Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Uhu... Jeg har oppdaget en bug. Skulle ut å fly og slo av telefonen. Hadde i headsettet (som da var HGE-100). Og slo telefonen på igjen når jeg landet. Da med headsettet koblet i. Da finner ikke telefonen headset og jeg prøver å dra den ut og så koble til igjen. Men virker fortsatt ikke. Enden på visa var at telefonen må skrus helt av. Så nappe ut headset og så slå på uten headset for så å koble til headset igjen.

 

Dette gjorde jeg på begge veier med flyet og har testet en gang her hjemme og skjer hver eneste gang. Skjer dog _kun_ med HGE-100 og ikke HPM-72 eller headsettet som følger med telefonen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og ja man kan lade mobilen med datan og for de som ikke vet det tele2.no har mobilen til 2199 (sorryfeilpris) med tele2 mobil pluss. dvs 119 kr i måneden og billige ringe og smspriser. så da kommer den på ca 3400-500 til sammen.

Sikker på at telefonen da ikke er låst til Tele2?

 

Den er låst til tele2 i tolv måneder. og koster da mindre enn noen andre steder du får kjøpt den til dags dato. Pluss som jeg sa prisene er ganske gode hos tele2. Og de skifter nå til netcom nettverket pluss at de skaffer seg et eget GSM 900 innen året er ferdig. prisen på mobilen på tele2 nå er 1999 med Tele2 mobil pluss som koster:

 

119 i måneden = 3427

ringepris 0.59-0.89

Sms 0.67

+ innmelding 199

Endret av Rochondil
Lenke til kommentar

Nå har jeg plutselig fått en ganske irriterende feil på telefonen min. Etter å ha virket perfekt i 2 uker så kræsjet Media Manager og programmer/spill helt.

 

En liten reset ser ut til å ha fikset problemene med Media Manager, men når jeg prøver å gå inn på spill eller programmer får jeg bare meldingen "Operasjonen Mislyktes".

 

Noen som har noen tips til å få fikset det?

 

Etter å ha lest diverse diskusjoner om lignende problemer med K800 på Esato mistenker jeg at jeg må ha en re-flash av hele systemet.

 

Noen som vet hva slags butikker som kan gjøre det (elkjøp, expert, telekiosk?) ? Eller må den sendes avgårde for å få gjort det?

Lenke til kommentar
Uhu... Jeg har oppdaget en bug. Skulle ut å fly og slo av telefonen. Hadde i headsettet (som da var HGE-100). Og slo telefonen på igjen når jeg landet. Da med headsettet koblet i. Da finner ikke telefonen headset og jeg prøver å dra den ut og så koble til igjen. Men virker fortsatt ikke. Enden på visa var at telefonen må skrus helt av. Så nappe ut headset og så slå på uten headset for så å koble til headset igjen.

 

Dette gjorde jeg på begge veier med flyet og har testet en gang her hjemme og skjer hver eneste gang. Skjer dog _kun_ med HGE-100 og ikke HPM-72 eller headsettet som følger med telefonen :)

 

Måtte du slå av telefonen for å fly? Du kunne vel brukt Fligth Mode?

Lenke til kommentar
Uhu... Jeg har oppdaget en bug. Skulle ut å fly og slo av telefonen. Hadde i headsettet (som da var HGE-100). Og slo telefonen på igjen når jeg landet. Da med headsettet koblet i. Da finner ikke telefonen headset og jeg prøver å dra den ut og så koble til igjen. Men virker fortsatt ikke. Enden på visa var at telefonen må skrus helt av. Så nappe ut headset og så slå på uten headset for så å koble til headset igjen.

 

Dette gjorde jeg på begge veier med flyet og har testet en gang her hjemme og skjer hver eneste gang. Skjer dog _kun_ med HGE-100 og ikke HPM-72 eller headsettet som følger med telefonen :)

 

Måtte du slå av telefonen for å fly? Du kunne vel brukt Fligth Mode?

 

Jeg brukte flight mode ja. Men må jo slå av under takeoff og landing. Men testa med dekning på 10.000 fot da (ja, jeg vet dette gjør at flyet styrter etc. men var bare så sinnsykt irritert på dette konspirasjonsgreiene mot 9/11 at man ikke får dekning i fly at jeg bare måtte teste). Fikk jo halvveis dekning + EDGE :D Hehe....

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Det å ha på en mobil under flight er ikke så farlig som en skal ha det til da. De ber jo folk slå av fodi hvis alle hadde hatt på mobilen kunne dette antakeligvis slått ut på utstyret. Men en person eller to nah. Blir som å tenne seg en røyk på en svær bensinstasjon. Eller å ha på mobilen på kino.

Lenke til kommentar
Det å ha på en mobil under flight er ikke så farlig som en skal ha det til da. De ber jo folk slå av fodi hvis alle hadde hatt på mobilen kunne dette antakeligvis slått ut på utstyret. Men en person eller to nah. Blir som å tenne seg en røyk på en svær bensinstasjon. Eller å ha på mobilen på kino.

 

Hvis min mobiltelefon til 5000,- ødelegger et fly til (jeg aner ikke prisen på et boeing 737-400) 11 millioner (?). Så er det et ganske dårlig fly..... :p Hehe.... (stjålet fra flip schultz og vridd litt om... i know... skyt meg)

Lenke til kommentar
Uhu... Jeg har oppdaget en bug. Skulle ut å fly og slo av telefonen. Hadde i headsettet (som da var HGE-100). Og slo telefonen på igjen når jeg landet. Da med headsettet koblet i. Da finner ikke telefonen headset og jeg prøver å dra den ut og så koble til igjen. Men virker fortsatt ikke. Enden på visa var at telefonen må skrus helt av. Så nappe ut headset og så slå på uten headset for så å koble til headset igjen.

 

Dette gjorde jeg på begge veier med flyet og har testet en gang her hjemme og skjer hver eneste gang. Skjer dog _kun_ med HGE-100 og ikke HPM-72 eller headsettet som følger med telefonen :)

 

Måtte du slå av telefonen for å fly? Du kunne vel brukt Fligth Mode?

 

Jeg brukte flight mode ja. Men må jo slå av under takeoff og landing. Men testa med dekning på 10.000 fot da (ja, jeg vet dette gjør at flyet styrter etc. men var bare så sinnsykt irritert på dette konspirasjonsgreiene mot 9/11 at man ikke får dekning i fly at jeg bare måtte teste). Fikk jo halvveis dekning + EDGE :D Hehe....

 

 

Du fløy vel ikke med Dash 8 Q400?

Lenke til kommentar

Må si jeg begynner å bli fornøyd med batteridtiden. Nå har min telefon stått på siden lørdag morgen og det er på ca 38 % av batteriet. Bruker radio til og fra jobb hver dag, samt noen samtaler av og til. Tok også noen bilder på lørdag kveld. Har slått av 3G :)

Lenke til kommentar
Må si jeg begynner å bli fornøyd med batteridtiden. Nå har min telefon stått på siden lørdag morgen og det er på ca 38 % av batteriet. Bruker radio til og fra jobb hver dag, samt noen samtaler av og til. Tok også noen bilder på lørdag kveld. Har slått av 3G :)

 

Jeg er mektig imponert over batteriet selv. Hadde T650i før K850i og den bruker samme batteri og holdt ikke like lenge. Tror tastaturet i T650i sluker en del strøm av å stå å blinke slik det gjør :p Men igjen. Hadde N95 før T650i og N95 var craaaaaap på batteri i forhold til både T650i og K850i :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg mottatt min andre telefon. Den første fant ikke sim-kort, så fikk aldri testet den.

 

Min andre telefon fungerer bra. Men 2-3 gang i døgnet slår den seg av, tastaturlyset og lyset rundt ilnsen står på. Men telefonen reagerer ikke på noe, så jeg må ta ut batteriet for å få slått på telefonen igjen.

 

Noen med samme problem, evt. noen som vet hvordan problemet kan fikses? Jeg må vel sende også denne telefonen tilbake.

 

Ellers er jeg fornøyd med telefonen bortsett fra de vonde tastene. Fingermerker er også et problem

Lenke til kommentar

5 til 7 dagers batteritid med normalt bruk er imponerende nå idag.

 

Det som er mest irriterende med denne telefonen er fettmerker. Finnes det noe belegg(gjenomsiktig) man kan legge på?

 

Ellers kan jeg trygt anbefale denne!

Endret av ruva
Lenke til kommentar
5 til 7 dagers batteritid med normalt bruk er imponerende nå idag.

 

Det som er mest irriterende med denne telefonen er fettmerker. Finnes det noe belegg(gjenomsiktig) man kan legge på?

 

Ellers kan jeg trygt anbefale denne!

Enig i det med fettmerker :yes: Så fort jeg fikk mobilen kjøpte jeg meg sånn gjennomsiktig skjermbeskyttelse som man bare setter rett på. På ebay.co.uk. Bare søk på "k850i". Det koster rundt femtilappen med frakt til norge, så det er billigere enn å handle på qxl. Men det tar jo fire dager i posten da.

 

Sjekk f.eks. ut

http://cgi.ebay.co.uk/UK-Screen-Protector-...1QQcmdZViewItem

Lenke til kommentar

Da er en UK Screen Protector SHIELD for Sony Ericsson K850i K850" og en "UK CRYSTAL CLEAR HARD CASE for Sony Ericsson K850i K850" på vei til meg.

 

Har vel lite tro på at den hard casen er noe lekker... men siden den kostet 1 GBP så bestilte jeg med den også.

 

Kunne egentlig ha tenkt meg en "screen" protector på baksiden også... den er nesten verst.

 

Merkelig mote dette med disse blanke overflatene. Ser bra ut på bilder men er i virkeligheten bare bortkastet pynt spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...