Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fortsatt en del på lager jeg ^^ Så om man bor i Ålesund området og vil ha en i kveld så er det bare å stikke innom. Sitter her nå frem til kl. 20 :p

Da bør man få vite hvilken butikk det er! :thumbup:

Regner med at du fikser en god pris!

 

Telekiosken Ålesund Sentrum. Telekiosken på Moa er utsolgt. Seff ;) Om du kommer med referanse fra diskusjon så skal jeg se hva jeg får til :p Hehe...

Lenke til kommentar
Virker som at mange har feil på denne telefonen ennå. Noen som vet når ny firmware/software kommer og retter opp i en del av disse feila?

 

Ett par kjappe spm:

1. Blir det lett fingeravtrykk på skjerm/telefon

2. Hvordan tåler den å ligge i innerlomma med f.eks nøkler?

 

1. Den er finger-magnet ja. Akkurat som PS3

2. Jeg regner nesten med at den vil ta imot noen riper i dekselet (mener på å ha lest at skjermen er mineralglass). Men er å anbefale å ha nøkler i en separert lomme :)

 

EDIT: Fikk forresten også orginalveska til K850i her om dagen. Fytti rakkern for en vits. Turte ikke å gjøre annet enn å selge den for billigst mulig penge (tilogmed billigere enn uorginal) :p Så ut som en SE Sandwitch :D (skal komme tilbake med bilde senere)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Virker som at mange har feil på denne telefonen ennå. Noen som vet når ny firmware/software kommer og retter opp i en del av disse feila?

 

Ett par kjappe spm:

1. Blir det lett fingeravtrykk på skjerm/telefon

2. Hvordan tåler den å ligge i innerlomma med f.eks nøkler?

 

1. Den er finger-magnet ja. Akkurat som PS3

2. Jeg regner nesten med at den vil ta imot noen riper i dekselet (mener på å ha lest at skjermen er mineralglass). Men er å anbefale å ha nøkler i en separert lomme :)

 

EDIT: Fikk forresten også orginalveska til K850i her om dagen. Fytti rakkern for en vits. Turte ikke å gjøre annet enn å selge den for billigst mulig penge (tilogmed billigere enn uorginal) :p Så ut som en SE Sandwitch :D (skal komme tilbake med bilde senere)

 

 

Når kommer den grønne ??

 

noen som har fått bekreftet levering dato ?

Lenke til kommentar
Når kommer den grønne ??

 

noen som har fått bekreftet levering dato ?

 

Ingenting har dukket opp her ang. denne. Har spurt verkstedet mitt om de kunne gi en pling når grønt deksel ankommer deres lager, men enda ikke hørt noe.

 

Noen fler som har kjøpt HGE-100? Kobler til og prøver å laste ned GPS application, men får bare gateway timeout :( Vil gjerne få testa ut GPS på herligheten.

 

EDIT: Kom nå etter 10 forsøk :p Irriterende. Spørs om den vil laste ned programvara da. Får vel bare timeout her og :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Virker som at mange har feil på denne telefonen ennå. Noen som vet når ny firmware/software kommer og retter opp i en del av disse feila?

 

Ett par kjappe spm:

1. Blir det lett fingeravtrykk på skjerm/telefon

2. Hvordan tåler den å ligge i innerlomma med f.eks nøkler?

 

Det kunne vært interessant å høre hva slags binding folk har kjøpt K850i med.

Det er jo en kjent sak at teleoperatørenes "tilpasning" (les ødeleggelse) av de innlagte operativsystemene fører til feil i de tidligere versjonene. Har gitt meg med å kjøpe telefoner med binding av denne grunn.

 

Opplever også de som har kjøpt telefonen UTEN binding feil og problemer?!?

Endret av ek102
Lenke til kommentar
Det kunne vært interessant å høre hva slags binding folk har kjøpt K850i med.

Det er jo en kjent sak at teleoperatørenes "tilpasning" (les ødeleggelse) av de innlagte operativsystemene fører til feil i de tidligere versjonene. Har gitt meg med å kjøpe telefoner med binding av denne grunn.

 

Opplever også de som har kjøpt telefonen UTEN binding feil og problemer?!?

 

Såvidt jeg vet så finnes det ingen branda K850i enda. i alle fall ikke fra Telenor. Alle jeg selger med binding fra Telenor er åpne telefoner.

 

K850 hos Elkjøp Moss, 2295 med Telenor Superminutt.

 

Jammen hadde de Nokia 6500 Slide der også....

 

6500 Slide har jeg hatt inne en periode. Tok bare inn en og den har ligget lenge.... Virker som at ingen vil ha den. Men heldigvis ser det ut som at det kommer en i dag og henter den. Skulle bare hente penger ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...