Mr team Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Min fungerer bra, litt treg med mye musikk er vel den tingen som jeg har notert meg. En ny FW er på vei mener jeg, leste hva den het og når den kom, men husker det ikke her og nå... Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Denne telefonen begynner å gå meg på nervene nå! Den er treg og henger seg ofte, og rare ting skjer hele tiden... Er det ikke kommet en oppdatering? Nei... Ikke enda... Venter fortsatt.... Begynner å merke den sliter på tålmodigheten min nå også. Flere som sliter med treg multimedia menyer om du har mye musikk inne? (si ca. 3GB med musikk?) EDIT: Og spesielt om man skal skifte musikk mens man spiller musikk... Da tar den over 1 minutt å finne fram lista over artister. Sliter ikke med noen ting jeg, og jeg som slet mest til og begynne med. he he he En ting jeg har hørt om med tidligere bruk av minnekort, så kan det være noen kortgrupper uoriginale, som ikke funker så godt til SE telefoner. Jeg har Sandisk kort og det funker jo fin fint det. Min telefon har hengt seg 1 gang og det var ved i alle fall 3 på linja samtidig inn og jeg skulle svare samtidig som jeg trykka på disse touchgreiene. Da låste den seg helt og jeg måtte røske av batteriet. Jeg har ikke mye på minnekortet sånn sett, men min er egentlig ganske kjapp og jeg har ingen trege menyer. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Kom over en feil nå. Skyver den kamera-knappen over til play-tegnet (altså bildevisning), og trykker på On-tasten for å se bildene. Om jeg da ser på et bilde, og skjermen går i svart etter en viss tid, skjer det ingenting når jeg trykker på piltastene eller noen av talltastene.Skjermen forblir svart. Reagerer bare om jeg skyver på kamera-knappen, trykker på On/Off tasten for kameraet, eller trykker på "legg på"-tasten. Noen andre som kan teste dette? Endret 12. november 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 bilder varierer fra bra til veldig dårlig. Spesielt bilder i skumring varierer mye. Av og til fyrer blitzen men da alt for svakt. Men dette løses sikkert ved ny firmaware. Men jeg ønsker mulighet til å fyre av blitz manuelt. Og en ting til. Batteriet varierer også veldig. Fra 2 dager til 6 dager... men sånn cirka like mye bruk. Noen andre som har merket at den plutselig suger ekstra mye batteri? Batteritids forskjell kan komme av gammelt simkort kanskje? Ellers bruker jo mp3, 3G og masse javastæsj mer strøm. Bruker min telefon som telefon og litt kamera og min holder svinlenge. Og jeg ringer MYYYE Får ikke tømt den på 2 dager jeg engang, men har jo av bluetooth og spiller lite på den og. Skal man spille....kjøp PS3 :!: Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kom over en feil nå.Skyver den kamera-knappen over til play-tegnet (altså bildevisning), og trykker på On-tasten for å se bildene. Om jeg da ser på et bilde, og skjermen går i svart etter en viss tid, skjer det ingenting når jeg trykker på piltastene eller noen av talltastene.Skjermen forblir svart. Reagerer bare om jeg skyver på kamera-knappen, trykker på On/Off tasten for kameraet, eller trykker på "legg på"-tasten. Noen andre som kan teste dette? Stemmer det der, men jeg fikk på min ved og trykke på * og låsopp og. Sikkert en bugg til når skjermen slår seg av eller no. NY SOFTWARE!!! Ja takk. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skulle sjekke en gang til, det med * og Lås opp funket ikke når skjermen ble svart, men la fra meg mobilen etter å ha trykket på mange knapper. Litt senere lyser plutselig skjermen opp. Skjønner ikke noe av dette jeg. Ikke at det er et stort problem uansett. Bortsett fra det, og den nevnte trege mediamenyen, har jeg ingen problemer med telefonen, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Var på SE verksted i dag og skulle oppgradere sw. Alt blei slettet på mobilen så som meldinger kontakter osv. Så skulle jeg sjekke hvilken programversjon jeg hadde fått. Det var akkurat den samme som jeg hadde fra før. R1CA029. Er vel ingen oppdatering da? Noen som vet hvordan dette kunne skje? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Var på SE verksted i dag og skulle oppgradere sw. Alt blei slettet på mobilen så som meldinger kontakter osv. Så skulle jeg sjekke hvilken programversjon jeg hadde fått. Det var akkurat den samme som jeg hadde fra før. R1CA029. Er vel ingen oppdatering da? Noen som vet hvordan dette kunne skje? Hadde en inne nå selv. (ikke min egen, men en kunde i butikken). Så sjekket jeg for moroskyld når det stod "content refresh". Men fortsatt R1CA029. Så er nok ikke kommet frem til alle verksted enda. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er blå deksler tilgjengelig fra serviceverkstedene enda? Og hva er prisen? Lenke til kommentar
SchartauViken Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ett par feil etter å ha eid en k850i i 5 dager: * treig til å låse opp tastaturlåsen * treig når du spiller musikk (f.eks skrive mld samtidig) * tok ett bilde og skulle sende som mms, men kamera lysene (de på taste) lyste fortsatt, men ikke taste lysene. Ellers ser den ut til å funke fint. Lenke til kommentar
Lynx308 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Ett par feil etter å ha eid en k850i i 5 dager:* treig til å låse opp tastaturlåsen * treig når du spiller musikk (f.eks skrive mld samtidig) * tok ett bilde og skulle sende som mms, men kamera lysene (de på taste) lyste fortsatt, men ikke taste lysene. Ellers ser den ut til å funke fint. Etter å ha hatt min K850i i ca 3 uker fikk jeg plutselig ikke sendt eller mottatt meldinger. Kom meg heller ikke inn på innboksen, tenkte jeg skulle slette noen meldinger for å se om det hjalp. Jeg har bedt telefonen om å lagre meldingene på minnekortet(2GB), men der var det rikelig med plass. Noen som har noen erfaringer med dette, og om noen vet om det finnes en begrensning på antall meldinger? Etter en telefon til SE, fikk jeg bare råd om å tilbakestille alt. Gjorde det og nå fungerer den som den skal, men synes likevel det er rart at det ikke kom en beskjed om at det begynner å bli for mange meldinger. Når jeg hadde tilbakestilt alt dukket et annet problem opp. Jeg har lastet ned noen låter fra Telenor sine sider rett på mobilen. Disse ble lagret på minnekortet. Filnavnene finnes der, men får opp en melding om at de ikke lenger er tilgjenglige...... Hva er det for noe tull!? Jeg tok jo sikkerhetskopi, og førte den tilbake etter tilbakestillingen. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Var på SE verksted i dag og skulle oppgradere sw. Alt blei slettet på mobilen så som meldinger kontakter osv. Så skulle jeg sjekke hvilken programversjon jeg hadde fått. Det var akkurat den samme som jeg hadde fra før. R1CA029. Er vel ingen oppdatering da? Noen som vet hvordan dette kunne skje? Hadde en inne nå selv. (ikke min egen, men en kunde i butikken). Så sjekket jeg for moroskyld når det stod "content refresh". Men fortsatt R1CA029. Så er nok ikke kommet frem til alle verksted enda. Kjenner du til noen som har fått oppgradert sin K850i ved SE service senter til nye firmware, fungerer kameraet med blitzen da? Ikke lenger mørke bilder? Har levert inn min tlf til rep, venter i spenning. HATER at det er feil ved alle nye tlf...... Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Denne telefonen begynner å gå meg på nervene nå! Den er treg og henger seg ofte, og rare ting skjer hele tiden... Er det ikke kommet en oppdatering? Nei... Ikke enda... Venter fortsatt.... Begynner å merke den sliter på tålmodigheten min nå også. Flere som sliter med treg multimedia menyer om du har mye musikk inne? (si ca. 3GB med musikk?) EDIT: Og spesielt om man skal skifte musikk mens man spiller musikk... Da tar den over 1 minutt å finne fram lista over artister. Sliter ikke med noen ting jeg, og jeg som slet mest til og begynne med. he he he En ting jeg har hørt om med tidligere bruk av minnekort, så kan det være noen kortgrupper uoriginale, som ikke funker så godt til SE telefoner. Jeg har Sandisk kort og det funker jo fin fint det. Min telefon har hengt seg 1 gang og det var ved i alle fall 3 på linja samtidig inn og jeg skulle svare samtidig som jeg trykka på disse touchgreiene. Da låste den seg helt og jeg måtte røske av batteriet. Jeg har ikke mye på minnekortet sånn sett, men min er egentlig ganske kjapp og jeg har ingen trege menyer. Har du ingen problemer med kameraet? Får du ikke mørke bilder når du bruker blitz? Min er veldig ustabil. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Har du ingen problemer med kameraet? Får du ikke mørke bilder når du bruker blitz? Min er veldig ustabil. Du holder fingeren din halvveis over blitzen tenker jeg. Jeg gjorde det samme i begynnelsen. Syntes jeg fikk så mørke bilder, selv med blitz. Det holder med at fingeren tipper litt over kanten og mot blitzen for at bildene blir mørke. Prøv å hold den rett oppå. Endret 13. november 2007 av krizkriz Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Denne telefonen begynner å gå meg på nervene nå! Den er treg og henger seg ofte, og rare ting skjer hele tiden... Er det ikke kommet en oppdatering? Nei... Ikke enda... Venter fortsatt.... Begynner å merke den sliter på tålmodigheten min nå også. Flere som sliter med treg multimedia menyer om du har mye musikk inne? (si ca. 3GB med musikk?) EDIT: Og spesielt om man skal skifte musikk mens man spiller musikk... Da tar den over 1 minutt å finne fram lista over artister. Sliter ikke med noen ting jeg, og jeg som slet mest til og begynne med. he he he En ting jeg har hørt om med tidligere bruk av minnekort, så kan det være noen kortgrupper uoriginale, som ikke funker så godt til SE telefoner. Jeg har Sandisk kort og det funker jo fin fint det. Min telefon har hengt seg 1 gang og det var ved i alle fall 3 på linja samtidig inn og jeg skulle svare samtidig som jeg trykka på disse touchgreiene. Da låste den seg helt og jeg måtte røske av batteriet. Jeg har ikke mye på minnekortet sånn sett, men min er egentlig ganske kjapp og jeg har ingen trege menyer. Har du ingen problemer med kameraet? Får du ikke mørke bilder når du bruker blitz? Min er veldig ustabil. Nei har ikke problemer med kamera et jeg. Blitsen funker når det er mørkt og det funker fint i lyst og......men min første telefon var helt LOCCO GRANDE FUCHO! Der funka jo nesten ingen ting så jeg leverte den rett tilbake til butikken og fikk igjen penga. Men så fikk jeg se og prøve denne litt og den funker fint. Kun en skikkelig røskavbatteriet heng. Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har du ingen problemer med kameraet? Får du ikke mørke bilder når du bruker blitz? Min er veldig ustabil. Du holder fingeren din halvveis over blitzen tenker jeg. Jeg gjorde det samme i begynnelsen. Syntes jeg fikk så mørke bilder, selv med blitz. Det holder med at fingeren tipper litt over kanten og mot blitzen for at bildene blir mørke. Prøv å hold den rett oppå. Jeg holder pekefinger så langt unna framsiden av kameraet som mulig (uten å miste moben ut av hendene), holder så vidt tommel under. Ingenting skygger for fremsiden av mobilen. Blitzen er veldig ustabil i samme omgivelser. Noen ganger mye blitz, men som oftest mørke bilder. Noen ganger orange farge på menneskene også. Rare greier. Håper ny sw kan rette opp i dette. K800 gir riktige bilder i alle situasjoner, har tatt bilder m begge for å sammenligne. Har du ingen problemer med kameraet? Får du ikke mørke bilder når du bruker blitz? Min er veldig ustabil. Du holder fingeren din halvveis over blitzen tenker jeg. Jeg gjorde det samme i begynnelsen. Syntes jeg fikk så mørke bilder, selv med blitz. Det holder med at fingeren tipper litt over kanten og mot blitzen for at bildene blir mørke. Prøv å hold den rett oppå. Jeg holder pekefinger så langt unna framsiden av kameraet som mulig (uten å miste moben ut av hendene), holder så vidt tommel under. Ingenting skygger for fremsiden av mobilen. Blitzen er veldig ustabil i samme omgivelser. Noen ganger mye blitz, men som oftest mørke bilder. Noen ganger orange farge på menneskene også. Rare greier. Håper ny sw kan rette opp i dette. K800 gir riktige bilder i alle situasjoner, har tatt bilder m begge for å sammenligne. Altså: Pekefinger så langt unna fremsiden av MOBILEN som mulig, skulle det være.... :!: Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har levert inn moben til service for å rette på feil m mørke bilder? Fungerer den for dere nå? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hendte jeg fikk mørke bilder jeg også, men når jeg slutta å holde fingeren foran blitz / lyssensor så gikk det bedre. Prøv å hold småfingrene unna kamera-siden av telefonen og tørk av baksiden (husk lyssensoren, det minste hullet) når du tar bilder så tror jeg det skal gå bedre. Endret 13. november 2007 av thklinge Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som har levert inn moben til service for å rette på feil m mørke bilder? Fungerer den for dere nå? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hendte jeg fikk mørke bilder jeg også, men når jeg slutta å holde fingeren foran blitz / lyssensor så gikk det bedre. Prøv å hold småfingrene unna kamera-siden av telefonen og tørk av baksiden (husk lyssensoren, det minste hullet) når du tar bilder så tror jeg det skal gå bedre. Men jeg holder jo fingerne så langt unna fremsiden av mobilen at jeg nesten mister den.... Trykker på utløser med tuppen av pekefingeren og holder småfingre langt unna fremsiden av mobilen. Likevel, dårlige bilder. Med K800 blir bildene helt riktige hver gang, til sammenligning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå