Jonas2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har en K850i selv. Men hva må jeg gjøre vis jeg skal koble til noen andre øre-plugger/headsett? Det ligger jo ikke noe overgang i pakka. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Da må du kjøpe dette selv, enten kjøpe en egen omformer/adapter på claesern, eller kjøpe SEs eget walkman-headsett. Der følger det med en egen omformer/adapter. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 ok. DET SKAL KJØPES:P Lenke til kommentar
ZnIpEr Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Nå har Elkjøp lagt ut den grønne K850i på sine sider. Den er midlertidig utilgjengelig, men da vet man ivertfall at den er på vei.. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 QUOTE(above_trutth @ 26/10-2007 : 19:39) Vil SE K850i ha støtte for disse stilige flash-temaene som vi har sett i f.eks. S500i? Jepp, og enda bedre! S500 støtter Flash Lite 1,1. Men de nye telefonene som K850 og W910 støtter Flash Lite 2.0. Har prøvd med flash tema fra en t650i, menyen blei ikkje flash, bare "vanlig" gammel meny. Noen som har prøvd og fått til å vise flash meny? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 For å få endra selve menyen trenger du adgang til telefonens interne filsystem, og det er ikke mulig på DB3150 platformen enda. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Da må du kjøpe dette selv, enten kjøpe en egen omformer/adapter på claesern, eller kjøpe SEs eget walkman-headsett. Der følger det med en egen omformer/adapter. Vil man tape noe særlig lydkvalitet med en sånn overgang, eller lønner det seg og kjøpe et eget headset fra SE? Lenke til kommentar
ride_dh Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Nå har Elkjøp lagt ut den grønne K850i på sine sider. Den er midlertidig utilgjengelig, men da vet man ivertfall at den er på vei.. Den var lagt ut der for 2 uker siden også. Endret 27. oktober 2007 av ride_dh Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da må du kjøpe dette selv, enten kjøpe en egen omformer/adapter på claesern, eller kjøpe SEs eget walkman-headsett. Der følger det med en egen omformer/adapter. Vil man tape noe særlig lydkvalitet med en sånn overgang, eller lønner det seg og kjøpe et eget headset fra SE? Noen? Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er klart det hadde lønnet seg best å kjøpe en overgang fra SE (les to-delt headset med 3.5" overgangsplugg) Og deretter brukt et litt bedre headset. Med tanke på at de er faktisk ganske dårlige disse SE headset'ene. Men dette om du virkelig er kvalitetskresen. Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå har jeg ikke tatt meg tid til og lese gjennom hele greia, men er det mulighet for og ladde mobilen via USB kabelen som går inn i maskinen? Savner denne funksjonen på min Nokia N80, og siden jeg er på utkikk etter ny mobil er dette så og si et must. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå har jeg ikke tatt meg tid til og lese gjennom hele greia, men er det mulighet for og ladde mobilen via USB kabelen som går inn i maskinen? Ja men du må visst installere programvaren som følger med først. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bruker selv et HPM-82 headset til min K850i. Det funker helt utmerket. Kast SE øreproppene og kjøp et par KOSS PLUG headset. Da får du skikkeelig bass og dynamikk, spesielt om du snur putene slik at det blir helt tett mot støy utenifra. Må tilogmed dempe bassen litt, da det kan bli vel mye. Ser ikke behov for MEGABASS med disse ørepluggene. Helt konge! Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Som proturbo sa. kast de medfølgende ørepluggene i et walkmansett og kjøp noen andre. jeg ville til motsetning funnet senheiser et bedre valg. Og ja man kan lade mobilen med datan og for de som ikke vet det tele2.no har mobilen til 1500 med tele2 mobil pluss. dvs 119 kr i måneden og billige ringe og smspriser. så da kommer den på ca 3400-500 til sammen. Endret 29. oktober 2007 av Rochondil Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så man får med en 3.5mm overgang i walkman headsettene man kan kjøpe utenom? Lenke til kommentar
Rochondil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så man får med en 3.5mm overgang i walkman headsettene man kan kjøpe utenom? Korrekt her er en link til et håndsett som bruker 3.5 plug http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...p&pid=10809 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Så man får med en 3.5mm overgang i walkman headsettene man kan kjøpe utenom? Korrekt her er en link til et håndsett som bruker 3.5 plug http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...p&pid=10809 Ahh. Konge, var faktisk akkurat det der jeg tenkte på å kjøpe også. Da kan jeg jo kjøpe det og bare bruke de ørepluggene jeg allerede har da. Flotters. Lenke til kommentar
proturbo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det forresten noen som vet noe om Mobile Music 2.0? Det skal være en oppdatert versjon av TrackId som gjør at man kan kjøpe låtene, ikke bare hente informasjon om dem. I følge Gizmondo skal det være støtte for det i K850i (Det er vel kanskje en gammel artikkel, men det er jo lov å håpe) http://gizmodo.com/gadgets/mood-music/sony...c-20-268907.php Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og ja man kan lade mobilen med datan og for de som ikke vet det tele2.no har mobilen til 1500 med tele2 mobil pluss. dvs 119 kr i måneden og billige ringe og smspriser. så da kommer den på ca 3400-500 til sammen. Sikker på at telefonen da ikke er låst til Tele2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå