Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Åj da.... kom over en fantastisk telefon i dag gitt og kan rådgi dem som har problemer med SE K850i til og kanskje kjøpe en annen telefon.

Nemmelig Nokia N82...... sier bare WOW...den har jeg i alle fall kjøpt. Noen som er intressert i en K850 i som faktisk fungerer? :-)

Titta på denne selv. Men ble altfor stor i mine øyne. Altfor høy. Liker bedre litt bredde enn høyde. Og så hadde den forferdelige taster og grusom batterilevetid :S Nei... Jeg holder meg for øyeblikket til SE og greier å vente på oppdateringene. Bare fortrenge barndomsfeilene som kommer med en ny database :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åj da.... kom over en fantastisk telefon i dag gitt og kan rådgi dem som har problemer med SE K850i til og kanskje kjøpe en annen telefon.

Nemmelig Nokia N82...... sier bare WOW...den har jeg i alle fall kjøpt. Noen som er intressert i en K850 i som faktisk fungerer? :-)

Titta på denne selv. Men ble altfor stor i mine øyne. Altfor høy. Liker bedre litt bredde enn høyde. Og så hadde den forferdelige taster og grusom batterilevetid :S Nei... Jeg holder meg for øyeblikket til SE og greier å vente på oppdateringene. Bare fortrenge barndomsfeilene som kommer med en ny database :)

Tatt biler og med N82....... :dribble:

Ser ut som om SE har putta inn et 1 mpix i forhold. Bilder i mørket blir bedre og mye bedre på dagen. Batteriet holder i alle fall fint ca 2 dager med full jobbing og jeg snakker aktivt i telefonen. Du Kaspær.....det finnes lademuligheter innen 1 uke og vettu :new_woot:

N82 er mye kjappere enn K850ien syns jeg og lyden var mye bedre og etter min smak. Dessuten kalenderfunksjonen til Nokia er mye bedre, men batteritiden til SE har jo fortsatt en fordel....

Knappene på N82 likte jeg og byggekvaliteten gutter ( og evnt jenter) er MYE bedre. Nokia har endelig blitt kvitt batterilokka som knæser og knirker. Jeg likte knappene jeg. Dritdigge for og være ærlig. Mye bedre feeling enn "vorteknappene" som er på K850i :tease: :!:

Lenke til kommentar
Er dette en telefon som bør "modnes" litt eller? K800i`en min begynner å skante nå så jeg vurderer å bytte den ut med denne K850i, men virker jo nesten på dette forumet at 70% må sende den på rep for å oppdatere firmwaren?

Kan ikke si jeg ikke er fornøyd. Jeg har opplevd at SMS har sluttet å fungere, men en hard reset har fikset det problemet. Det er jo selvfølgelig ett softwareproblem som blir fikset etterhvert, så jeg tar ikke det så veldig hardt.. Selv om det er kjipt når det skjer. Kom fra en k750i-verden, å må si jeg er veldig fornøyd :) digger touch-knappene!

Endret av LOOM
Lenke til kommentar

Hei alle sammen...

Nå er jeg møkklei av telefonen min. Det går ikke en dag uten at den slår seg av, eller at

den står å lyser rundt tastaturet/kamera. Er dette en feil som kan rettes opp ved sw oppdatering eller må jeg levere den inn til service? Har også lagt merke til det når lyset rundt tastaturet/kamera er på, men skjermen er svart, så sluker den noe inni h..... med batteri, samt at den blir glovarm der batteriet er.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen...

Nå er jeg møkklei av telefonen min. Det går ikke en dag uten at den slår seg av, eller at

den står å lyser rundt tastaturet/kamera. Er dette en feil som kan rettes opp ved sw oppdatering eller må jeg levere den inn til service? Har også lagt merke til det når lyset rundt tastaturet/kamera er på, men skjermen er svart, så sluker den noe inni h..... med batteri, samt at den blir glovarm der batteriet er.

Er noe mer alvorlig her. Send den inn på Service. Har hatt K850i siden den kom ut og den har hengt seg kun 1 gang. I motsetning til den forrige N95 som hang seg annenhver telefonsamtale. Jeg ville anbefale å ta den med til der du kjøpte den og få den reparert.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen...

Huff du har min medfølelse ivertfall. Jeg har ingen problemer med min så det må jo være et dårlig parti som har gått ut fra SE ellerno.

Kjøpte min hos MPX og er megafornøyd med ALT. Men husker en nokia jeg kjøpte som var alt galt med fra dag en.. så vet hvor j...ig det føles.

Men du har min medfølelse iverfall.

Lenke til kommentar
Hei alle sammen...

Er noe mer alvorlig her. Send den inn på Service. Har hatt K850i siden den kom ut og den har hengt seg kun 1 gang. I motsetning til den forrige N95 som hang seg annenhver telefonsamtale. Jeg ville anbefale å ta den med til der du kjøpte den og få den reparert.

Ugh, var det jeg frykta :s Jaja, må vel bare ta kontakt med MPX å høre hvor jeg kan få den fiksa her i byen da.

Takk for hjelpen uansett :) Er strålende fornøyd med den sånn ellers... :D

Lenke til kommentar
Ugh, var det jeg frykta :s Jaja, må vel bare ta kontakt med MPX å høre hvor jeg kan få den fiksa her i byen da.

Zodiac i Oslo og Deltaservice i Drammen kan vel fint ta det inn. Så lenge du har kvittering så skal det jo gå fint :)

Lenke til kommentar

Zodiac i Oslo og Deltaservice i Drammen kan vel fint ta det inn. Så lenge du har kvittering så skal det jo gå fint :)

Joda, hvis jeg hadde bodd i Oslo ;) Bor i Stavanger jeg.. hihi... Har kvitteringa ja. :)

Lenke til kommentar
Regnet selvfølgelig med at du hadde en selv, siden du skriver at du ikke har hatt noen problemer med din telefon.

Edit:

Beklager, så bare på bildet. Det var ikkenostress som skrev om mobilen sin. ;)

Hehe, lett å ta feil av :roll: Jeg har da det mobiltelefon dilemmaet. "Hvilken mobil skal jeg velge." 3 år siden sist jeg hadde dette dilemmaet, og da ble jeg sittende med en K700i (som btw var en av de beste på den tiden :p ). Tiden går fort, og teknologien utvikler seg raskt, huh? Så, jeg leter etter erfaringer osv, som kan hjelpe meg på veien til å velge meg en ny mobiltelefon :) Så, bare av ren nyskjerrighet; Hvor lang tid varer K850i batteriet ved normal bruk? (batteritid, før man må reloade)

Lenke til kommentar

Hei.. Nå har mine "innkjøringsproblemer" med min K850i gått seg til, og jeg blir mer og mer fornøyd med den.. Det eneste jeg lurer på akkurat nå, er at jeg ikke har mulighet til å få frem klokke og dato på de bildene jeg tar.. På selve bildet altså... Noen som vet hvor jeg går inn og stiller på dette slik at det kommer med på bildene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...