buundi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det noen verksteder i Oslo som kan oppgrade SE telefoner uten å måtte sende dem videre? Lenke til kommentar
buundi Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg bruker min k800i mye til å se på video. Men jeg kunne tenke meg en større skjerm. Er skjermen på k850 fysisk større?Jeg ønsker også mulighet til å sette "bookmark" i en video fil, slik at jeg slipper å spole frem til der jeg så sist hvis jeg måtte avbryte visningen. men dette har jeg aldri sett at noen andre har etterlyst så det får jeg vel aldri Hurra! Jeg oppdaget akkurat at telefonen husker hvor jeg var sist når jeg ser på video. Nå slipper jeg å spole frem til der jeg var hvis jeg må avbryte visningen. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som vet når Krusell gir ut denne? Virker ikke som om den har kommet ennå når jeg søker på nettet, finner den heller ikke i prisguiden. Sendte mail til Krusell, men har ikke fått svar. Finnes det et lignende produkt? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som vet når Krusell gir ut denne? Virker ikke som om den har kommet ennå når jeg søker på nettet, finner den heller ikke i prisguiden. Sendte mail til Krusell, men har ikke fått svar. Finnes det et lignende produkt? Leverandøren min har den listet, men står ubekreftet 19.11.07. Vi bruker www.tcom.no så om du stikker innom en telekiosk så kan du nok få bestilt en der da Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Yoshi. Da var k850i i boks. Og jeg får den om to-tre dager. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er så i tvil om jeg skal fortsette å ha min SE P1i eller bytte til K850, liker forandringer og prøve nye telefoner (spesielt SE) men er usikker denne gang. Noen som har gjort d samme eller? Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Går snart fullstendig av skaftet.... Bestilte min K850i i nettbutikken til Chess den 17. oktober. Når eg bestilte stod det på nettsida at den ville ankomme lageret og bli sendt til meg den 19. oktober. Eg sjekka nettsida den 19. og fann ut at leveransen var utsatt til 2. nov.... Den 2. nov sjekka eg nettsida, og leveransen var utsatt til 19. nov.. Sjekka idag og no er datoen på leveranse 5. desember!! Er de mulig...? Hadde det ikkje vore for at eg hadde spart rundt en tusing på å kjøpe telefonen hos Chess, hadde eg kansellert bestilling for leeenge sidan... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det noen verksteder i Oslo som kan oppgrade SE telefoner uten å måtte sende dem videre? Zodiac på Storo (Gunnar Schjelderips veg 9) fikser dette! Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Er det noen verksteder i Oslo som kan oppgrade SE telefoner uten å måtte sende dem videre? Endret 6. november 2007 av martyman1 Lenke til kommentar
buundi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det noen verksteder i Oslo som kan oppgrade SE telefoner uten å måtte sende dem videre? Zodiac på Storo (Gunnar Schjelderips veg 9) fikser dette! Takk skal du ha. Det er rett ved jobben min Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Prøver igjen:P Er det ripesikkert glass på denne?!! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Prøver igjen:P Er det ripesikkert glass på denne?!! JA! Er ripesikkert, men ikke mineralglass. SE skryter mye av mineralglass på T650i og ripesikkert glass på K850i. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Prøver igjen:P Er det ripesikkert glass på denne?!! JA! Er ripesikkert, men ikke mineralglass. SE skryter mye av mineralglass på T650i og ripesikkert glass på K850i. Ok, takker. Endelig svar Så med andre ord, tåler mer, men man klarer ganske lett og lage riper hvis man vil...? Er i alle fall genialt med mineralglass, stod og ripet med tapetkniv i glasset på 650 og det kom ikke en ripe:) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er i alle fall genialt med mineralglass, stod og ripet med tapetkniv i glasset på 650 og det kom ikke en ripe:) Hva i all verden er poenget med det? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Åh.. Utrettferdig at ikke snart Telenor her i Norge oxo kan begynne å selge den Telenor.se K850i Edit: Hmm.. http://butik.telenor.se/Default.aspx?cId=T...FB0BDF80989B0B4 Edit2: Linken fungerer ikke herifra :S Telenor.se, Privat, Butikk, Telefon Endret 6. november 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 En tilbakemelding ang. HBH-DS980 og Radio på K850i så fungerer ikke dette. Telefonen må fortsatt ha et kablet headset i for å ha radio. Utrolig dårlig av SE og ikke inkludere antenne i HBH-DS980 Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det forresten noen som vet noe om Mobile Music 2.0? Det skal være en oppdatert versjon av TrackId som gjør at man kan kjøpe låtene, ikke bare hente informasjon om dem. I følge Gizmondo skal det være støtte for det i K850i (Det er vel kanskje en gammel artikkel, men det er jo lov å håpe) http://gizmodo.com/gadgets/mood-music/sony...c-20-268907.php Fant ut at dette funker! Etter at du har fått låtinformasjon gjennom TrackId, får jeg en link til Telenor nettbutikken. Da er det bare å klikke på denne og vips så har man mulighet til å kjøpe låta! Ganske enkelt genialt. Fikk først testet dette i dag, da butikken ble lansert i dag Lenke til kommentar
lfelstad Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvordan er det med service og lignende når man kjøper mobiler på nett i forhold til i en butikk i nærmiljøet? EDIT : Tok bort det jeg hadde sitert, for det hadde ikke noen ting med noe å gjøre.. Endret 6. november 2007 av lfelstad Lenke til kommentar
Mikkel_Rev® Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet når det kommer en software oppdatering? Er kommet en ny som heter så mye som R1CA037. Denne ble utgitt til SE Service Center ca. 25/10/07. R1CA037- Released to SE Service Centres around 25/10/07 Improvements / Changes - H is displayed instead of 3G when connected via HSDPA - The Media player speed has been increased when dealing with many entries. Bug fixes - Improved / fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black. Når kommer denne for oppdatering til allemann over nettet da? Noen som vet? Caspær? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Når kommer denne for oppdatering til allemann over nettet da? Noen som vet? Caspær? Anær ikke Får vel bare holde oss fast og vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå