T_Trosten Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg testa nettopp ut det her. Holdt ikke fingre på kamerasiden i det hele tatt, men det var veldig mye fingermerker. Mot helt normal bakgrunn funka det helt fint, men når jeg fikk tv'en inn i 30% av bildet, så ble det mørkt. Tørka etterpå av tlf med t-skjorta, og det var ikke noe problem i det hele tatt. Men, når jeg var på bilmessa og skulle ta bilder, så ble for eks. alle røde biler veldig matte og stygge! kan det skyldes at det var masse fingermerker, forran lyssensoren? Og etter stengetid fikk jeg lov til å kikke litt nærmere på konsept bilen til Ford, Iosis, og ta noen bilder av intreiøret. Men så oppdaga jeg etterpå at de fleste bildene var skikkelig dradd!! Mener at jeg så på det bildet som kommer opp etter at det er tatt, at det var helt fint... Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg testa nettopp ut det her. Holdt ikke fingre på kamerasiden i det hele tatt, men det var veldig mye fingermerker. Mot helt normal bakgrunn funka det helt fint, men når jeg fikk tv'en inn i 30% av bildet, så ble det mørkt. Tørka etterpå av tlf med t-skjorta, og det var ikke noe problem i det hele tatt. Men, når jeg var på bilmessa og skulle ta bilder, så ble for eks. alle røde biler veldig matte og stygge! kan det skyldes at det var masse fingermerker, forran lyssensoren? Og etter stengetid fikk jeg lov til å kikke litt nærmere på konsept bilen til Ford, Iosis, og ta noen bilder av intreiøret. Men så oppdaga jeg etterpå at de fleste bildene var skikkelig dradd!! Mener at jeg så på det bildet som kommer opp etter at det er tatt, at det var helt fint... Har ikke opplevd akkurat det du nevner på slutten her, men uansett er K850i veldig ustabil ja. Får håpe de fikser det slik at vi får en stabil telefon. Jeg har hørt rykter/lest på nett at det finnes en ny fw men at den kun er hos serviceverksteder. Stemmer dette? Ikke allment tilgjengelig enda tror jeg. Jeg har prøvd å holde baksiden av tlf helt ren m t-skjortetørking jeg også, men like ustabil for det. Vi kan jo ikke ha med renseutstyr i lomma heller..... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke opplevd akkurat det du nevner på slutten her, men uansett er K850i veldig ustabil ja. Får håpe de fikser det slik at vi får en stabil telefon. Jeg har hørt rykter/lest på nett at det finnes en ny fw men at den kun er hos serviceverksteder. Stemmer dette? Ikke allment tilgjengelig enda tror jeg. Jeg har prøvd å holde baksiden av tlf helt ren m t-skjortetørking jeg også, men like ustabil for det. Vi kan jo ikke ha med renseutstyr i lomma heller..... Stemmer det. Quoter fra esato: R1CA037- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available) Improvements / Changes - The Media player speed has been increased when dealing with many entries. Bug fixes - Fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black. - Prevent some boot issues due to Java Script errors. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke opplevd akkurat det du nevner på slutten her, men uansett er K850i veldig ustabil ja. Får håpe de fikser det slik at vi får en stabil telefon. Jeg har hørt rykter/lest på nett at det finnes en ny fw men at den kun er hos serviceverksteder. Stemmer dette? Ikke allment tilgjengelig enda tror jeg. Jeg har prøvd å holde baksiden av tlf helt ren m t-skjortetørking jeg også, men like ustabil for det. Vi kan jo ikke ha med renseutstyr i lomma heller..... Stemmer det. Quoter fra esato: R1CA037- Released to SE Service Centres around 25/10/07 (Not generally available) Improvements / Changes - The Media player speed has been increased when dealing with many entries. Bug fixes - Fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black. - Prevent some boot issues due to Java Script errors. Betyr det at man kan levere inn mobilen til serviceverksted, få den tilbake (etter x-antall dager) og så er ting i orden med kameraet? Noen erfaringer/kunnskap om dette? Lenke til kommentar
ikkenostress Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke denne mobilen xhtml leser? Har problemer med å logg meg inn i skadiabanken.. er jo litt usikker på om jeg må bruke opramini eller om det holder å bruke standar nettleser... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Betyr det at man kan levere inn mobilen til serviceverksted, få den tilbake (etter x-antall dager) og så er ting i orden med kameraet? Noen erfaringer/kunnskap om dette? Jeg sendte inn en K850i her om dagen og den ble ikke oppdatert. Så tror ikke det gjelder Norge. Men vil nok tro det dukker opp en form for ny firmware straks. Det bør det i alle fall. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Betyr det at man kan levere inn mobilen til serviceverksted, få den tilbake (etter x-antall dager) og så er ting i orden med kameraet? Noen erfaringer/kunnskap om dette? Jeg sendte inn en K850i her om dagen og den ble ikke oppdatert. Så tror ikke det gjelder Norge. Men vil nok tro det dukker opp en form for ny firmware straks. Det bør det i alle fall. Ble den i orden den du sendt inn? Ble den fixet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Betyr det at man kan levere inn mobilen til serviceverksted, få den tilbake (etter x-antall dager) og så er ting i orden med kameraet? Noen erfaringer/kunnskap om dette? Jeg sendte inn en K850i her om dagen og den ble ikke oppdatert. Så tror ikke det gjelder Norge. Men vil nok tro det dukker opp en form for ny firmware straks. Det bør det i alle fall. Ble den i orden den du sendt inn? Ble den fixet? Feilen den ble sendt inn på ble fikset, men fikk samme firmware som den jeg sendte inn med. Så ikke den nye nei. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Noen som har sendt inn sin tlf og fått den tilbake med ny firmware/stabilt kamera? Eller kommer ny firmware kun på nye mobiler? Endret 14. november 2007 av martyman1 Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 noen andre som får spørsmål om man er helt sikker på at man vil formatere minnekortet når man tar ut kabelen etter at telefonen har stått i masselagrings modus? får det hver gang jeg :S kan fort komme borti feil knapp -Plopp Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har nettopp kjøpt meg en pent brukt K850 men får ikke åpnet programmer og spill, antasr dette skyldes at forrige eier har gjennopprettet hele telefonen. Vil en softwareoppdatering få dette tilbake, noen som vet? Har det kommet noen ny versjon, den jeg har nå er R1CA029 Evt om noen vet hvor jeg kan laste ned spillene som følger med tlf på nettet. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har nettopp kjøpt meg en pent brukt K850 men får ikke åpnet programmer og spill, antasr dette skyldes at forrige eier har gjennopprettet hele telefonen. Vil en softwareoppdatering få dette tilbake, noen som vet? Har det kommet noen ny versjon, den jeg har nå er R1CA029 Evt om noen vet hvor jeg kan laste ned spillene som følger med tlf på nettet. Det har kommet ny versjon, men denne er ennå ikke tilgjengelig. Se tidligere innlegg om firmware. R1CA037 finnes vistnok, men hvordan man får oppdatert til denne ville jeg gjerne visst..... Tror nok dessverre du enten må vente på ny fw via SEUS (og smøre deg med noen liter tålmodighet...) eller sende inn tlf. Du har prøvd en hard reboot (batteri ute i 30 min) ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har nettopp kjøpt meg en pent brukt K850 men får ikke åpnet programmer og spill, antasr dette skyldes at forrige eier har gjennopprettet hele telefonen. Vil en softwareoppdatering få dette tilbake, noen som vet? Har det kommet noen ny versjon, den jeg har nå er R1CA029 Evt om noen vet hvor jeg kan laste ned spillene som følger med tlf på nettet. Det har kommet ny versjon, men denne er ennå ikke tilgjengelig. Se tidligere innlegg om firmware. R1CA037 finnes vistnok, men hvordan man får oppdatert til denne ville jeg gjerne visst..... Tror nok dessverre du enten må vente på ny fw via SEUS (og smøre deg med noen liter tålmodighet...) eller sende inn tlf. Du har prøvd en hard reboot (batteri ute i 30 min) ? Hva er en Hard Rebbot? Orker du forklare detaljert? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 har nettopp kjøpt meg en pent brukt K850 men får ikke åpnet programmer og spill, antasr dette skyldes at forrige eier har gjennopprettet hele telefonen. Vil en softwareoppdatering få dette tilbake, noen som vet? Har det kommet noen ny versjon, den jeg har nå er R1CA029 Evt om noen vet hvor jeg kan laste ned spillene som følger med tlf på nettet. Det har kommet ny versjon, men denne er ennå ikke tilgjengelig. Se tidligere innlegg om firmware. R1CA037 finnes vistnok, men hvordan man får oppdatert til denne ville jeg gjerne visst..... Tror nok dessverre du enten må vente på ny fw via SEUS (og smøre deg med noen liter tålmodighet...) eller sende inn tlf. Du har prøvd en hard reboot (batteri ute i 30 min) ? Det består bare i å ta ut batteriet og la det være ute i 30 min (da skal visstnok tlf nullstille seg i løpet av den tiden). Har ikke prøvd det selv, bare lest om det. M Hva er en Hard Rebbot? Orker du forklare detaljert? har nettopp kjøpt meg en pent brukt K850 men får ikke åpnet programmer og spill, antasr dette skyldes at forrige eier har gjennopprettet hele telefonen. Vil en softwareoppdatering få dette tilbake, noen som vet? Har det kommet noen ny versjon, den jeg har nå er R1CA029 Evt om noen vet hvor jeg kan laste ned spillene som følger med tlf på nettet. Det har kommet ny versjon, men denne er ennå ikke tilgjengelig. Se tidligere innlegg om firmware. R1CA037 finnes vistnok, men hvordan man får oppdatert til denne ville jeg gjerne visst..... Tror nok dessverre du enten må vente på ny fw via SEUS (og smøre deg med noen liter tålmodighet...) eller sende inn tlf. Du har prøvd en hard reboot (batteri ute i 30 min) ? Hva er en Hard Rebbot? Orker du forklare detaljert? Det består bare i å ta ut batteriet og la det være ute i 30 min (da skal visstnok tlf nullstille seg i løpet av den tiden). Har ikke prøvd det selv, bare lest om det. M Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 inlig spørsmål, men er lenge siden jeg har hatt SE, men hvordan får jeg av den automatisk tastelåsen? Leita overalt. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) inlig spørsmål, men er lenge siden jeg har hatt SE, men hvordan får jeg av den automatisk tastelåsen? Leita overalt. Under innstillinger->generelt->sikkerhet->automatisk tastelås m Endret 14. november 2007 av martyman1 Lenke til kommentar
orginal Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå har telefonen min blacka helt ut. Får ikke noe slags liv i den. Prøvd å ta ut batteriet og alt... Starta med at jeg ikke fikk av tastelåsen (telefonen reagerte ikke på at jeg trykte på knappene). For å løse det tok jeg bare ut batteriet, men siden da har den ikke voknet. Noen råd for å få vekket prinsessen? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Merker at kamera er veeeeeeeldig følsom hvor man holder fingrene. Om jeg holder fingrene slik jeg gjør på K800, K810 og P1 så blir halvmørke bilder helt sorte, men fjerner jeg fingrene opppå tlf eller vekk fra baksiden blir de ok. Veldig følsomt der merker jeg. Andre opplevd dette eller er det minsom har dårlig software? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Nå har jeg ikke lest alle sidene, men jeg håper den firmwaren ordner buggen med at man plutselig ikke lenger kan gå inn i SMS Innboksen. Nå skjedde dette for andre gang, å jeg begynner å bli lei av å måtte ta en hard reset på telefonen for at den skal fungere igjen.. Den kan ikke motta/sende/skrive eller gjøre noe som har med SMS å gjøre før den er blitt nullstilt (og alt av instillinger/sms/telefonkontakter blir slettet i tillegg) Det som skjedde sist gang var at jeg slo på tastelåsen, den begynte å fade ut, men så ble displaybakgrunnen helt hvit. Så låste den seg. Etter reboot fikk man da en feilmelding (Operation failed) når man prøvde å åpne innboksen.. Noe lignende skjedde også sist gang, men da ble ikke bakgrunnen hvit. Flere på esato som også har fått denne feilmeldingen. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har erfaringer med service på sin mobil? Blir bugsa fixet, og hvilken firmware kommer tlf tilbake med ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå