Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker min k800i mye til å se på video. Men jeg kunne tenke meg en større skjerm. Er skjermen på k850 fysisk større?

Jeg ønsker også mulighet til å sette "bookmark" i en video fil, slik at jeg slipper å spole frem til der jeg så sist hvis jeg måtte avbryte visningen. men dette har jeg aldri sett at noen andre har etterlyst så det får jeg vel aldri :(

 

 

Hurra! Jeg oppdaget akkurat at telefonen husker hvor jeg var sist når jeg ser på video. Nå slipper jeg å spole frem til der jeg var hvis jeg må avbryte visningen.

Lenke til kommentar
Noen som vet når Krusell gir ut denne?

 

Virker ikke som om den har kommet ennå når jeg søker på nettet, finner den heller ikke i prisguiden. Sendte mail til Krusell, men har ikke fått svar.

Finnes det et lignende produkt?

 

Leverandøren min har den listet, men står ubekreftet 19.11.07. Vi bruker www.tcom.no så om du stikker innom en telekiosk så kan du nok få bestilt en der da :)

Lenke til kommentar

Går snart fullstendig av skaftet.... Bestilte min K850i i nettbutikken til Chess den 17. oktober. Når eg bestilte stod det på nettsida at den ville ankomme lageret og bli sendt til meg den 19. oktober. Eg sjekka nettsida den 19. og fann ut at leveransen var utsatt til 2. nov.... Den 2. nov sjekka eg nettsida, og leveransen var utsatt til 19. nov.. Sjekka idag og no er datoen på leveranse 5. desember!!

 

Er de mulig...? Hadde det ikkje vore for at eg hadde spart rundt en tusing på å kjøpe telefonen hos Chess, hadde eg kansellert bestilling for leeenge sidan...

Lenke til kommentar
Prøver igjen:P Er det ripesikkert glass på denne?!!

 

JA!

 

Er ripesikkert, men ikke mineralglass. SE skryter mye av mineralglass på T650i og ripesikkert glass på K850i.

 

Ok, takker. Endelig svar :thumbup:

Så med andre ord, tåler mer, men man klarer ganske lett og lage riper hvis man vil...?

Er i alle fall genialt med mineralglass, stod og ripet med tapetkniv i glasset på 650 og det kom ikke en ripe:)

Lenke til kommentar
Er det forresten noen som vet noe om Mobile Music 2.0? Det skal være en oppdatert versjon av TrackId som gjør at man kan kjøpe låtene, ikke bare hente informasjon om dem. I følge Gizmondo skal det være støtte for det i K850i (Det er vel kanskje en gammel artikkel, men det er jo lov å håpe) :)

 

http://gizmodo.com/gadgets/mood-music/sony...c-20-268907.php

Fant ut at dette funker! Etter at du har fått låtinformasjon gjennom TrackId, får jeg en link til Telenor nettbutikken. Da er det bare å klikke på denne og vips så har man mulighet til å kjøpe låta! Ganske enkelt genialt. Fikk først testet dette i dag, da butikken ble lansert i dag ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet når det kommer en software oppdatering?

 

Er kommet en ny som heter så mye som R1CA037.

 

Denne ble utgitt til SE Service Center ca. 25/10/07.

 

R1CA037

- Released to SE Service Centres around 25/10/07

 

Improvements / Changes

- H is displayed instead of 3G when connected via HSDPA

- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.

 

Bug fixes

- Improved / fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.

 

Når kommer denne for oppdatering til allemann over nettet da? Noen som vet? Caspær?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...