LOOM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) I følge forskjellige folk på esato som har fått de tilbake fra servicesentrene(i england) denne uka så har de faktisk fått R1CA038-firmwaren. Men den vil nok ikke komme på SEUS før om kanskje noen uker (??). Jeg har R1CA029. Vet ikke om norske service-sentre har fått denne firmwaren enda? Noen som vet noe om dette? Så hvertfall tidligere i denne tråden at de som har levert den inn her til lands har fått den tilbake med samme firmware.. (029) Endret 15. november 2007 av LOOM Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 I følge forskjellige folk på esato som har fått de tilbake fra servicesentrene(i england) denne uka så har de faktisk fått R1CA038-firmwaren. Men den vil nok ikke komme på SEUS før om kanskje noen uker (??). Jeg har R1CA029. Vet ikke om norske service-sentre har fått denne firmwaren enda? Noen som vet noe om dette? Så hvertfall tidligere i denne tråden at de som har levert den inn her til lands har fått den tilbake med samme firmware.. (029) Det hadde jo vært suverent å få oppgradert/fixet kameraet. Da hadde tlf blitt en tlf å Vi får bare håpe det går fort. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 I følge forskjellige folk på esato som har fått de tilbake fra servicesentrene(i england) denne uka så har de faktisk fått R1CA038-firmwaren. Men den vil nok ikke komme på SEUS før om kanskje noen uker (??). Jeg har R1CA029. Vet ikke om norske service-sentre har fått denne firmwaren enda? Noen som vet noe om dette? Så hvertfall tidligere i denne tråden at de som har levert den inn her til lands har fått den tilbake med samme firmware.. (029) LOOM: Har du problemer med kameraet på mobilen? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har erfaringer med service på sin mobil? Blir bugsa fixet, og hvilken firmware kommer tlf tilbake med Som du kanskje har lest over: Mange har levert inn telefonen, fått den reinnstallert og slettet all informasjon, men har samme sw-versjon. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Kameraet har ikke vært noe problem her, men heller den der fine feilmeldingen "Operation failed" som sletter alle meldingene mine uten videre.. Men jeg er klar over hvor vanskelig det er å lage slik software, så at noen får problem er jo en selvfølge.. og er man heldige får man fikset det i neste update også. Har ikke sett så mye som er forandret på enda, annet enn denne kommentaren fra en som faktisk har fått den nye firmwaren: Only problem for me is that the bug I found isn't resolved yet! - (If the phone goes into standby whilst viewing photos, resuming the phone isn't possible unless you exit this mode.) Men flash synkroniseringen når du tar bilder skal være ordnet da, så det er jo mulig at det er denne som forårsaker dine problemer martyman1? Endret 15. november 2007 av LOOM Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har erfaringer med service på sin mobil? Blir bugsa fixet, og hvilken firmware kommer tlf tilbake med Som du kanskje har lest over: Mange har levert inn telefonen, fått den reinnstallert og slettet all informasjon, men har samme sw-versjon. Jepp, men funker kameraet og blitzen e fixen? (For de som har bedt om dette reparert, selvf) At tlf funker er jo viktigere enn fw versjon Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kameraet har ikke vært noe problem her, men heller den der fine feilmeldingen "Operation failed" som sletter alle meldingene mine uten videre..Men jeg er klar over hvor vanskelig det er å lage slik software, så at noen får problem er jo en selvfølge.. og er man heldige får man fikset det i neste update også. Har ikke sett så mye som er forandret på enda, annet enn denne kommentaren fra en som faktisk har fått den nye firmwaren: Only problem for me is that the bug I found isn't resolved yet! - (If the phone goes into standby whilst viewing photos, resuming the phone isn't possible unless you exit this mode.) Men flash synkroniseringen når du tar bilder skal være ordnet da, så det er jo mulig at det er denne som forårsaker dine problemer martyman1? Takk for nyttig info. Vi får håpe det beste. Det er jo litt synd når K800i gir bedre bilder enn K850i.... M Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Det er ikke tilfelle her i gården hvertfall. Foruten denne buggen er jeg veldig fornøyd med telefonen. Men håper det kommer en update som ordner disse barnesykdommene.. Mulig den ikke rakk å synke seg helt på dette bildet. Hadde det litt travelt denne morgenen Endret 15. november 2007 av LOOM Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det er ikke tilfelle her i gården hvertfall. Foruten denne buggen er jeg veldig fornøyd med telefonen. Men håper det kommer en update som ordner disse barnesykdommene.. Mulig den ikke rakk å synke seg helt på dette bildet. Hadde det litt travelt denne morgenen Bildet ser veldig bra ut. Utendørs blir mine bilder bra også. Det er inne i lite lys bildene blir mørke/feil farge på personene. Blitzen som sliter altså. Jeg er også meget fornøyd med tlf, blir bare litt oppgitt når man i stedet for å leke med tlf må sende den inn og ikke kunne leke med den på to uker... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hva med dette da? Rundt monolitten som dette bildet er tatt 23:30 på kvelden finnes det ikke lys, så dette er kun blitz. Blir dine blitzbilder slik? Endret 15. november 2007 av LOOM Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva med dette da? Rundt monolitten som dette bildet er tatt 23:30 på kvelden finnes det ikke lys, så dette er kun blitz.Blir dine blitzbilder slik? Mine bilder ble slik i 2 av 10 tilfeller. Ellers ble de mørke. Det største problemet var ved litt lys. Helt mørkt og helt lyst ga mest stabile resultater. Jeg får ikke til å lime inn eksempel på mine bilder. M Lenke til kommentar
lfelstad Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ahh, ingen som har noe nytt å komme med ? Har hatt telefonen i 2 dager nå. og feilene jeg har kommet over er at det kommer operasjon mislyktes når jeg skal åpne spill eller programmer. og det retter seg ikke opp igjen etter en total tilbakestilling. Når jeg er i kameramodus og skal skifte fra å se på bilder til å ta bilder, så kan den låse seg og skjermen blir svart. også var det i går at jeg skulle prøve best pic, da jeg skulle bla til venstre for å se på bildene som var tatt rett før, begynte det plutselig å snø på skjermen. (sånn som det er på tv'n når det ikke er noe signal) også ble den svart. For å få den tilbake igjen måtte jeg trykke på av/på knappen.. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ahh, ingen som har noe nytt å komme med ? Har hatt telefonen i 2 dager nå. og feilene jeg har kommet over er at det kommer operasjon mislyktes når jeg skal åpne spill eller programmer. og det retter seg ikke opp igjen etter en total tilbakestilling. Når jeg er i kameramodus og skal skifte fra å se på bilder til å ta bilder, så kan den låse seg og skjermen blir svart. også var det i går at jeg skulle prøve best pic, da jeg skulle bla til venstre for å se på bildene som var tatt rett før, begynte det plutselig å snø på skjermen. (sånn som det er på tv'n når det ikke er noe signal) også ble den svart. For å få den tilbake igjen måtte jeg trykke på av/på knappen.. Best pic oppfører seg meget rart hos meg også. Får tatt bildene men ikke sett mer enn det ene (med grønn hake etterpå). Eneste alternativ er å lagre alle bildene og så se gjennom de ettterpå. Virker det som. Noen som forresten vet hvilken firmware Zodiac på Storo kan oppgradere til? Hadde min tlf inne hos Delta i Drammen nå, og den kom tilbake med 029.... M Lenke til kommentar
123_4 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Dette problemet er det ikke bare SE K850i som sliter med, samme problemet gjelder også noen av SE K810i. Endret 18. november 2007 av 123_4 Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dette problemet er det ikke bare SE K850i som sliter med, samme problemet gjelder også noen av SE K810i. Fungerer bra på både min SE K800i og K810i.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dette problemet er det ikke bare SE K850i som sliter med, samme problemet gjelder også noen av SE K810i. Fungerer bra på både min SE K800i og K810i.. .:CyberMan:. Noen som har opplevd at blitzen på K850i er for sterk? Motivene blir utbrent/alt for lyse hvis de er mindre enn 2 meter unna blitzen. Noen som har lignende erfaringer og vet hva som kan gjøres? PLEASE. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stjal denne ut fra davinci sine hjemmesider (og fra esato forsåvidt). K850i R1CA037 CID52 K850 1203-9068 TELENOR RS/ BLUE CENTRAL-EUROPE Denne ligger i lista over godkjente operatører på R1CA037 firmwaren. Så da skal det vel ikke ta stort lenger tid før vi ser den på SEUS (eller på Telenorlåste K850i). Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Stjal denne ut fra davinci sine hjemmesider (og fra esato forsåvidt). K850i R1CA037 CID52 K850 1203-9068 TELENOR RS/ BLUE CENTRAL-EUROPE Denne ligger i lista over godkjente operatører på R1CA037 firmwaren. Så da skal det vel ikke ta stort lenger tid før vi ser den på SEUS (eller på Telenorlåste K850i). Noen som har opplevd at blitzen på K850i er for sterk? Motivene blir utbrent/alt for lyse hvis de er mindre enn 2 meter unna blitzen. Noen som har lignende erfaringer og vet hva som kan gjøres? PLEASE. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har opplevd at blitzen på K850i er for sterk? Motivene blir utbrent/alt for lyse hvis de er mindre enn 2 meter unna blitzen. Noen som har lignende erfaringer og vet hva som kan gjøres? PLEASE. Jepp. Har erfart det mange ganger. Også at bildekvaliteten ikke er noe særlig bra den heller. Sånn rent generelt om blitz er på eller av. Men er tålmodig og regner med dette blir fikset fremover. Gir SE pusterom her Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har opplevd at blitzen på K850i er for sterk? Motivene blir utbrent/alt for lyse hvis de er mindre enn 2 meter unna blitzen. Noen som har lignende erfaringer og vet hva som kan gjøres? PLEASE. Jepp. Har erfart det mange ganger. Også at bildekvaliteten ikke er noe særlig bra den heller. Sånn rent generelt om blitz er på eller av. Men er tålmodig og regner med dette blir fikset fremover. Gir SE pusterom her Ok. Det må vel en softwareoppdatering til.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå