Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har hatt k850i i 2 uker nå, men jeg kan ikke utføre videanrop på den.. må man sette noen instillinger på den?

"videoanrop mislyktes" står det...

ellers er jeg fornøyd.. kameraet er selvfølgelig extremt oppskrytt, men dog bra.. !!

Et krav for å kunne utføre videoanrop er jo selvfølgelig at BEGGE parter har 3G dekning i det øyeblikket. Jeg har selv erfart flere ganger at den beskjeden har kommet opp, og da har jeg prøvd meg på videoanrop til en person som ikke hadde 3G dekning akkurat på den tiden :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg har hatt k850i i 2 uker nå, men jeg kan ikke utføre videanrop på den.. må man sette noen instillinger på den?

ellers er jeg fornøyd.. kameraet er selvfølgelig extremt oppskrytt, men dog bra.. !!

Et krav for å kunne utføre videoanrop er jo selvfølgelig at BEGGE parter har 3G dekning i det øyeblikket. Jeg har selv erfart flere ganger at den beskjeden har kommet opp, og da har jeg prøvd meg på videoanrop til en person som ikke hadde 3G dekning akkurat på den tiden :thumbup:

Og jeg har også opplevd at begge har 3G-dekning, men allikevel får jeg ikke startet det. Det er prøvd på mange telefoner med både Telenor og Netcom-dekning. Videoanrop er tydeligvis ikke helt stabilt...

Lenke til kommentar

Rart at ikke SE har lagt til en slik funksjon. Gamle samsung modeller kan låse nesten hva som helst. Har en gang lest noe om at det finnes program på nettet som kan lastes ned som kan låse telefonen, men finner selvfølgelig ikke dette nå. Mener det het noe med locker, men har ikke funnet det. Har noen vært borti noe slikt?

Lenke til kommentar
Hei: har nå fått K850i til jul og lurer på om noen har testa den med m2 8GB minnekort? om man får tilgang til alle de 8GB eller bare 4 av de?

mvh exiztzor

Kjøpte meg et 8gig minnekort fra det store utland, og det fungerer helt fint!

bare å bestille et!

Lenke til kommentar
Hei: har nå fått K850i til jul og lurer på om noen har testa den med m2 8GB minnekort? om man får tilgang til alle de 8GB eller bare 4 av de?

mvh exiztzor

Kjøpte meg et 8gig minnekort fra det store utland, og det fungerer helt fint!

bare å bestille et!

takker for svar. da blir det nok 8GB minnekort utpå nyåret for meg

Lenke til kommentar
Da kom min K850i tilbake fra verkstedet. Litt julerush der nede. Må si meg imponert over grønnfargen... Og enda mer imponert over at SE ikke lanserte denne fargen først.... Den er rett og slett som natt og dag i forhold til den blå :) Kommer med bilder seinere :)

Venter i spenning på bilder av den grønne :)

Lenke til kommentar
Rart at ikke SE har lagt til en slik funksjon. Gamle samsung modeller kan låse nesten hva som helst. Har en gang lest noe om at det finnes program på nettet som kan lastes ned som kan låse telefonen, men finner selvfølgelig ikke dette nå. Mener det het noe med locker, men har ikke funnet det. Har noen vært borti noe slikt?

Eneste programvare som kan kjøres på en slik telefon er MIDP/vanlig javaapplikasjoner. De må du starte manuelt, og vil bare kjøre parallelt med telefonprogramvaren. Vil anta at det du har hørt om kun støttes av symbian-telefoner, noe K850i ikke er.

Lenke til kommentar

Eneste programvare som kan kjøres på en slik telefon er MIDP/vanlig javaapplikasjoner. De må du starte manuelt, og vil bare kjøre parallelt med telefonprogramvaren. Vil anta at det du har hørt om kun støttes av symbian-telefoner, noe K850i ikke er.

jo nå skal du se at det er noe som fungerer! men det er bare filene dine. Gjelder ikke meldinger og slikt. Fileprotecter heter det. Den krypterer filene med 128bit DES noe som gjør dem uleselig til og med på pc.

Gallery 9 - fileprotector

Hvis du vil beskytte meldinger så foreslår jeg at du overfører dem til pc. lagrer de safet der og sletter de fra mobilen!!

Lenke til kommentar
Da kom min K850i tilbake fra verkstedet. Litt julerush der nede. Må si meg imponert over grønnfargen... Og enda mer imponert over at SE ikke lanserte denne fargen først.... Den er rett og slett som natt og dag i forhold til den blå :) Kommer med bilder seinere :)

Venter i spenning på bilder av den grønne :)

Gikk litt i glemmeboka :)

Her er to bilder i alle fall :)

http://www.cazper.org/images/DSC_5868_edit.JPG

http://www.cazper.org/images/DSC_5871_edit.JPG

Skal få tatt noen bedre seinere :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Har du satt opp din internett leverandør på meny-instillinger-kommunikasjon-innst,direkteavspill. ?

Lenke til kommentar

Trist og si det men jeg ga opp hele telefonen. Bare crash og bank med den. Kjøpte N82 i stedet og den funker helt KÅNGE!

Egentlig skuffet over SE med denne telefonen. W880i var da mye bedre og K810 har og mindre feil og mangler enn K850. synd, men sånn gikk det.

Lykke til videre folkens. og fortsatt god jul :-)

Kan vel samtidig ønske alle godt nytt og og hyggelig feiring også :grin:

Endret av Mikkel_Rev®
Lenke til kommentar

Artig å se han likte W880i bedre. Har selv solgt W880i og K850i i bøtter og spann og W880i er den jeg har fått flest tilbake på.

Men over til noe helt annet. Er jeg bare treig når jeg oppdaget at temaene "Crystal" og "Laser Precision" beveger seg etter hvordan man holder telefonen? på "Laser Precision" så faller brikkene i retningen man holder telefonen (altså de faller ned om man holder telefonen vanlig og de faller opp om man holder telefonen opp ned). Og med "Crystal" så går den krystallgreia etter hvilken vinkel man holder telefonen. Litt artig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...