Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Får bare håpe dette ordner seg med nyeste FW som er sluppet. Har fått denne meldingen 3-4-5 ganger selv nå....

Sitter med R1CA029-versjonen.

Siterer meg selv. Har sett flere folk som sier at nyeste versjon som er ute i dag ikke fikser problemet med bl.a "Operation failed". Flere har fått epost fra SE Support om at ny firmware kommer i januar (eller starten av februar) som vil fikse mange av problemene folk har hatt i tillegg til generelt bedre ytelse på telefonen.

Ja den oppdateringen som var nå. R1CA037 var bare en liten midlertidig firmware upgrade. Som du kan se av navnet den første utgaven het R1CA029 altså en liten forandring.

Den store patchen skal komme i februar på SEUS og heter noe som R2AA012 eller noe!! Så gled deg den kommer til å fikse MYE! Den som var nå speeda opp mediamenyen og justerte flashen riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefonen min er helt merkelig, viss jeg lader den over natta kommer det opp en melding som sier "Alvorlig ladefeil, stopp lading!", når dette skjer ringer ikke alarmen eller noe, batteriet er heller ikke noe mer ladet en kvelden før. I tilleg til dette er det jo de feilene som jeg tidligere har beskrevet, støv på linsa, "Nordlys", batterikødd.. osv

Har ikke akkurat lyst å sende telefonen til reparasjon rett før jul, for da får jeg den sikkert ikke igjen før etter nyttår en gang. :|

Telefonen er kjøpt på elprice.no, bor i utkanten av Ålesund, her er det en elprice butikk, men de vil ikke ha inn telefonen.. Er det noen måte å få fikset telefonen min på ,utenom å sende den til Oslo, Stavanger, Trondheim, BErgen, Kautokeino eller hvor den en måtte havne?

Og hva vil det koste?

Lenke til kommentar

Hm.. Muttern har kjøpt ny K850i til meg for 1,-. Jeg sitter med pakken i hånda her nå.

MEN etter alt det negative jeg har lest, så er jeg ikke sikker på om jeg skal åpne pakken,

eller sende den inn og bytte i en annen.

Så, hva synes dere? Burde jeg bytte den?

Lenke til kommentar
Da kom min K850i tilbake fra verkstedet. Litt julerush der nede. Må si meg imponert over grønnfargen... Og enda mer imponert over at SE ikke lanserte denne fargen først.... Den er rett og slett som natt og dag i forhold til den blå :) Kommer med bilder seinere :)

Lucky you! :(

Er faktisk bare det som hindrer meg i å kjøpe den ennå. Vil ha den i grønn.

Lenke til kommentar
Hm.. Muttern har kjøpt ny K850i til meg for 1,-. Jeg sitter med pakken i hånda her nå.

MEN etter alt det negative jeg har lest, så er jeg ikke sikker på om jeg skal åpne pakken,

Når jeg fikk mmin nølte jeg ikke med å åpne den!! Jeg har ikke vært misfornøyd med den i det hele tatt. Det er en meget behagelig telefon å bruke, med mindre du har litt store fingre.. da har jeg hørt at de touchknappene kan bli et helvete.

De fåeste får nok problemer med den. ettersom de som får det er de som har en god grunn til å poste her på forumet med spørsmål osv. Jeg har ikke gått rundt her å skrytt titt og ofte over hvor perfekt min fungerer.

Når du åpner pakken så start telefonen med en gang ikke lad batteriet ettersom det er halvfersk vare. lad den først når du har fått startet den opp ordentlig. Og vær kjapp med å installere oppdateringsprogrammet på pcn og oppdater med en gang batteriet er fullt!! da slipper du nok få problemer. Samt ikke kjør mobilen for hardt i starten med full lyd og masse programmer oppe og slikt.. La den få varmet seg opp!

Jeg ser ikke noen grunn til å la være å åpne pakken til denne nydelige telefonen.

Lenke til kommentar
Da kom min K850i tilbake fra verkstedet. Litt julerush der nede. Må si meg imponert over grønnfargen... Og enda mer imponert over at SE ikke lanserte denne fargen først.... Den er rett og slett som natt og dag i forhold til den blå :) Kommer med bilder seinere :)

Lucky you! :(

Er faktisk bare det som hindrer meg i å kjøpe den ennå. Vil ha den i grønn.

Jeg syns nesten det er helt sykt at SE ikke bare droppet blå i utgangspunktet... Eller lagde sort der det er sølv på den blå versjonen. Telefonen ser jo så sinnsykt mye mer stilren og mer sammensveisa med sort. Pluss at den ser smalere ut i tillegg.... But it's an optical illusion :)

Lenke til kommentar

Hihi!

Kunde kom innom og ville ha seg K850i og begynte å diskutere pris. Fordi jeg ikke kunne matche gsm.no sitt tilbud på Kr. 999,-.

Jeg påstod de solgte seg i tap til den prisen, men han blodnekta....

Og jeg må lett litt når jeg nå går inn på www.gsm.no

Norwegian Telecom har sett seg tvungen til å avvikle driften av selskapet.

Litt OT, men var jo en K850i det gjaldt ;)

Lenke til kommentar
Hvordan updater jeg til nyeste FW??

Du gjør det enten på mobilen ved å velge verktøy og så oppdatering. Da kobles mobilen opp mot internett. (merk. At telefonselskapet tar som regel epnger for internettbruk på mobilen.

Det beste alternativet er nok å installere programvaren som følger med mobilen, altså oppdateringstjenesten og bruke den.

Lenke til kommentar
Hvis man kjøper den uten abonoment eller låst til foreks telenor/netcom. Er det flash menyer på denne da, eller hvordan evnt laste ned nye.... Har sett noe på nette, de ser swf. filer. Men hvor legger man de inne på mobilen? :/

Har ikke sett noen Telenor-låste K850i enda. Selv om de selges med Telenor abb. så er de fortsatt åpne. i alle fall de som selges hos Telekiosken.

Lenke til kommentar

Er egentlig fornøgd med telefonen, litt knotete taster og kamera blitzen roter litt til tider..

Men det eg egentlig lurer på, er om det finnes en enkel måte å få en ekstern antenne på denne

telefonen. Jobber på sjø og det er variabel dekning her ute.

Ser Clas har antenner og adaptere, men er det kompatible med K850i?

http://www.clasohlson.no/Product/Category....3;251758;251103

Ellers noen tips om hvor man kan få tak i slikt uten at det koster like mye som telefonen :)

Lenke til kommentar
Hvis man kjøper den uten abonoment eller låst til foreks telenor/netcom. Er det flash menyer på denne da, eller hvordan evnt laste ned nye.... Har sett noe på nette, de ser swf. filer. Men hvor legger man de inne på mobilen? :/

Det skal være en flashmeny lagt inn som default til et motiv kalt "laser precision"

Ellers er det et herk med flashmenyer ettersom swfen må legges in biblioteket på mobilen også videre må motivet ha en hennvisning til denne flashen.

Da er det tilsynelatende lettere å laste ned flash motiver.

Hvis du derimot vil gå den vanskeligere veien finnes diverse forumer som esato som har veiledning på dette.

Lenke til kommentar

Hvor fikk du denne for 1 krone?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...