Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den er noe liknende den i min K610 så er den nok ganske grei. (Jeg syns hvertfall den er ganske grei...)

 

Du kan velge å bla etter artist, spor og album.

8890422[/snapback]

 

Oki... for slik det er på K750 frister det ikke å ha igjen.. men de har vel forbedra det siden den kom ut... må seriøst vurdere denne da... så får vi se om jeg greier å holde ut til alle barnesykdommene er ordna opp i....

Lenke til kommentar
At den ikke har wi-fi er nokk grunnen til at jeg ikke kjøper k850i.

8890477[/snapback]

Hva er det store poenget med Wi-Fi på mobilen?

 

Har hatt Wi-Fi lenge på min P990, men har egetlig nesten aldri brukt det... Greit nok å ha det på en smart-telefon, men ser egentlig ikke helt behovet på en vanlig telefon. Desuten suger det jo bateri...

Lenke til kommentar

Kamera tenker jeg^^:p

8905969[/snapback]

Hehe... Tenkte på det samme :p

 

K = Kamera

W = Walkman

Z = Zammenleggbar :p

 

De fleste telefoner i dag har jo kamera, så blir jo litt rart å ha en egen "kamera-serie" med telefoner da. Med mindre K-serien har mye bedre kamera, med flere funksjoner (blitz og kameralys o.l) som gjør at de fungerer bedre som kamera.

Lenke til kommentar

Det er bra spesifikasjoner på den ja. Nå som Sony-ericsson har en mobil som har 5mpx, så er det endelig noen mobiler som kan konkurrere litt mot N95 på kamera fronten.

 

Designet er ganske stilig, men jeg synes tastene ser litt vonde å skrive på.

Men på en annen side så er tastene plassert et stykke fra hverandre, så det er nok liten sjangs for at en bommer.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
har den optisk zoom?? har ikke sett at det står på se sine hjemmesider men er folk som har sagt d

8892413[/snapback]

 

Det er først på neste generasjon cybershot det kommer.

:)

8896215[/snapback]

 

vet du om det kommer, hva heter det, en tlf med "ekspanderende optikk"?

siden det er optisk zoom?

(bilde av kompaktkamera med slik løsning)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Det er da PSP grensesnittet og ps3 forøvrig den K850 har ?  Artikkelen amobil har på denne phonen står det at den har 3x optisk zoom ? Videofunksjonen på denne sammenliknet med Nokia N95 er de like gode tror dere ? Har ikke nokia høyere oppløsning.

8864769[/snapback]

 

Nokia N95 har samme bilder pr sek 30, men har VGA oppløsning 640x480 piksel.

 

K850 har optisk som...blir spennende å se hvordan dette virker!

Lenke til kommentar
Litt off topic....

Nå spør jeg antagelig dumt, men er ikke så inne i "kameraverden" ;) hva er egentlig optisk zoom? Hva er så bra med det?

8907621[/snapback]

Optisk zoom er at kameraets objektiv fysisk zoomer inn, slik at man kan zomme uten at det går utover bildekvaliteten. Digital zoom er at man bare "gjemmer" bort en del av bildet, slik at resultatet ender med kvalitetstap. Digital zoom er i praksis det samme som å klippe ut et område i et bilderedigeringsprogram. Endret av apegutt_90
Lenke til kommentar

Er spent på hvordan navigasjonsknappen blir. Om den er uthevet så kan den jo by problemer i tanke på de har lagt den inne mellom de numeriske tastene. Men om den ikke stikker så altfor langt ut så er vel ikke det et vesentlig problem.

 

Men liker utseende bedre i mørket enn i lyset :p (Der amobil holder den med hvitt lys i tastene.... nice :w00t:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...