pixarus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Takker for svar. Det er ikke buen på touchknappene jeg mener, det ser nesten ut som om det blir "nordlys" i hjørnene av skjermen når jeg trykker på f.eks C-tasten. Nei det er ingenting som er skadet i telfonen, bare de nevnte hakkene.. Ok. Slik er det ikke på min. Da er det en svikt i dekselet. Og det går på garantien vil jeg tro? I allefall bra å høre at ikke alle eksemplarer er slik. Får dra inn til Elprice å få erstatning da. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Og det går på garantien vil jeg tro? I allefall bra å høre at ikke alle eksemplarer er slik. Får dra inn til Elprice å få erstatning da. Jeg hadde i alle fall godkjent det til å sende det på verksted i min butikk (Telekiosken). Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ser noe lignende på min, har ikke sett det før jeg leste det nå. Altså ikke noe jeg legger merke til uten å vite om det. Når jeg trykker på "C" ser jeg at det så vidt blinker hvitt(?) under der det står "Kontakt". Men det er veldig lite, som sagt ser jeg det kun når jeg ser (og tenker) på det. Samme gjelder da også knappen for å åpne aktivitetsmenyen. Men det er ikke noe jeg gidder å sende inn telefonen for å få fikset, det plager meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har merket at min skjerm ikke sitter skikkelig fast. Tar man på skjermen, gir den litt etter. Når man snakker i den, så hører du lyden når skjermen presses innover. Er dette normalt, eller r det kun min? Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei alle sammen... Nå er jeg møkklei av telefonen min. Det går ikke en dag uten at den slår seg av, eller at den står å lyser rundt tastaturet/kamera. Er dette en feil som kan rettes opp ved sw oppdatering eller må jeg levere den inn til service? Har også lagt merke til det når lyset rundt tastaturet/kamera er på, men skjermen er svart, så sluker den noe inni h..... med batteri, samt at den blir glovarm der batteriet er. Denne feilen hadde jeg også på min k850! Men det var ingenting feil med telefonen... det var mitt nesten nye simkort fra Ventelo!! Fikk nemlig en lignende feil i min gamle K800. Fikk nytt simkort fra ventelo og vips... Ikke skjedd siden :-) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Anbefales denne mobilen eller ikke, leser det er mye trøbbel med disse Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Min fungerer utmerket har ikke hatt noe feil med den,har siste software og er ikke noe knirking eller noen ting på min Lenke til kommentar
Requi Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Virker som om det bare er noen få som knirker og har noen feil på? Uansett, denne mobiltelefonen er så vidt kommet ut på markedet. Rait? Om man har noen problemer i starten er det vell bare å få det på reklamasjon/garanti (?) og få forhandler til å fikse dette vell : ) ? Lenke til kommentar
svett0tanke Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal kjøpe meg ny tlf nå. Har forelsket meg helt i K850i. Problemet er at jeg synes den grønne modellen ser bedre ut enn Velvet Blue (har kun sett bilder). Er det noen som vet hvor lenge det er til det er mulig å kjøpe den i grønn? Skulle gjerne hatt den så fort som mulig, da min gamle mobil synger på siste vers. Hvis det ikke er mulig å ordne seg den snarlig, så får jeg heller bare kjøpe Velvet Blue. Hva synes dere som har den? Er ikke den Velvet Blue modellen litt småfemi og tvilsom? Eller ser den bra ut? Hvis jeg kjøper Velvet Blue, er det mulig å få bytte ut dekslene når den grønne kommer? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hoj. Der fikk jeg N82 og G800 inn i dag. Omg. Knappene på N82 irriterte vannet av meg Mer enn K850i Og G800 hadde null adskillelse i knappene og derfor ble de totalt uaktuelt for min del Hvorfor ikke lage gode taster for en gangs skyld? Alla T650i? Tastene på G800 er kanon å bruke, de på k850 er pyton G800 er også milevis over de andre i kvalitetsfølelse Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hoj. Der fikk jeg N82 og G800 inn i dag. Omg. Knappene på N82 irriterte vannet av meg Mer enn K850i Og G800 hadde null adskillelse i knappene og derfor ble de totalt uaktuelt for min del Hvorfor ikke lage gode taster for en gangs skyld? Alla T650i? Tastene på G800 er kanon å bruke, de på k850 er pyton G800 er også milevis over de andre i kvalitetsfølelse Syns de var grusomme jeg da. Syns ikke K850i er no spesielt gode selv. Men T650i er de beste som finnes. Jeg har aldri vært borti noen bedre taster enn de. Lenke til kommentar
pixarus Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser noe lignende på min, har ikke sett det før jeg leste det nå. Altså ikke noe jeg legger merke til uten å vite om det.Når jeg trykker på "C" ser jeg at det så vidt blinker hvitt(?) under der det står "Kontakt". Men det er veldig lite, som sagt ser jeg det kun når jeg ser (og tenker) på det. Samme gjelder da også knappen for å åpne aktivitetsmenyen. Men det er ikke noe jeg gidder å sende inn telefonen for å få fikset, det plager meg ikke i det hele tatt. Nei, det er ingen vits å sende inn telefonen bare på grunn av det, men det er jo en dråpe i havet, som kan være verdt å nevne når jeg skal få en erstattning. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har K850i Xenon-blitz ? Tatt rett ut fra Elkjøp sine nettsider: K850i Kameratelefon med 5 megapiksel kamera og stor skjerm. Pris uten abonnement! Telefonen K850i Cyber-shot™ er virkelig et digitalt stillbildekamera med hele 5 megapiksler. Man kan ta skarpe og høyoppløste bilder som man normalt kun finner i vanlige digitalkameraer. Telefonen har autofokus, og _xenon-blitz_ for svake lysforhold. Kort sagt, alt du trenger for perfekte bilder. Utover dette har den MP3-spiller, FM-radio og et veldig stilig design. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har K850i Xenon-blitz ? Tatt rett ut fra Elkjøp sine nettsider: K850i Kameratelefon med 5 megapiksel kamera og stor skjerm. Pris uten abonnement! Telefonen K850i Cyber-shot™ er virkelig et digitalt stillbildekamera med hele 5 megapiksler. Man kan ta skarpe og høyoppløste bilder som man normalt kun finner i vanlige digitalkameraer. Telefonen har autofokus, og _xenon-blitz_ for svake lysforhold. Kort sagt, alt du trenger for perfekte bilder. Utover dette har den MP3-spiller, FM-radio og et veldig stilig design. Ja det har den Lenke til kommentar
Requi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja det har den Er det samme blitz som N82 har? Isåfall er K850 en god kandidat (tror jeg). Lenke til kommentar
G3 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er ute etter en grønn SE 850i, og siden jeg skal via Amsterdam på vei hjem, så tenkte jeg å se der. Men hva med norsk språk på den ? Er dette allerede innstallert, hvis ikke; hvor enkelt er det å innstallere norsk språk ? Hva er "drawback'et" med å evt. kjøpe i Amsterdam (bortsett fra dette med garanti og eventuelle klager - som er viktig nok i seg selv da) Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Anbefales denne mobilen eller ikke, leser det er mye trøbbel med disse Joda selv kan jeg anbefale deg denne telefonen. Har hatt noen små feil med min jeg og men dette fikset den nye fw oppdat. så ikkenostress vettu Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Noen grunn til denne burde bli mitt valg fremfor, Samsung G800, G600 eller Nokia N82? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er ute etter en grønn SE 850i, og siden jeg skal via Amsterdam på vei hjem, så tenkte jeg å se der.Men hva med norsk språk på den ? Er dette allerede innstallert, hvis ikke; hvor enkelt er det å innstallere norsk språk ? Hva er "drawback'et" med å evt. kjøpe i Amsterdam (bortsett fra dette med garanti og eventuelle klager - som er viktig nok i seg selv da) Tror garanti skal gå bra så lenge du har en kjøpskvittering. Har jobbet på verkstedet på tafjord kommunikasjon og der har de reparert telefoner som er kjøpt i utlandet, så lenge de har kjøpskvittering. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er det flere folk som kan legge ut mange bilder som er tatt med K850i på SE K8501 - Kamerabilder og video -tråden? Ute i lys, mørke, inne ++ Av ting osv. Mange som har denne telefonen, så håper noen av dere har lyst til å gjøre dette. Legg ut så mange dere bare makter (upload de med uploaderen på denne siden, slik at de blir i high-res.) Takk, mvh Baloni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå