Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Min andre telefon fungerer bra. Men 2-3 gang i døgnet slår den seg av, tastaturlyset og lyset rundt ilnsen står på. Men telefonen reagerer ikke på noe, så jeg må ta ut batteriet for å få slått på telefonen igjen.

 

Noen med samme problem, evt. noen som vet hvordan problemet kan fikses? Jeg må vel sende også denne telefonen tilbake.

 

Jeg har akkurat det samme problemet, men det skjer ikke så ofte.. maks en gang i døgnet. Jeg venter til det kommer ny software og ser om det løser problemet før jeg eventuelt leverer den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Tack för att du kontaktade Sony Ericsson Call Center.

 

Sony Ericsson K850i i färgen "Luminous Green" planeras att lanseras på den Norska marknaden någon gång under första kvartalet 2008.

 

Med vänliga hälsningar,

/Henrik

Sony Ericsson Call Center

 

E-post: [email protected]

WWW: http://www.sonyericsson.se

Telefon: 013-244500 "

 

Var svaret jeg fikk :p

De har visst forskjellige meninger de der folka hos Sony Ericsson

Lenke til kommentar
Har et lite problem.

 

Kommer ikke inn på innboks, utboks, lagrede meldinger osv, får "operasjonen mislyktes".

Jeg får ikke sendt og ikke mottat eller.

Ringe ut og inn fungerer, får tak i alt annet også.

 

Noen som har peil?

Sørvis!

 

Fikk det til, tok backup og kjørte en tilbakestilling av alt.. da funket det.. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet når det kommer en software oppdatering?

 

Er kommet en ny som heter så mye som R1CA037.

 

Denne ble utgitt til SE Service Center ca. 25/10/07.

 

R1CA037

- Released to SE Service Centres around 25/10/07

 

Improvements / Changes

- H is displayed instead of 3G when connected via HSDPA

- The Media player speed has been increased when dealing with many entries.

 

Bug fixes

- Improved / fixed flash synchronization, preventing photos taken in dark conditions from coming out as very dark or black.

Lenke til kommentar
Noen som vet om radioen fungerer uten at handsfree er koblet til. Vet at det ikke fungerer på andre, f.eks w800

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg vil kjøpe et stereo bt handsfree sammen med denne telefonen.

 

Går ikke an såvidt jeg vet. Men har et BT Stereo headset jeg kan prøve med den da om du vil? SE sin HBH-DS980. Kan teste det når jeg kommer hjem.

 

Akurat den greia med mørke bilder har jeg også merket av og til. Hvordan oppdatere? ha rprøvd med softwaren men den sier jeg har siste versjon. jeg har R1CA029....

 

Foreløpig kun utgitt til SE Service Center. Så om du vil ha den programvaren må du sende den inn til et verksted. Men vil nok tippe den dukker opp på SEUS snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...