Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Lurer på et par ting: Visst jeg går inn på mediemenyen og velger kamerabilder, skal det ikke da bare ligge bilder der tatt med kamera? Sjå meg ligger det også andre bilder ( Wallpaper) Er de sånn sjå noen andre? Og en ting til, Kategorien siste bilde, er det siste bilde innlagt på telefonen eller siste bilde tatt med kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du snakker altså. Fikk jo jaggu meg svar knappe 10 min etter at jeg sendte mail jo. Ikke verst.

 

Ikke at det var så positivt for min del.

 

Hei !

 

Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center.

 

Sony Ericsson K850i grønn er planlagt å slippes i første kvartal neste år

Med vennlig hilsen

/Ove

Sony Ericsson Call Center

 

Jaja, ser ut til at det blir den blå versjonen om ikke så altfor lang tid da.

 

Edit: Noen som har fått testet med 8GB enda eller? Evt. kan bekrefte om det funker/ikke funker.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

ooh... Sitter med en knall ny versjon mellom hendene. Den er KJEMPERAA. Har prøvd omtrent alle funksjoner med den.

 

Og en stilig liten ting er at når du sriver melding så prøver den å forutsi hva du skal skrive f. eks.

skriver du "Hei" så vil "på" komme i grå skrift og hvis du trykker høyre da så skrives det og "deg" kommer opp i grå skrift...

 

Shtilig..

Lenke til kommentar
Edit: Noen som har fått testet med 8GB enda eller? Evt. kan bekrefte om det funker/ikke funker.

 

Bekrefter det gjerne igjen. 8GB virker ;) Esato-bruker har bilder og alt som bekrefter det. Let selv ;)

 

Har selv testa med 4GB MicroSDHC og det virker kjempefint :) Og 8GB er også MicroSDHC. Så ser ikke begrensningen :p

Lenke til kommentar
Denne telefonen begynner å gå meg på nervene nå! Den er treg og henger seg ofte, og rare ting skjer hele tiden...

 

Er det ikke kommet en oppdatering?

 

Nei... Ikke enda... Venter fortsatt....

 

Begynner å merke den sliter på tålmodigheten min nå også. Flere som sliter med treg multimedia menyer om du har mye musikk inne? (si ca. 3GB med musikk?)

 

EDIT: Og spesielt om man skal skifte musikk mens man spiller musikk... Da tar den over 1 minutt å finne fram lista over artister.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Ekstra treg blir den når jeg spiller musikk ja! Så treg at en ofte trykker knapper to ganger, og meldinger blir sendt feil osv! Enda jeg kun har ca 200 mb med musikk!

 

Jaja, tar en liten nullstilling nå. Håper ting blir litt bedre mens en venter på oppdateringa ;)

 

Samme problemene som jeg har. Spesielt det med at jeg trykker dobbelt. Fordi den ikke sier ifra at touch knappen er trykket inn (pleier å komme en sirkel rundt knappen når den er trykket inn). Nei... Får satse på update snart.... De trenger jo å fikse sånn at jeg får brukt HGE-100 headsettet mitt og....

Lenke til kommentar

Mediamenyen er litt treg hos meg også, selv om jeg ikke har 3GB med musikk (ca 1,5GB). Må bla nedover om jeg skal se artistene. (Eller vente, som cazper sier.)

 

Liker det at man kan sette sanger i kø, skulle bare ønske man kunne sette sanger i kø fra listen man får opp når man blar med "piltastene".

 

Siterer meg selv:

Hatt telefonen et par-tre dager nå. Det eneste som "irriterer" meg er at telefonen er treg når man skal slå av tastelåsen. Det tar ca. 1 sek fra jeg trykker '*' til "Lås opp" spretter opp på skjermen.

Er dette noe de kan rette på i en oppdatering?

Kan med det samme spørre om det er mulig å fikse den trege mediamenyen i en oppdatering.

 

Ellers har jeg ingen problemer med telefonen.

Lenke til kommentar

Æsj, er det ingen måte å ta backup av ordlista di? Som trønder er jeg avhengig av alle ordene jeg har lagret der, og ser meget svart på å måtte lagre dem en gang til...

 

Også to små detaljer jeg også helst burde ha fått overført ved en nullstillig av telefonen: Antall sendte sms og taletiden... Er ikke et must, men hadde vært greit for oversiktens skyld. Er det mulig å kopiere over det også??

Lenke til kommentar

Noen flere som har problemer med kameraet?

 

Sitter og lurer på om det kan være noe feil med min eller om den bare skal være slik. Tar svært mye dårligere bilder enn N95. Har testet begge på samme motiv ved siden av hverandre. Synes bildene blir grumsete og uklare. N95 som skal ha dårligere blits tar klarere og mye bedre bilder. Noen bilder blir helt mørke, tross blitsen.

Den er og vinglete når man forsøker å fokusere. Det har jeg aldri opplevd med hverken andre mobiler eller vanlige kamera før. Skal vel ha bildestabilisator denne. Eller?

 

Hjelp?

Lenke til kommentar

bilder varierer fra bra til veldig dårlig. Spesielt bilder i skumring varierer mye. Av og til fyrer blitzen men da alt for svakt. Men dette løses sikkert ved ny firmaware. Men jeg ønsker mulighet til å fyre av blitz manuelt.

 

Og en ting til. Batteriet varierer også veldig. Fra 2 dager til 6 dager... men sånn cirka like mye bruk. Noen andre som har merket at den plutselig suger ekstra mye batteri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...