uker... kjøpte fra moobie.

Aha forstår. ja De burde sende en ny telefon. Dette har du krav på ifølge angreretten og reklamasjonsretten hvem av dem avhenger av hvor lenge siden det er du kjøpte den. Jeg har også fått min fra moobi og den var det ikke noe feil med.

Lenke til kommentar

Høres bra ut! :w00t:

Håper det stemmer da. Fikk nemlig denne mailen fra SE kundeservice.

Hei !

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

Sony Ericsson K850i grønn er ikke planlagt å slippes i Norge.

Med vennlig hilsen

/Ove

Sony Ericsson Call Center

Lenke til kommentar

Hei !

Med vennlig hilsen

/Ove

Jeg fikk rett fra leverandøren våres. Telefast. Og de pleier sjeldent å juge om farger på ting :p Tror jeg i alle fall... hehe

Lenke til kommentar

Hei !

Med vennlig hilsen

/Ove

Jeg fikk rett fra leverandøren våres. Telefast. Og de pleier sjeldent å juge om farger på ting :p Tror jeg i alle fall... hehe

Hum.. Hverken Dangaard, Brigthpoint eller one2com he den som eget vare linje.. :/

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt dette med farge på denne telefonen. Vente på grønn? Er dere klar over hvor lite disse fargene synes uansett? Når taste-lyset er på, ser min "blåe" navigasjonstast mer eller mindre hvit ut. Og stripen på siden... Hvem sitter egentlig og ser på den stripen? Men dere får gjøre som dere vil, er veldig fornøyd med min "blåe" jeg da :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det er fargen grønn i seg selv som er avgjørende. Men sidene på telefonen er svarte på den grønne versjonen og det ser både mer stilrent ut i tillegg til at den ikke ser så tjukk ut. Det er min mening da. :)

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Tror ikke det er fargen grønn i seg selv som er avgjørende. Men sidene på telefonen er svarte på den grønne versjonen og det ser både mer stilrent ut i tillegg til at den ikke ser så tjukk ut. Det er min mening da. :)

Indeed. Har selv grønn og den ser mye "tynnere" ut, selv om det ikke er tilfellet :p

Lenke til kommentar
Har da hendt at enkelte farger har blitt kansellert i Norge.

F.eks. W580 i rosa før jul. Telenor skulle kjøre kampanje på den, men den ble visst kansellert fra Sony Ericsson sin side.

Stemmer den. Telefast fikk jo også varenummer på den også :) Men Grønn er rimelig sikker i tanke på at verkstedet våres har fått delene til den allerede. Der jeg fikk skiftet deksel.

Lenke til kommentar

Nå har mobilen min kommet på postkontoret. Men de har ikke fått sendt ut henteseddelen. Så på Sporingssiden på pakken står det en link til henteseddelen. Går det ann å skrive ut den å fylle den ut å levere den på postkontoret å hente ut pakken? Haster.....

Takker for svar :D

Lenke til kommentar

Ja. Hvis de er snille gjør de det. Er de vrange eller har utrolig lang kø kan det hende at de ikke orker, fordi de må manuelt sjekke numret mot alle pakkene de har i hyllen. Hvertfall var det slik før...

Skriv ut, og dra på posten.

Lenke til kommentar
Ja. Hvis de er snille gjør de det. Er de vrange eller har utrolig lang kø kan det hende at de ikke orker, fordi de må manuelt sjekke numret mot alle pakkene de har i hyllen. Hvertfall var det slik før...

Skriv ut, og dra på posten.

Funka forsåvidt. Men hadde ikke med leg, men ikke bare nok med det. Den stod på pappa :p

Men får henteseddelen i morra da :D

Endret av djmgs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...